Dag 14: La Fortuna

Published: December 9th 2012

Dag iedereen,

Vandaag was een zeer vermoeiende dag.

Nore was al heel erg vroeg wakker waardoor we eigenlijk om 6u al gepakt en gezakt stonden maar onze bus kwam maar om 7u15. 😊

Vervolgens stond ons een rit van 5u lang te wachten.
Rond 12u30 zijn we toegekomen in ons hotel Jardines Arenal in La Fortuna. We hebben een kamer met 1 dubbelbed, 1 enkelbed en een privé-badkamer. Ontbijt is inbegrepen maar er is voor deze 2 dagen geen keuken.

Als we een beetje onze kamer op orde hadden, zijn we naar het centrum van La Fortuna gegaan. Daar hebben we even in het parkje gezeten en hebben we als avondeten een pizza gegeten.

We hebben ook onze volgende 2 dagen vastgelegd.
Morgen doen we een begeleide tour naar de vulkaan hier die niet meer actief is, een gids leidt ons rond. Daarna rijden we met die gids verder naar de Hot Springs! Daar mogen we in zwemmen en krijgen we ook een buffet als lunch. We kijken er al naar uit!

Maandag gaan we zelf naar de waterval (waar we ook gaan zwemmen) en dan gaan we ook naar de Hanging Bridges (3km houten bruggen door het woud).

Dinsdag moeten we al naar Monteverde en begint ons laatste gedeelte van onze reis. Maar nu eerst gaan slapen en hopen dat Nore iets minder vroeg wakker wordt. 😊

Vele groetjes,

Nore, Dominique en Serina

Tot: 0.102s; Tpl: 0.031s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.053s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb