Ruins in Tikal


Advertisement
Published: May 3rd 2006
Edit Blog Post

TikalTikalTikal

Star Wars!!! he he...
d.6-8. April

Lidt impulsivt besluttede jeg at tage med Ben som jeg moedte pa Caye Caulker til Tikal i Guatemala - hoert at det var helt vildt flot men havde ikke lyst til at tage hele den vej alene saa da jeg nu havde mulighed for at foelges med en tog jeg chancen.

Vi boede i byen Flores og tog om morgenen en minibus til Tikal - og flot var det - ligger midt i regnskoven og aber, papegoejer m.m. er bare overalt omkring en... og udsigten var ogsaa bare helt vild! Haaber det kan ses paa billederne...
Rigtig glad for at jeg tog afsted og lige fik den oplevelse med ogsaa😊


Additional photos below
Photos: 22, Displayed: 22


Advertisement

FloresFlores
Flores

Me & Ben...:)
TikalTikal
Tikal

Star Wars!!! he he...
TikalTikal
Tikal

monkeys!!
TikalTikal
Tikal

Ben and Me...
TikalTikal
Tikal

Star Wars location...
TikalTikal
Tikal

Me...Great view..
TikalTikal
Tikal

Me...again..


Tot: 0.198s; Tpl: 0.011s; cc: 18; qc: 80; dbt: 0.1395s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb