juvigiller's Guestbook

Sevgili Canan,
Anilarimizi paylasarak dostlarimizi yakinimizda hissediyoruz. Torunumuz cok seker, tam yemelik oldu. Onu özlüyoruz. Senin guzel kizinda buyumustur. Hepinize sevgiler,

Sevgili Yoldaslar,
Planlarimizi aynen uyguladigimiz icin mutluyuz. Tabii sizin gibi dostladan mesaj almakta gurbetelde bizi cok sevindiriyor. Sizleri özledik. Sevgilerimizle.
Foz de Iguacu

merhaba
Özledim sizi. Şahanesiniz maşallah. Ben İstanbul a bile gidemiyorum. Paylaşımınız beni çok mutlu ediyor. Ben de görmüş oluyorum. Çocuklar nasıllar? Torun? Haberlerinizi bekliyorum. Sevgi ve saygılarımla,

Geziniz Muhteşem
Sevgili Cengiz,Günay Her sabah bilgisayarımı biraz daha erken saatte açıyorum,belki yeni yerler hakkında yeni bilgiler vermişsinizdir diye.Fotoğraflarınız muhteşem,gezinizi yine çok güzel planlamışsınız.Dönüşünüzde dinleyeceğimiz,cevap almaya çalışacağımız epey şey birikti. Sağlıcakla yolunuza devam edin.Herşey gönlünüzce olsun. Erol ÖNÜT
4th March 2011

Canım Ferah
Ne kadar ictensin.Tesekkur ederim. Bende sizlerle ve tum ailemle iftahar ediyorum. Hepinize cok sevgiler
3rd March 2011

Ailemizin medar-ı iftiharı seyyahlarımızı ilgi ve keyifle izliyorum :) Sağlıkla , ışıl ışıl ve daha da gençleşmiş olarak döneceğinizden eminim...Sevgiler:) Ferah
1st March 2011

Ruchan'cim,
Buralarin denizi Filipinler, Tayland gibi değil. Ama Brezilya'nin unlu bir adasi oldugu icin sadece hava. Merak etme Izmir'e geldigimizde orayida isitiriz. Sevgilerimizle,
Morro De Sao Paulo

Ne güzel ne güzel biz montlarla siz mayo ile, içinize sinsin. iyi eğlenceler
28th February 2011

Nazar degmesın, Amiiiiiin,
Sizleri ozledik. Yazi sabirsizlikla bekliyoruz. Sevgiler
27th February 2011

nazar değmesin
Harikasınız gezin görün, yazın dinlemeye hazırım valla!
26th February 2011

Gun Batimi
Sevgili Ferah, Zaten her gunes batisinda seni ve Bali'yi aniyoruz. Guney Amerika'daki gun batimlarini izlerken de seni yanimizda hissedecegiz.Sevgi ve saglikla kalin. Hepinizi opuyoruz.

Christ on the clouds
Dear Ragip, It was really impressive. Love to al of you.
26th February 2011

Sevgili Juvigiller, Dünyanın doğu ucundan en batısına geçişiniz biraz aksiliklerle başlamış,ama bu güzel fotoğrafları görünce 'değmiş ' diyorum.)) İnşallah gezinizin devamı da sağlıkla ve çok keyifli geçer.Bir güneş batışını benim gözlerimle de izlerseniz sevinirim :)) Sevgiyle öpüyorum. Ferah

Sevgili Yoldaş,
Ayten'cim, Video'yu bende acamadim. Sistemde bir sorun var galiba.Belki duzelir diye bekliyorum. Duzelmezse silecegim. Hepinize sevgilerimizi gonderiyoruz.

Gezinizin çok güzel geçmesini dileriz .Resimler çok hoş. Biz video'yu açamadık. Haberlerinizi merakla bekliyoruz.Sevgiler

Rio
Zeynep'cim, Umariz cok iyi devam eder. Sizleri simdiden cok ozledik, ozellikle Elif'i. Hepinizi cok opuyoruz.

Plajlar
Sevgili Meral'cim, İyi dileklerin icin tesekkurler.Plajlar Filipinlerdeki ve Tayland, Malezyedaki gibi olamaz. Burada plajlari susleyen guzellikler farkli. Buyuksehir olupta plajlai bukadar guzel muhafaza etmeleri de cok buyuk basari.Rio'yu cok begendik.Sevgilerimizle

Harika basladiniz. Daha da guzel devam etsin. Opuyoruz

Plajlaarr...
Cok mutlu gezmeniz ve oyle de donmeniz dilegiyle..Sevgiler..2. sayfanin son fotosundaki guzele imrendim dogrusuuu....

Selam
Nurhan Hn. cok teşekkur ederiz. Guney Amerika uzakdogu gibi kolay degil. Herseyden once dil sorunumuz var buralarda. Ama ustesinden gelmeyi basaracagiz galiba. Hepinize sevgiler.
22nd February 2011

selam
harikasınız yine.size mutlu neşeli bir seyehat dilerim.kolay gelsin.sevgiler

Gecmis Olsun
Sevgili Ergin'ler, Gonul'un tahlil sonuclarinin iyi cikmasina cok sevindik. Gecmis olsun. Seyahatimiz biraz mesakkatli basladi ama umariz iyi biter.Sevgilerimizle
22nd February 2011

Ankaradan mesaj
Sevgili Cengiz&Günay, Gönülün kontrolları tamamlandı. Testler çok iyi çıktı, Yarın İzmire dönüyoruz. Resimler ve anılarınız harika. İçinize sinsin. Seyatinizin devamınında iyi geçmesini dileriz. Sevgilerimizle, Gönül&Hidayet 22 Şubat 2011
15th February 2011

Sevgili Juvigiller, Tam sizin ıstanbul-Sao Paolo ucuş günü ola bugün, "Milk of sorrow" adli bir Peru filmi izledim. Tesadüf yani.. Size iyi inişler..

Tot: 0.206s; Tpl: 0.005s; cc: 7; qc: 11; dbt: 0.1877s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1017.6kb