Page 53 of arsku Travel Blog Posts

Europe » Spain » District of Madrid » Madrid January 30th 2008

Madridissa piti olla vaihtoaikaa 4,5 tuntia. Oli tunnin vähemmän, kun lento lähti tunnin myöhässä Vantaalta lumipyryn takia. Madridin kentällä siirryttiin terminaalista toiseen automaattisella junalla. Jututin samalle lennolle lähteviä työmiehiä, jotka olivat menossa työmatkalle Botnian tehtaille. Kentällä ostin kaupasta vain vettä - viiniähän sai riittävästi lentokoneessa. Lentoa odottaessani minulle tuli sellainen fiilis, että lentäminen ja lentokentät eivät ole vielä varsinaista matkailua - ne ovat vain siirtymistä nopeasti ja ahtaasti paikasta toiseen. Varsinainen matkakokemus alkaa, kun astuu terminaalista ulos. Menin viimeisten joukossa koneeseen, eikä virkailija ollut ensin hyväksyä Suomessa tulostamaani check in -varausta, vaikka siinä näkyi selkeästi paikkani 30L. Kun pääsin paikalle, vierustoveri totesi heti espanjaksi: 'Usted viaja solo?' Hän ehdotti että vaihtaisimm... read more
työmatkalaisia

Europe » Finland » Uusimaa » Helsinki January 30th 2008

Tiina kävi heittämässä minut Tampereen rautatieasemalle ja ihmetti miten minulla on noin pitkälle matkalle näin vähän tavaraa mukana. Olin ajoissa lentoasemalla. Tapasin Pian joka meni 5 minuuttia myöhemmin lähtevälle lennolle.... read more
Vantaalla

Europe » Finland » Pirkanmaa » Tampere January 26th 2008

Viimeinkin tuli lumi maahan. Viime viikolla paloi sitten tämä auto pihallamme. Finally there's snow. This car was burnt last week. Finalmente hay nieve. La semana pasada este coche fue quemado...... read more

Europe » Finland » Pirkanmaa » Tampere January 20th 2008

I took a couple of pictures of the nearest church, which was burned two weeks ago Hace dos semanas que quemaron esta iglesia que está más cerca de mi casa. Pari viikkoa aiemmin tämä läheinen mormonikirkko poltettiin.... read more
a burned church in Tampere

Europe » Finland » Pirkanmaa » Tampere July 16th 2005

40-vuotispäivän aattona Kaupin talviuimareiden saunan takkatuvalla. Juhlat pidettiin nyyttäreinä. Hyvin tarkeni uida.... read more
40v-juhla 003
40v-juhla 038
40v-juhla 085

Tot: 0.571s; Tpl: 0.007s; cc: 7; qc: 57; dbt: 0.4134s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb