Roatan


Advertisement
Published: May 3rd 2006
Edit Blog Post

d.9-30 April.
3 weeks on Roatan... Flere billeder og beskrivelse venter forude..😊


Additional photos below
Photos: 22, Displayed: 22


Advertisement

Diving..:)Diving..:)
Diving..:)

Tog billede med bladet M!
RoatanRoatan
Roatan

Malte, Sine og jeg...
RoatanRoatan
Roatan

Og hyggelige stunder under myggenettet :)
RoatanRoatan
Roatan

Baren Sundowners
RoatanRoatan
Roatan

Veronica...:)
RoatanRoatan
Roatan

Mig...:)
RoatanRoatan
Roatan

Hygge under myggenettet - ifoert Sines unikke lyseroede solbriller :)
RoatanRoatan
Roatan

Myggenettet som reddede os!!!
RoatanRoatan
Roatan

Salva vida!
RoatanRoatan
Roatan

Sine og jeg...:)
RoatanRoatan
Roatan

Saa blev der lige eksperimenteret lidt med billederne, Sine udfoerer stuntet og meget vellykket!
RoatanRoatan
Roatan

uh lige en ekstra krammer til Jeanette :)
RoatanRoatan
Roatan

Jamen der har vi det beroemte trekloever igen :)! men vist en smule berusede...
RoatanRoatan
Roatan

Ved en "hemmelig" pool som Sine og jeg benyttede helt for os selv - SKOENT!!
RoatanRoatan
Roatan

he he...
RoatanRoatan
Roatan

Mig, Dorthe, Uwe og Sine
RoatanRoatan
Roatan

Rachael og Aaron - livemusik og shit hvor det loed godt!!...:)
RoatanRoatan
Roatan

Malte var ogsaa oppe at give et nummer - det loed bare super!!
RoatanRoatan
Roatan

Firedancer..


Tot: 0.129s; Tpl: 0.011s; cc: 17; qc: 75; dbt: 0.0743s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb