juvigiller's Guestbook

23rd March 2008

Sawasdee khap
Sawasdee khap Juvigiller, Son zamanlarda sizi izlerken basimin dondugunu, daha ilginci ben de bir tik olust1g1n1 farkettim: "ic gecirme tiki". Yani bir tikimiz eksik idi, onu da sayenizde edinmi_ oldum. "Khqap khun khap" yani.
20th March 2008

Sevgili Zeynep imiz,
Mor orkideleri senin icin, kirmizi orkideleri de Selcenimiz icin, sari orkideleride arkadaslarimiz gonderdik. Ama yazmayi unutuk. Lutfen kabul ediniz. Sizleri sevgiyle opuyoruz
19th March 2008

orkideler sahane:) iyice guzelles1yor gez1n1z sank1. nigar ve aynur teyzeye de gosterd1m fotolar1,zevkle tak1p ed1yoruz s1zler1.
10th March 2008

It is kind of you! Thank you for the Laosian orchids.
From Blog: Slow Boat
9th March 2008

Dear Yasemen,
Thank you very much for your interest to our blog. I hope the whole family is well. You don't mention about your father in your mail. I wonder him.We love you all, too.
6th March 2008

mail adresim canan.gozuk@hotmail.com
5th March 2008

Sevgili Ayca Hn,
Size keyifli bir Hindistan gezisi diliyoruz. Kac gun surecek. Donuste izlenimleriniz bekleriz. Sevgilerimizle

selam
Sevgili Juvigiller,Tahmin ettiginiz gibi biz (k1smetse bugün) seyahat acentesi ile Hindistana gidecegiz.Siz bu i_i kendi kendinize organize ederek ve uzun bir süre gezerek yap1yorsunuz.HELAL OLSUN diyor,sevgiler yolluyorum.(Özdenin arkadas1)Ayca Erman
3rd March 2008

Ferhan'cim,
Hanoi'ye sirf Halong Bay icin gittik. degdi de.otobus yolculugu evlere senlikti. opuyoruz,sevgiler

Harikas1n1z
Müthi_ güzel Halong Bay e bay1ld1m ama otobüs yolculuunuzda ölebilirdim herhalde.Her gülün bir dikeni var.Sizleri kutluyorum.Çok öptüm,sevgiler.
2nd March 2008

Sevgili Ragip bey,
Biz blogumuzu imrendirmek icin degil, paylasmak icin yaziyoruz. Duygularinizi anliyoruz. Sevgilerimizi iletiyoruz.

Sevgili k1z1m1z Selcen,
Biz seyahatte hic OK oynayamadik. Sen antremanlisindir. Geldigimizde bizi yenme zevkine erisebilirsin. Seni cok seviyoruz
1st March 2008

merhaba
Anne, baba merhaba! uzun zaman oldu size merhaba diyemedim. yazdiklarinizi okumak, fotograflariniza bakmak beni de orada hissettiriyor...ama okeyde babami yenmeyi ozlemedim degil :) akliniz sakin burada kalmasin. sevgi ve saygilarimla. kiziniz,selcen

Sevgili Juvigiller, Yani bu güne kadar sizi imrendigimi düsünüyordum. Ama sizi Ha Long Bay'de görünce ve hemen Google'da gerekli kesif hareketini yapinca aklim karisti. Size imreniyor muyum, yoksa kiskaniyor muyum, artik bilmiyorum. Ne gerek var insanlarin kafasini karistirmaya, degil mi ama? Biraz da geride biraktiklarinizin ruh halini anlayin. Empatik olun.
26th February 2008

Hi!!!! We are watching you with all family!!!! :))))) last weekned finally me and mom had find time to check your all mails. Sayenizde bizde geziyoruz.)))) We love u!!!! I think all '08 Summer we will listen you.. :)))Bu cok guzel, sizi boyle mutlu gormek... Aman touch wood!!!!
22nd February 2008

Zeynep'cim,
Buralari size gezer gibi hissettirebiliyorsak ne mutlu bize. Hue'ye geldik. Yarin Parfume River'da geziye gidecegiz. Otel odamizda wi-fi var. .TLT 11.00AM de odada oluruz. Sizleri cok seviyoruz ve ozledik.

blog girisleriniz sahane. oralar1 gezer g1b1 h1ssed1yorum.key1fle tak1p ed1yorum.vahs1 hayvanlarla aran1za mesefe koyman1za da ayr1ca sev1nd1m:)sevg1ler

Sevgili Canan,
Bana eski eregli gunlerini hat1rlatt1g1n 1c1n tesekkurler. Tevfik beyi biliyordum. Cok uzuldum. Umar1m havalar biran once normale doner. Cok sevgiler

Sevgili Ender'cim
Boynuma ald1g1m piton dost bir pitondu. Heyecanl1 geziler insana butun s1k1nt1lar1n1 unutturuyor. Ne diz agr1s1 ne el agr1s1 kald1. Seni cok opuyorum. Sevgiler

Sevgili Demet'cim,
Blogumuzu izlemekten zevk zld1g1na sevindim. Seyahatte hicbir agr1m s1z1m kalmad1. Vietnam gercekten gorulecek bir yer ve cok ucuz. son zamanlarda da cok populer olmus turizmde. annene cok selam, sayg1. Sizleri de opuyorum
18th February 2008

Evet aynen hatirladiginiz gibi. Kürekle otomobillerin yollarini açtik. Grader halen calisiyor. Erdemir ana kapisi ise kar yigini icinde kule gibi yanlarda kar birikintisi var. Okullar kapatildi. belediye anonsu ile bildirildi. Kizim Damla evde. Derslerden kacis yok elbette. Aksam eve nasil gidecegimizi bilmiyorum. Bu arada haber versem mi diye sabahtan beri karar veremiyorum . Tevfik HASDEM0R (iç alimler) bu cuma kalp krizi gecirerek vefat etmi_. Kusura bakmayin ama belki bilmek istersiniz diye bildirdim. Bol bol gezin ki biz de gormedigimiz yerleri sizin araciliginiz ile gorelim. Saglik ve mutluluk dilerim.

Ender Gökmen 'den
Bugün yine seni izlemeye devam ettim.Fillerin ve Pitonlar1n kad1n1 olacag1n1 dusunmemistim.Yine de dikkat et,seni çok seviyoruz. Özlemle diger maceralar1n1 bekliyorum.öpüyorum Sevgilerimle
18th February 2008

halac11m vallahi gezinizi keyifle takip ediyorum.Hasta muayeneleri aras1nda beni al1p ba_ka bir diyara götürüyorsunuz.Pitonla olan resminize bay1ld1m.0yi cesaret. Bu arada annem bana geldi. Halan dönmü_müdür diye sorup duruyor.Döndüünüzde sesinizi duyarsa çok mutlu olacak.Görü_ebilmek umuduyla......

Sevgili Canan,
oran1n karini hatiliyorum. 15 gun filan yuruyerek ise gitmistim. Guzel k1z1n ne yap1yor? Kar yag1nca sevinmistir. Okullar tatil oldu mu? Sevgilerimizle,
18th February 2008

Merhaba, Burada her yerde kar var. Gök gözükmüyor, yere bakam1yoruz ve de yürüyemiyoruz. 0nanamazs1n1z. Bizim için bol bol güne_ toplay1n. Sevgi ve sayg1lar1mla,

Tot: 0.101s; Tpl: 0.005s; cc: 11; qc: 12; dbt: 0.0802s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1021.2kb