Timo104's Guestbook

5th August 2012

Genoten van je uitgebreide verhaal en foto s. Hopen dat je in de toekomst veel succes blijft houdenen geen heimwee krijgt. Veel liefs van opa en oma.

Hi fisherman
Leuk te horen dat je uiteindelijk je droom hebt kunnen waarmaken en in Canada beland bent, Timo. Ben benieuwd of je het werk dat je nu doet nog een jaar volhoudt, maar avontuurlijk is het wel. Inderdaad wennen aan de manier van met elkaar omgaan daar, maar je zult er wel je weg in vinden. Mooi is het er in ieder geval en in je vis-loze vrije tijd kan je daar zeker van genieten. Ik wens je alle succes toe! Groetjes uit Oudenbosch, Annemieke

canada
Heeyy Timo, Corne en ik hebben met belangstelling jouw blog gelezen. Wij vinden het heel erg fijn voor je dat je nu piloot bent en daar ook je werk in hebt gevonden. Okee de visjes zijn het begin maar wie weet wat er nog meer op je pad komt. Blijf je daar alleen of komt Daphne ook nog naar canada. Wij vinden het leuk om jouw blogs verder te lezen en de foto's te bekijken want het is wel super mooi daar he. Nou heel heel succes en tot je volgende blog. xxx mary en corne

wow
Hee geweldig man voor je dat het nou eindelijk gaat worden waar je je zo voor hebt ingezet. Las net je blog en je hebt daadwerkelijk een baan als piloot in canada!!!!!! Nou ik neem mijn petje voor je af jongen, je hebt het 'm toch maar geflikt! We blijven je blog lezen en zijn benieuwd. Corne

Welkom terug
Hi Timo: Leuk te horen dat je terug bent in Canada. Geniet van de wildernis maar vergeet Kelowna niet Beste wensen. Peter Vreeswijk 250-762-8017.
27th April 2011

respect
hoi timo, wat een respect heb ik voor jou zeg. Ik hoop dat het met jou persoonlijk ook goed gaat want dat zetje niet zomaar in je blog. Ik heb met de paasdagen helaas wel veel te veel gegeten. Met mijn zus zijn wij gaan wokken in tilburg wat echt overdadig was. Vanaf gisteren weer streng op dieet. Wij zijn een paar weken geleden naar Egypte geweest en wij hebben gesnorkeld tussen die vieze kwallen maar ze deden niets en zijn niet gevaarlijk zoals in de Noordzee. Er zat er een op mijn duikbril en op mijn been en arm en als je ze weghaalt voel je een soort zuigend iets bah brrrr... Op 9 juni gaan we voor 2 weken het eiland madeira onveilig maken met nog een boottocht van 5 uur naar een eiland met 9 km. lang fijn zandstrand. Daar blijven we 4 nachten dat is genoeg voor Corne want hij houdt niet zo van het strand. Fijn he dat ik nu ook overal naar toe durf te vliegen. Nou ik lees met belangstelling je blogs en ik wens je ongelofelijk veel succes. Liefs mary en corne
25th April 2011

Wow, lang verhaal
En best wel lastige punten, met die gelijkstelling enzo. Sterkte en ook veel plezier, Hans
22nd April 2011
me flying

Ontzettend leuk om je blog te kunnen lezen, Timo! liefs van je nichtje
22nd April 2011

Wat stoer allemaal Timo. Keep it up. Nog grizzlies gezien daar? Of zitten die niet in jouw regio? Succes met de float plane.
18th April 2011

Klinkt goed tiem!!! Goed die complimentjes ;) Have fun!!! Tico!!
16th April 2011

15 April gelezen
Lieve Timo, Je laatste verhaal uit Florida gelezen en geprobeerd het technische accadabra te begrijpen. Jammer dat Oom Ad niet meer kan uitleggen wat het allemaal inhoudt, maar we vinden je verhalen toch heel interessant en hopen er nog regelmatig een te krijgen. Heb je nog gehoord dat wij 10 April zo fijn feest gehad hebben bij gelegenheid van onze 60 jarige huwelijksverjaardag?Veel succes in canada...
15th April 2011

sweet memories
Hoi Timo, Leuke verhalen man! Doet me weer denken aan de tijd dat ik in Florida rondhing. Ben benieuwd naar je Canadese avonturen. Veel plezier, Hans
12th April 2011

Heey wat gaaf allemaal zeg! en leuk om zo een beetje up to date te blijven! gedraag je daar ;)
10th April 2011

diehard
Heey kerel, leuke blog en wat jammer dat het zo'n rot weer is. Maar achter de wolken schijnt de zon. Ben benieuwd naar het vervolg. kus mary ]
5th April 2011

Lieve Timo, We hopen dat di9t berichtje doorkome. We hebben je verhalen een paar keer gelezen en zijn blij dat het je allemaal al lukt. Zien met spanning en interesse uit naar je volgende berichten.
1st April 2011

Yo timo, Klinkt allemaal goed en super relax dat je je papieren. Zo snel in orde zijn!! Nu nog hopen op wat beter weer zodat je lkkr florida van boven kan bekijken uit je vliegtuigje. Snel een keer een potje skypen om bij te kletsen. Gr erik
31st March 2011

houd je vast
Hopelijk brengt de tornado niet al te grote schade en is het snel voorbij zodat je de lucht in kan. Probeer tot dan op de grond te blijven, lijkt me veiliger. Leuk verhaal. Veel succes !!!
31st March 2011

Leuk verhaal Timi! Stoer allemaal hoor.
30th March 2011

love travel blogs...
... en daarom ook een kort berichtje om je een mooie tijd toe te wensen. Een quote die ik tijdens mijn eerste reis tegen kwam: 'Dream it, do it, done it'. Dat zal jij straks vast en zeker ook kunnen zeggen. Groetjes vanuit Amsterdam
29th March 2011

Goed om te lezen, vanuit China; have fun!!!
24th March 2011

SUCCES
Hallo Timo, fijn om je blogs te volgen. Ik hoorde vanavond van Erik dat je je papieren daar al geregeld heb om verder te kunnen. Ik wens je veel succes. Wij blijven je volgen. Groetjes van Clazien en Derk Jan

live
Heeyy Timo, het lijkt mij heel leuk om je te volgen met je blogs dus haal mij en corne er maar niet uit hoor. Nogmaals wij hopen dat het je allemaal lukt wat je wil. Waar een wil is is een weg toch ??? Als wij nog jong waren gingen wij er ook voor maar onze tijd was anders helaas. Dikke knuffel van ons mary en corne

dapper
om zo je droom te volgen: hartstikke goed! Ik ben heel benieuwd waar je terecht komt! Grtz Hns
22nd March 2011

Hè liefie, Nu kan je eindelijk aan je dromen beginnen. Geniet er lekker van en super dat je je blog bijhoudt, kunnen we allemaal meegenieten! Knuffel
28th January 2010

te gek!!!
Hoi Timo!!! Ben weer terug uit Italy, en heb na twee weken hardcore werken weer ff wat tijd om leuke dingen te doen zoals andermans blogs te lezen :D Fijn dat je een autootje hebt zodat je iig kan gaan klimmen! Ookal kan het daar (te) rustig voor je zijn;geniet er maar van want hier in druk crappy europe ist het veeeeel te stressy!!! Dikke knuff ook aan je vrouwtje!!! XB

Tot: 0.052s; Tpl: 0.005s; cc: 10; qc: 35; dbt: 0.0283s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb