juvigiller's Guestbook

Dear Yasemen,
Hersey yolunda gidiyor. Sizleri ozlediz. Thai Baht, USD/EUR kars1s1nda deger kaybederse belki uzatabiliriz. hepinize sevgiler.

Wowww
Lovely pic's. I am wondering that you don't wanna come back to Turkey !!!!!! We love you, and wish you have a amazing, unforgetable days... with love from Meral's...

Sevgili Ruchan\
Beyendiginize cok sevindim. Buralarda snorkel yapmak bizide heyecanland1rd1. Insallah ilerde sizlerde yapars1n1z. Istemek yeter. Hepinizi sevgiyle kucakliyoruz.Sevgili arkadasimi benim icin op ltf.

Phuket'ten sevgiler
Sevgili Cigdem'c1m, Seyahatimizi paylastiginizi hissetmek Bizi mutlu etti. Darisi basiniza insallah ilerde Dilay buyuyunce sizde boyle seyahatler yaparsiniz. Comment'in bundan boyle 'public' yaparsan sistemde gorunur. sevgili arkadsima cok sevgilerimi gonderiyorum hepinizi opuyorum.

sevgiler
Resimler çok çok güzel. Bal1klar, deniz her_ey ilk kez böyle bir_ey yapabilirim diye dü_ündüm. Sal1kla, mutlulukla devam1n1 diliyorum. Sevgiler
5th March 2009

0zmir'den sevgiler
Sevgili Günay Teyze yine muhte_em manzaralarla dolu gezinizi ve sizleri elimizden geldiince takip etmeye çal1_1yoruz.Kendimizi bir nebze de olsa sizin arac1l11n1zla muhte_em ada sahillerinde hissediyoruz.Keyfiniz resimlerden de anla_1l1yor bu da bizi çok mutlu ediyor.Annemin çok selam1 var eksikliiniz her daim hissediliyor.Benim ne denli internet özürlü olduumu biliyorsunuz ama yine de size s1k olmasada yazmaya devam edeceim.Keyif alaca1n1z bir gezi dileiyle...
3rd March 2009

selamlar
Iyi dilekleriniz icin tesekkurler. Gezimizi paylastiginiz hissettikce mutlu oluyoruz.Sevgiler,
2nd March 2009

yazanlardan sevgiler
Sal1kla ba_lad11n1z gezinizin devam1n1 dileriz. Bizi de fotlolarla gezinize dahil ettiiniz için te_ekkürler. 0yi elenceler

we too
Bizde seninle bulusmak icin sabirsizlaniyoruz. Sevgiler
2nd March 2009

Khap koon ka (thank you)
Bizim buralar cok guzel yani Tayland. Fotolar icin uyarina tesekkurler. sanirim upload ederken kalite bozulmasi oldu. ama bir dahaki blogda deniz alti fotolari cok guzel. Hepinize sevgiler Bizi izleyen arkadaslariniza da sevgiler.
1st March 2009

1'm impatient to join you.
Fotolar1 görünce mart ay1 çabuk geçsin diye dua etmeye ba_lad1m.Size sal1kla keyifli gezmeler ve seyirler diliyorum. Sevgiler. Ferah

new adventure
ç1lg1n çiftler; Yeni bir macerada tekrar blog yazarken sizi gormek cok guzel. Baz1 arkadaslar merakla bekliyorlard1 blogunuzu. Hepinize sevgiler selamlar. Not: resimlerde kalite sorunu var san1r1m. oncekilerde daha iyiydi sanki. upload ederken kalitesi bozuluyor olabilir.
15th April 2008

Dear Rag1p Bey,
In Malaysia even 7-8 years old little girls have turban on their heads. They have enough resources and seems to be reach. We had lunch at KFC but at the Sentral Station not Bintang area. We are now at Doha Int'l Airport and will be at home tomorrow. We are homesick . Missed you all. Salamat tinggal.
14th April 2008

Salamat pagi
Salamat pagi, dear Juvigiller; Salamat datang to Malaysia. Apa khabar? bizi sorarsaniz "Khabar baik, elhamdulillah". We have just been as you had left us, stiil discussing turban and if we might switch to Malaysia. Salamat makan for malay food. Batu Cave near Kuala Lumpur and Mangrove islands near Port Klang are the places I still remember. Visit Crown Plaza in Jalan Sultan Ismail and have something to eat in Kentucky Fried Chicken, to remember us. Salamat tinggal.

Dear Yasemen,
We missed you too. Thanks a lot for your interest and kind messages during our travel. We are waiting for the plane at the airport. Hope to hear from you soon.
14th April 2008

We miss you :)))
thanks to you we had terrific travel. .)) take care, we all miss you ...
6th April 2008

Dear Mazhar,
We are very glad to hear from you. If you happen come to Turkey we will be pleased. At this age I saw in one of your mail you were trying to learn French. What a hard job you have. Do you still need so much money? But we know you are a great man. Sevgiler

Sevgiler
Gunay and Cengiz, I follow your trip all the time, read every blog. It is just great to see you all having fun. I am impressed. In Canada ,it is all snow till now. I plan to be back in Algeria withn a month and will write to you Time is flying and I do Hope to see you some day. Keep in touch. Mazhar Husain

Sevgili Ragip Bey,
Sawadee Krab. Bu aksam senin serefine tom yam corbasi icmeye karar verdik. Biz vatanimizi ozledik. Buralara yerlesmeyi dusunmuyoruz. insallah bir ker de birlikte geliriz buralara. Sevgilerimizi gonderiyoruz.

Sevgili Murat'c1m,
En iyisini en sonlara biraktik. Ayrilirken cok zor oldu. Lanta'da karsimizde Phi Phi 'yi godukce icimiz gidiyor. Buralara gelmek zor degil istenirse gelinir ama mevsiminde.

Bekleyin geliyoruz
Sawadee khap Sevgili Juvigiller, Anladik Thai vatandasligina gecip Koh Samui , Koh Phi Phi'ye ya da Phuket'e yerlesmeye karar verdiniz. Phuket'te tsunami nedeniyle ev fiyatlari da hala düsüktür. Cok iyi. Yerlesince haber verin, ozlem gidermeye ziyaretinize geliriz. Gülay icin iyi bir nekahat yeri olur oralar. Ben de tomyam corbasini ozlemisim uzun zamandir. Gelmisken bir kac ay da kaliriz yani. Hadi kalin saglicakla. Ragip

en iyisi
Valla ne diyeyim, su ana kadar ki yay1nladiginiz en buyuleyici resimler Phuket seyehatinizden geldi ... Koh Phi Phi muhtesem, ruya gibi bir yermis. Nas1l b1rakabildiniz oralari? Cok sevgiler...
24th March 2008

Sevgili Ozden Hn,
Hepinizi cok ozledim. Umar1m Ulgun abla yine Izmir'e gelir de gorusuruz. Vatan hasreti cekmeye basladim. Onu simdi daha iyi anliyorum. Sevgiyle kalin.
23rd March 2008

Sari Orkidelere cok tesekkurler,
Sevgili Gunay 'cigim, Sari rengi cok sevdigimi bilmeden gonderdigin guzel cicege cok tesekkurler. Gezdiginiz yerler bitmek uzere ama, bizler de sizler kadar severek izledik gezinizi. Az once Ulgen 'le konustuk , onlar da 16 nisanda Ankara 'ya geleceklermis .Ayni tarihlerde ulkemize donuyor olman , beni cok sevindirdi. Selam ve Sevgilerimle..

Sevgili Rag1p Bey
Bizde Tayland'ca bir iki kelime ogrendigimizi saniyorduk . Ama sizden ogrenecek cok sey var. Khqap khun khap Sevgiler

Tot: 0.088s; Tpl: 0.006s; cc: 9; qc: 9; dbt: 0.0702s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1022.2kb