Dag 15: Volcano Arenal + Baldi Hot Springs

Published: December 10th 2012

Dag iedereen,

Vandaag was het broeierig warm. Het was zeker over de 30 graden.

In de ochtend hebben we het rustig aan gedaan omdat het zo warm was en omdat we wisten dat we een zwaarder programma hadden in de latere namiddag tot 'savonds.

We hebben genoten van ons ontbijt en we mogen van het hotel ook hun keuken gebruiken voor Nore. Nore bezorgt ons overal een speciale behandeling 😊

De bus van de tour heeft ons opgepikt om 14u45. We reden eerst naar de Volcan Arenal. De gids zou ons meer uitleg geven over de vulkaan en het leven rond de vulkaan. Echter moesten we nog wat volk ophalen en arriveerden we pas rond 16u aan de vulkaan. De tocht zou 1u30 duren maar ze duurde in totaal 3u30 en we hebben niks gezien. Ik ga jullie de details besparen omdat ik simpelweg nog te kwaad ben en dan zou de blog te negatief worden.

Na de vulkaan zijn we naar de Hot Springs gegaan. Dit is een complex met in totaal 21 warmwaterbaden. Deze zijn wel aangelegd en zijn niet natuurlijk. Aangezien onze eerste tour zo hard was uitgelopen hadden we heel weinig tijd voor de baden. Maar de baden waren wel fantastisch. Lekker warm, ik zou erin kunnen blijven liggen hebben. Ons Nore vond het ook echt super. Ze pletste ons heel de tijd nat en ze maakte veel plezier.

Morgen gaan we toch onze hotelheer aanspreken en proberen de kostprijs van deze tour erg te laten zakken. Ik ben zelfs nog te kwaad en te teleurgesteld om de blog te typen 😊

Gelukkig is er morgen weer een dag en zal deze dag weer wat anders meebrengen, vast veel beters.

Vele groetjes,

Nore, Dominique en Serina

Tot: 0.081s; Tpl: 0.015s; cc: 7; qc: 51; dbt: 0.0477s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb