brusseltjeplus' Guestbook

1st August 2009

Hoi het is hier nu 1 augustus en ik heb net de blog gelezen geweldig en wat een activiteit van jullie en de kids,en wat gezellig die nieuwe contacten daar allemaal en leuke foto,s er weer bij. Nu de laatste week komt in zicht en moeten jullie weer wennen straks aan het nederlandse weer(ikdenk dat je dan gauw weer terug wilt)en die haren van de meisjes leuk hoor. ik hoor nog wel wanneer en hoelaat jullie aankomen in nederland. groetjes knuffels en kusjes Willie en Fia
29th July 2009

fijn om te horen dat jullie genieten
Hallo allemaal, blij om te lezen dat jullie op bali genieten, ik maakte me al grote zorgen na de aanslagen op From Blog: Zomerdrukte in Bali
14th July 2009

ooohh en aaah
Wat ziet dat er heerlijk uit! en dat terwijl wij hier ploeteren met zweet op ons hoofd. Wacht maar tot je terug bent haha Nee hoor het is jullie gegund. De beelden zijn alleen wel erg verleidelijk waardoor je zo zou willen afreizen. groetjes, Mariƫlla
From Blog: Total relaxation
14th July 2009

Lieve Familie, Wij genieten van jullie beschrijvingen van Yogja en Bali. Over drie weken vertrekken we zelf naar Indo, en daar verheugen we ons zeer op. Ik heb afgelopen week een ernstige infectie aan mijn netvlies opgelopen, de derde in 1,5 jaar tijd. Daardoor verlies ik iedere keer een stuk zicht en dat is erg zorgelijk. Ik kom nu bij van een zware prednison kuur en boek rustig ons eerste hotel in Jakarta voor een nacht. Daarna zien we wel wat we gaan doen. Na een paar dagen Jakarta gaan we door naar Yogja. Daar gaan we een paar dagen Wim en Stans vervelen, daar kijken we echt naar uit. Daarna door naar Bali en nu ik jullie mooie verblijf zie, wil ik graag weten welk hotel dat is! Wij gaan zeker ook die richting op, en het ziet er prima uit! Wij wensen jullie een fijne vakantie toe en blijf vooral schrijven! Liefs van ons vieren,, Ronald, Karin, Renske en Robin
From Blog: Total relaxation
3rd July 2009

Ha lieve luitjes! Dat ziet er weer gezellig uit! Niet teveel tennissen hoor, hier is het seizoen echt afgelopen! Morgenochtend vertrekken wij ook, en dan kijken we waarschijnlijk geen mail meer in. Dus voor nu: allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag mevrouw Van der Kuil, we hebben genoten van jullie verhalen en verder een hele fijne vakantie gewenst, geniet ervan!! Liefs van de Leeuwtjes uit Diepenveen
From Blog: Bye bye Yis
30th June 2009

gefeliciteerd mama
Heey mammie, gefeliciteerd met je verjaardag!! de taart was erg lekker!! x-x-x-jes van pien
29th June 2009

alvast van harte!
Hi Eef, Marc en Kids. Leuk om over jullie avonturen te lezen en wat een kanjers van kinderen hebben jullie! dat zij gewoon meedoen met allerlei festiviteiten en optredens alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Eef, alvast van harte met je verjaardag morgen! veel plezier en veel liefs van Dees
22nd June 2009

tennis en meer
Ha lieve luitjes! Wat een gezellige berichten allemaal weer, klinkt echt super! En ook erg mooie foto's hoor! Gelukkig is hier ook het echte aftellen begonnen, anders waren we er vast aan onderdoor gegaan, de jaloezie dus! Verder vermaken we ons hier met de voorbereidingen op de groep 8 musical (bescheiden culti in vergelijking met jullie optredens daar) en heeft Tink voor EUR 15 een gitaar besteld via Internet... Tennis 3x haal ik denk ik niet :-), regen, reisje buitenland en de maand is al weer voorbij... Kunnen we ons extra verheugen op het weerzien in aug (toch?). Federer heeft de eerste ronde Wimbledon gewonnen, dus mentaal wel aan tennis gedaan.
21st June 2009

vakantie
Hallo Allemaal Ik heb het laatste verhaal en de foto,s weer bekeken,ziet er allemaal goed uit. Leuk de video en het dansen van Juno,en het raften geweldig spannend dat is toch genieten samen zo te zien missen jullie Nederland helemaal niet. Moeten de kids nog naar school of is het nu vakantie. Ik zie weer met spanning het volgende verhaal aankomen. groeten en kusjes Willie en Fia En Pien Juno en Youk ik mis jullie erg hier hoor. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Tot: 0.261s; Tpl: 0.004s; cc: 5; qc: 37; dbt: 0.1972s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb