Page 2 of kgerrits Travel Blog Posts

South America » Chile » Magallanes » Puerto Natales December 23rd 2010

Zooo... Ik ben er maar eens even goed voor gaan zitten. Vandaag (nou je de 14e) ben ik van Montevideo naar El Calafate gevlogen. Daarmee heb ik het grootste gedeelte van Argentinie overgeslagen. De terugweg zal wel wat langer worden :). De dag erna ben ik op excursie door Patagonie naar de gletsjer Petito Moreno geweest. Echt overweldigend om daar te zijn. Eerst met de boot langs de gletsjer gevaren en daarna via een grote trappen-en-vlonder constructie erlangs gelopen. Vanaf boven gezien is de gletsjer groot! De dag erna om 7.00 in de bus naar Puerto Natalis. Daar heb ik me mentaal voorbereid op een 3 dagen durende trektocht door de bergen. 17-12: De eerste dag in de bergen. Zon rugzak is best zwaar om door de bergen heen te slepen :). De tocht van vandaag ... read more
Petito Moreno
Torres del Paine 1
Torres del Paine 2

South America » Uruguay December 11th 2010

Hee! Ik heb inmiddels het luide en drukke Buenos Aires achter me gelaten en heb een dagje rust genomen in Colonia (del Sacremento). Vanavond is er een BBQ in het hostel (yay) en het ticket voor de bus van morgen naar Montevideo is gereserveerd. GAAAAP ik heb dus even lekker helemaal niets te doen. Heerijk! Na een paar dagen in Montevideo vlieg ik naar Patagonie om daar in de natuur te gaan zijn. Daar kijk ik erg naar uit. Tot die tijd zullen jullie het met de fotos van Colonia moeten stellen. Kasper... read more
BBQ
Straatbeeld
Straatbeeld2

South America » Argentina » Buenos Aires » Buenos Aires December 9th 2010

Hola amigos! Het regent hier in Buenos Aires :(. Dus het gebeurt ook hier! Gisteren hadden we nog zonnig 30+ graden weer en nu regen en wind. Gelukkig is het morgen alweer over en beloofd het een mooie zonnige dag te worden. De eerste week van spaans leren zit erop. Ik zit (gelukkig) in de middag klas van een tot vijf. Dat bevalt prima. Het lastigste zover is gewoon het onthouden van nieuwe woorden. Ik kan het gewoon niet, of nou ja het kost zo veel tijd. Er is ook gewoon huiswerk enzo. Dus het voelt wel als terug naar school. Het voordeel is dat de dingen die je leert, de zelfde avond kan toepassen als je wat koopt in een kiosk of een taxi moet nemen. Dat bevalt me wel, is een handige manier van ... read more
Carla
Diploma

South America » Argentina » Buenos Aires » Buenos Aires November 19th 2010

Aangekomen in Buenos Aires Zoho eerste update. Ietsie later dan gepland maar ik was in slaap gevallen toen ik in de hangmat een biertje had gedronken op het dakterras van het hostel. Nog even wennen aan de zon ook! De vlucht ging allemaal prima, alleen wat last van mijn oren bij het opstijgen en landen en niet erg veel geslapen. Maar als dat nu alles is dan valt het ook wel weer mee. Tot nu toe bevalt BA prima. Heb een beetje rondje gelopen en de sfeer wat opgesnoven. Vanavond is er een BBQ in het hostel dus daar ga ik maar eens van profiteren door lekker te eten en wat mensen te leren kennen. Vanaf morgen ga ik eens kijken waar en hoe ik Spaans ga leren hier. Kasper p.s. foto's en nieuwe belevenissen volgen ... read more
Hondenwandelaars
DE bloem van Buenos Aires
Buenos Aires

Tot: 0.106s; Tpl: 0.005s; cc: 5; qc: 50; dbt: 0.045s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb