juvigiller's Guestbook

18th February 2008

Sevgili Zeynepcim
Bizde daha neler gorecegimizi merak ediyoruz. Seyahatin her asamasi ayri bir heyecanli. Sevgiler
From Blog: Saigon
17th February 2008

her blog giri_inizi okurken keyiflenip,fotolara bakarken heyecanlan1yorum.Çok cesursunuz valla.çekirge,piton...daha neler görcez bakal1m, heyecanla bekliyoruz . sevgiler
16th February 2008

Zeynep'c1m,
yemedik sadece pozdu. Godugunuz g1b1 her turlu bocek sat1l1yor.
From Blog: Phnom Penh
15th February 2008

cok ozledik
Fotograflar1n1z cok guzel, sizinle seyehat ediyoruz adeta. (Çekirge sahnesi d1_1nda elbette) gercekten yediniz mi baba?
From Blog: Phnom Penh
13th February 2008

Sevgili Ender, Nigar ve Zeyno,
Bizde sizleri cok ozledik. Ama gezmek cok guzel.Insallah seneye birlikte Paris`e gideriz. Hepinizi cok opuyoruz.

Sevgili Murat`cim
Fotolari begendiginize sevindik. Internet hizli olsa daha cok foto yuklerdik. Taner`e selam soyle Antalya onun olsun Kambocya baska bir dunya. Yarin Vietnam`a gececegiz. Seni ve Selcen`i sevgiyle opuyoruz
13th February 2008

juvigiller
Nigar,ben ve Zeynep, sizlerle olman1n mutluluunu ya_1yoruz. Gezdiiniz heryerde bizde gizemi ya_ad1k, güzellii gördük. 0çinize sinsin.Buray1 hiç dü_ünmeyin. Sizleri özledik. Güzellikleri sal1k ve mutlulukla ya_ay1p bizlere de ya_at1n. Yanaklar1n1zdan öpüyoruz. Sevgilerimizle

Fantastic photos
Anne , baba; Buyuleyici fotograflar cekmissiniz. Yasamis gibi oluyoruz. Ust komsu Taner abi ile karsilastik. "Ne isleri var Kambocya'da, Antalya dururken" seklinde yorum yapti, gulustuk bayagi. Selamlari var. Tapinaklar, agac kokleri ve turistler icin yapilmis "child abuse " ilanlari da ilgi cekici. Bizler iyiyiz. Sizleri ozledik. Haftasonu skype'de gorusmek uzere. sevgiler.
11th February 2008

Sevgili Rag1p bey,
Bizi guzel ozetlemissiniz. tesekkurler.Seyahat yogun gectigi icin uzun yazam1yoruz. Ozur dileriz.
10th February 2008

Juvigiller (acaba simdi) nerede?
Sevgili Juvigiller, 0ki emekli olan sizler bu seyahatlarinizla iki emekli olan bizleri o kadar etkilediniz ki yolculugunuza baslar baslamaz "Juvigiller (acaba simdi) nerede?" konulu asagidaki iletiyi bütün tanidiklarima sizi tanitmak icin yolladik. Tarihe not düsmek derler ya, onun gibi "travel blogunuza not dusmek" icin onu asagida sunuyorum: Gunay ve Cengiz Alparer. Dostlarimiz. Izmir Mavisehir'den komsularimiz. Biri Kimya, digeri endustri muhendisi iki ODTU 'lu. Her ikisi de ERDEMIR'den emekli. Biri kiz, biri oglan, iki cocuklarini evlendirdiler. Onlari da "Mavisehirli", yani komsulari yaptilar. Daha once de yurt disina seyahata cikmislardi. Ozellikle Asya'ya. Cengiz'in "Asya aski" Mezuniyet sonrasi RCD (*) bursuyla Pakistan'da bir yil kalmakla baslamis. Arada turla Cin, Endonezya, Tayland, vs. En son 2 yil once bir ay Hindistan'i dolastilar, guneyden kuzeye. Turla, paket programla degil; kendi baslarina. Komsularinin torunu bir keresinde kendilerinden "Juvigiller" diye soz edince bu soz hoslarina gitti ve seyahat anilarini yazdiklari / resimledikleri "travel blog"un adini da "Juvigiller" koydular. Ama kopekleri Juvi'yi cocuklarina daha fazla emanet edemedikleri icin, kendi deyimleriyle "gezilerini kisa kesmek zorunda kaldilar". 17 yasindaki "ya_l1" Juvi gecen yaz oldu. 3 gun yas tuttular. Ama artik daha ozgur olduklarinin da farkindaydilar. Süre k1s1tlamas1 olmayan bir seyahata cikabilirlerdi. Aylarca internetten gezi programi yaptilar. Mutevazi olan yasantilarinin ve Cengiz'in kendi sözleriyle "tasarruf amaciyla arabayi kullanmadan bisikletle Carrefor ya da Migros'dan yaptigim promosyonlu alisverislerin de yardimiyla" bu gezi icin gerekli parayi denklestirdiler. 3,5 ay sürecek bu yolculuga cikmadan bir kac gun once ziyaretimize geldiler. Gezi planlar1n1 ayr1ntilar1ndan söz ettiler. Agzimiz acik Kendilerine imrendigimizi soyledik. Ayrilirken "iyi yolculuklar ve her seyin gonullerince olmasini" diledik. Yola cikmadan tum dostlarina ve yakinlarina yazmislar: Günay Alparer wrote: Konu: uzakdogu seyahatimiz hk. Sevgili Dostlarimiz, Emektar kopegimiz Juvi ile 17 yillik beraberligimizde yasamimiz bir hayli kisitlandi. Onun gecen yaz olumunden sonra hayalimizdeki ozgur seyahati yasimiz daha da ilerlemeden gerceklerstirmek istedik. Yaklasik 6 aydir yaptigimiz yogun calismalar sonucu Kambocya, Vietnam, Laos, Tayland, Malezya ve muhtemelen Endonezya olmak uzere bir Guneydogu Asya gezisi planladik. Saglikla ve basariyla tamamlamayi umidediyoruz bu geziyi. Anilarimizi daha once yaptigimiz gibi TRAVELBLOG'da yine 'juvigiller' olarak yayinlayacagiz. Adresimiz: http://www.travelblog.org/Bloggers/juvigiller/ Blog grislerimizden otomatik olarak haberdar olmak isterseniz 'subscribe' kismina girip e-mail adresinizi yazmaniz yeterli. Oralarda kendimizi yalniz hissetmememiz icin oneri ve mesajlarinizi (Turkce de olabilir) gonderirseniz seviniriz. Hepinize esenlikler diliyor ve sevgilerimizi gonderiyoruz Hosca kalin. Gunay-Cengiz ALPARER " Gezileri boyunca onlari izleyerek Tayland, Kambocya, Laos, Malezya ve Endonezya'yi tanimanin sizler için de ilginç olabilecegini düsünerek Juvigiller'i sizlere tanitmak istedim. * RCD (Regional Cooperation for Development): 1962de Turkiye, Iran ve Pakistan tarafindan uye ulkelerin sosyo-ekonomik gelismeleri icin kurulmus, Amerika'nin komunizmin yayilmasini onlemek amaciyla destekledigi, 1979'da Iran devrimiyle lagvedilen bolgesel birlik anlasmasi. Not: 2004-2005'te Iran'da calisirken tatil amaciyla gelip gitmelerim sirasinda Izmir'de bir kitap almistim. RCD bursuyla Iran'a giden, Abadan rafinerisinde calisan bir Iran'li muhendisle evlenen, iki k1z çocuu olan ODTU mezunu bir Turk kizinin, Iran devrimi sirasinda yasadiklarini anlatan ve Turkiye uzerinden Amerika'ya kacmalariyla sona eren, beni oldukca etkilemis, "su hayatta insanin basina neler geliyor, ne dramlar yasaniyor" dedirtmis bir romandi bu. Irandan donerken, birlikte calistigim muhendis Ali Riza Almene'nin cocuklugu Turkiye sinirina yakin Urmiye bolgesinde gectigi icin cok guzel turkce konusan esi "Hanim-i Nergis"e hadiye ettigim ingilizceden turkceye cevrilmis bu kitabin adini ne yazik ki unuttum ve gerek internetteki ve gerekse kitapcilardaki arayislarimdan sonuc alamadim. Yoksa tam tavsiye edilecek bir kitapt1.

Big brothers &sisters watching you!
Dear "Juvigiller", By the help of google pictures and google map, we feel that we are whereever you are . We had stayed in Koh Samed in 1992, not very far away from Koh Chang. Go ahead. We are following you from just a few steps behind of you. Greetings, Gülay & Ragip
7th February 2008

Sevgili Refia
Mesaj1na sevindik. Su anda Phnom Penh'deyiz. Cok sevdik buray1, sevgiler, Gorusmek uzere
5th February 2008

DearMir and Yasmeen
We are sorry to learn your father s lost. how is your mother Doha is nice. But a huge construction everywhere. Giant shopping and entertainment centers. Hoping you refresh your memories visiting Doha in future. Love to you and your family.
3rd February 2008

Your mum is really a quin and you are a real princess. Dont forget this. we love you all

Yaso cum, tesekkurler insallah Vietnam da ike bir gun msn ile konusuruz anne ve babanin sesini duymak isterim Hepinize sevgiler Ali yi op bizim icin
3rd February 2008

Asiye cim bizde aslinda kari ozledik ama buralarda guzel. Hepinize sevgiler
From Blog: First day

ruchan cim mesajina tesekkurler anne-babana , Sevgili Ender arkadasimave esin ile cocuklara cok sevgiler
From Blog: amazing Goa
3rd February 2008

your mother is a real quin. And you are the princess dont forget this. We love you all

insallah birlikte de gideriz. seviler
3rd February 2008

Aygen cim tesekkurler. sizden mesaj alinca yanimizda hissediyoruz. hepinize sevgiler

gunay teyzecim merhaba, thailand fotolarinizi annemle baktik. yazdiklarinizi okudum. harika geziyorsunuz ozenmemek mumkun degil. ablamlar da 2 subatta bangkoka gittiler. 1 hafta kalicaklar. cambodia izlenimlerinizi merakla bekliyorum. sevgiler. aygen
2nd February 2008

gezinizi ilgiyle izliyoruz. özendik. sevgiler... :)
2nd February 2008

wow!
wow! it seems you are having fun there.Congr. you are doing great .esp mom seems comfortable as a queen.Is that you dad,the one riding for the queen?hehehe:) I loved Kho-Chang.enjoy your trip. love zeynep

Annemden ve bizden çok sevgiler, iyi yolculuklar, iyi elenceler. Resimler çok güzel bu arada.
From Blog: amazing Goa
29th January 2008

Ne mutlu sizlere!
Fatos, Cengiz, umuyoruz hersey gonlunuzce gidiyordur... Seyahat etmek en guzel sey, darisi basimiza :) Biz burada karlar icindeyiz tabi, onun disinda hersey yolunda. Yazin gorusmek umidiyle...
From Blog: First day

Tot: 0.083s; Tpl: 0.005s; cc: 13; qc: 17; dbt: 0.0683s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb