Timo104's Guestbook

23rd January 2010

verjaardag
Hallo Timo, Op de eerste plaats Hartelijk Gefeliciteerd nog met je verjaardag.Ik hoorde van Erik dat je jarig was geweest deze week. Je berichten gevolgd erg interessant, en in een korte tijd leren vliegen, Gefeliciteerd Timo. Ook fijn dat je weer samen bent met Sandra, doe haar ook de groetjes van ons. Over een paar weken komen jullie weer naar Nederland. Wij hopen je dan weer snel te zien en de verhalen verder te horen en natuurlijk je foto'"s. Is Sandra nu ook klaar met haar studie? zo ja, feliciteer haar dan van ons. Timo en Sandra nog een paar fijne weken samen en een goede reis terug straks. Groetjes van Derk-Jan en Clazien
18th January 2010

Hey Luitjes, Leuk om weer eens iets te horen, Jouke heeft het filmpje doorgestuurd waarin jullie vliegen en ik moet zeggen dat het ontzettend leuk is. Het is net of ik mee vlieg. Aan het gesputter van de moter te horen dacht ik dat gaat niet lukken maar ja hoor. Gaat goed Timo, gefeliciteerd!! Mooie foto's weer. Timo, alvast gefeliciteerd met jou verjaardag, ook van Opa en Oma Oudhuis/ Bos. Een hele fijne dag jullie samen, maak er wat moois van!! Groetjes vanuit een koud en nat Nederland. Jos en Betty.
17th January 2010

verjaardag
Lieve Timo, Wij feliciteren je van harte met je verjaardag en doen ook de hartelijke groeten aan Sandra. Hebben volop genoten van foto s en video.
11th January 2010

Hai Timo, Zo te lezen vermaak je je dus best in dat malle amerikaanse bejaardenhuis. Als er weer eens een wildwaterweekje gepland wordt moeten we maar eens kijken of we er naar toe kunnen vliegen in plaats van half europa door te rijden. Succes met je opleiding en hopelnlijk gaat het beter dan je rijbewijs.
20th December 2009

Ey Mensen, Leuk dat jullie al mijn verhalen lezen en ervan genieten. Het is erg leuk jullie reacties te lezen wat jullie er van vinden. Fijne dagen allemaal groetjes Timo
20th December 2009

kerstgroeten
Timo: We genieten erg van je verhalen en zijn blij dat alles je zo goed lukt.We wensen je hele fijne feestdagen en een goede jaarwisseling toe.Doe onze hartelijke groeten en onze beste wensen aan Sandra.
18th December 2009

Hey Timo, leuk verhaal weer! Super dat je nu al solo kan en mag vliegen, lijkt mij doodeng. Fijn dat je wat meer vrienden hebt en niet meer zo eenzaam bent, en je ook wat meer kunt ondernemen.Mooie foto's trouwens. Voor jou en Sandra ook een hele fijne kerst en een gelukkig en gezond 2010. Groetjes vanuit een koud (-9 vannacht), en wit Helmond. Jos en Betty.
18th December 2009

Schat, wat stoer en wat een leuke foto's allemaal. Tot snel! Kus...
9th December 2009

hoi Timo, Fijn toch je verhaal te kunnen volgen. Erg veel succes met je lessen, hopen dit stukje overgestuurd te krijgen. Veel groetjes
27th November 2009

vogels
Hej Timoboefje! Jammer dat ik je neus niet meer heb gezien voor je wegging :P Leuk om je blog te lezen! Moest lachen om de vogels die je vliegtuig passeerden tijdens je eerste vlucht en dat je hoopte ze te ontwijken!! X Myrthe
26th November 2009

Hey Timo, geweldig joh, wat een ervaring. Leuk dat je al zoveel zelfstandig mocht doen. Heb je foto's bekeken, ziet er allemaal keurig uit en jou commentaar bij de foto's, GEWELDIG DUIDELIJK(ha ha)!! Ik hoop dat je een super leuke tijd hebt daar maar dat zal wel lukken! Ik blijf je volgen. Groetjes aan Sandra. Groetjes Jos en Betty.
26th November 2009

random advice...
Number of take offs must always equal number of landings otherwise you're in trouble.
25th November 2009

Hey Timo,heb je niet meer gesproken sinds 9 juli.Wist dat je naa amerika zou gaan. Geweldig avontuur zeg vliegles nemen. Lijkt mij ook heel mooi en spannend. Ben benieuwd naar je volgende ervaring en als je weer terug bent in nederland,met brevet,wil ik vat weleen keer met je meevliegen. Groetjes vanuit Haarlem,Ron en Marja
25th November 2009

regen& doet het hier ook
Hey Timo, Nou het werkt wel leuk zo'n blog. Ik ben weer op de hoogte en vind het vooral grappig dat je echt in een soort hillbilly country zit. Nou ja en regenen doet het hier ook. Hier is iedereen geprikt tegen de griep. En voor de rest mis je niets. Ik hoop voor je dat je nog wat interessante plekjes en activiteiten weet te ontdekken!

Timo!!
Jeetje daar zit je dan! :) Ik zat te denken dat ze bij de immigratie misschien erg benauwd zijn en getraumatiseerd tegenover buitenlanders die een vliegbrevet gaan halen. (9-11) Hey inderdaad leuk om een kano-maatje te vinden, misschien leer je op die manier wel meer mensen kennen! Suc6 en hou je hakie :)! XB
25th November 2009

Zo Timo... Mooi dat je een weblog hebt gemaakt, kunnen we toch een beetje op de hoogte van je blijven. Je hebt een leuke manier van schrijven! Je hebt de afgelopen 2 weken al leuke dingen meegemaakt joh. Dat vliegen lijkt me zo leuk om te doen. Is het leren van de theorie wel een beetje te doen? In ieder geval veel plezier en succes toegewenst. X Ilse
23rd November 2009

He Timo. Klinkt goed allemaal!En eindelijk Sandra weer in je armen kunnen sluiten. Maar je zit inmiddels in Florida,heb je je eerste vliegles al gehad?En hoe is het weer daar? Hier zeer droevig..:( Maar ben benieuwd naar rest van je verhalen!Succes met de vlieglessen! Liefs, Maaike
21st November 2009

Aaaaaaaaaaahhhh, snif, snif. Ik kom er snel aan hoor! X
From Blog: Hereniging

Tot: 0.058s; Tpl: 0.004s; cc: 7; qc: 30; dbt: 0.0411s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb