kgerrits' Guestbook

26th April 2011

Nog even
Hi Kasper, Leuk om weer eens wat van je te horen. Ik ben toch wel benieuwd naar de foto's. Maar nog even en je bent weer terug. Wat gaat het toch snel. Het lijkt me erg gezellig om bij te kletsen. Tot snel. Groetjes,
25th March 2011

Hello
Hi Kasper, Eindelijk weer wat nieuws, mooie foto's heb je weer ingeplakt. We hebben je gemist met het spellenweekend, maar daar in tegen heb jij de ziektekiemen ook gemist. Ik hoop dat het verder goed gaat met je, genieten doe je in ieder geval. Tot snel. Groetjes, Gaby
27th February 2011

uhuh
eerst nog wat door argentinie reizen, dan naar Iguazu en Paruguay en Bolivia :), zal een mooie trip worden denk ik
From Blog: Noord Chili
25th February 2011

deja vu
Hey neef, Ziet er bekend uit allemaal. Ben ik ook geweest. Erg afgelegen allemaal. Ga je nog naar Bolivia (wel eigen wc papier meenemen) of is het nu op naar Paraguay en Iguazu? Geniet ervan!
From Blog: Noord Chili
18th February 2011

Hallo daar.
Hi Kasper, Wat een leuke foto's weer. Geweldig dat je een vos heb kunnen fotograveren. En we kunnen nog steeds zien dat je vollop geniet. Geniet er nog lekker van en hou ons op de hoogte. Groetjes, Gaby
From Blog: Middle Chili

27th January 2011

Hola neef, Wow, heerlijk zo'n bier-bad! Wederom mooie verhalen en foto's! Joris
24th January 2011

Wow
Hoi Kasper, Wat een mooie foto's maak je toch. Je wordt natuurlijk wel geholpen door de prachtige natuur die je tegen komt maar ik wist niet dat je er ook een oog voor had. Erg leuk om alles zo mee te mogen beleven. Verder begin ik nu zeker wel te missen aan de tafel ;-( Maar ik kan wel zien dat je erg geniet. Groetjes, Gaby
20th January 2011

super
Hela ouwe globetrotter, we gaan morgen naar de Canarische eilanden om een week te relaxen. Van alle mooie dingen die je laat zien vind ik de bingomuts misschien wel het mooiste souvenir. Grr, tot snel Jeroen
20th January 2011

ik denk het niet
Ik denk dat ik Brazilië voor de volgende keer laat. Ik wil nog graag richting Bolivia en Peru en de afstanden zijn best flink hier. Kasper
19th January 2011

Natuur
Hoi Kasper, Dank wederom voor je dagboek en prachtige foto's. Krijg op deze manier een goede indruk van de omgeving waar je de wandelingen en trektochten onderneemt. Knap werk! Succes en groetjes vanuit Ledeacker.
19th January 2011

Prachtig
Dat ziet er super uit, die Alpen van Argentinië!
18th January 2011

nieuwe blog gevonden :-)
Hoi Kas, Ziet er goed uit hoor...mooie foto´s vraagje ga je ook nog naar Brazilie?
From Blog: El Chalten

Tot: 0.052s; Tpl: 0.003s; cc: 12; qc: 35; dbt: 0.0288s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb