Buenos Aires


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Buenos Aires » Buenos Aires
November 19th 2010
Published: January 10th 2011
Edit Blog Post

TorentjeTorentjeTorentje

Mijn slaapplek de eerste paar nachten in Buenos Aires
Aangekomen in Buenos Aires

Zoho eerste update. Ietsie later dan gepland maar ik was in slaap gevallen toen ik in de hangmat een biertje had gedronken op het dakterras van het hostel. Nog even wennen aan de zon ook!
De vlucht ging allemaal prima, alleen wat last van mijn oren bij het opstijgen en landen en niet erg veel geslapen. Maar als dat nu alles is dan valt het ook wel weer mee.
Tot nu toe bevalt BA prima. Heb een beetje rondje gelopen en de sfeer wat opgesnoven. Vanavond is er een BBQ in het hostel dus daar ga ik maar eens van profiteren door lekker te eten en wat mensen te leren kennen.
Vanaf morgen ga ik eens kijken waar en hoe ik Spaans ga leren hier.

Kasper

p.s. foto's en nieuwe belevenissen volgen later






Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement

HondenwandelaarsHondenwandelaars
Hondenwandelaars

Mensen die te weinig tijd hebben om hun hond uit te laten krijgen fantastische service in Buenos Aires
Buenos AiresBuenos Aires
Buenos Aires

Uitzichtpunt vanaf het natuurreservaat aan de rand van de stad
SpoorwegSpoorweg
Spoorweg

Midden in Buenos Aires
City of the deadCity of the dead
City of the dead

In de wijk Recoleta gelegen begraafplaats
San TelmoSan Telmo
San Telmo

Typisch cafe in de wijk San Telmo
GraffitiGraffiti
Graffiti

Sommige straat graffiti in Buenos Aires is best geslaagd


Tot: 0.074s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0389s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb