Risticana

Always ready for action!

Asia » India October 30th 2010

Indija...kako to bajkovito zvuci... Nisam ni slutila da ce se davno sanjani san ostvariti. To je uvek bio sam san, a sad odjednom realnost. U Indiju smo stigli iz Katmandua u popodnevnim casovima. Moje stanje u kome sam doputovala je bilo zabrinjavajuce tako da me i nije bilo briga gde sam, dotle je doslo. Inace, otrovali smo se oboje na Nepalu, Nedju je vec proslo a ja nikako da dodjem sebi. Ko se ikada teze otrovao zna na sta mislim, ko ne zna-ne zeli da zna. U svakom slucaju-cinilo mi se da umirem a telo mi je bilo potpuno malaksalo. Prvobitni plan je bio da se ne zadrzavamo u Delhiju vec uzmemo odmah karte za Gou, ali ja nisam mogla da stojim na nogama, karte su delovale mnogo skupe i resismo da ostanemo ovde i promenimo ... read more

Asia » Nepal October 22nd 2010

21.o9.2010. trek dan 1 Probudismo se pre petlova u 4:20 i put pod noge. Katmandu-Lukla. Dosli smo na aerodrom pre otvaranja i cekali u redu da se otvori kapija i usput se gurkali sa turistima i Nepalcima. Kapije iz srednjeg veka se otvorila u 5:30 i masa je nagrnula. Neverovatno da sve to funkcionise savrseno. " Da li imate noz ili slicno u rucnom prtljagu?" " Ne ", " Nastavite ". Let je bio odlozen sat vremena ali smo imali srece i ipak poleteli za Luklu. A onda je pravo putovanje pocelo. Dva sata setnje do Phakdinga. Vreme promenljivo. Pravimo pauzu da krkamo momos ( tibetanski jiaozi-povrce ili meso uvijeno u testo i proprzeno ili skuvano na pari ) i pijemo crni caj. Muke su tek pred nama. 19:45 Bila sam na ivici snaga. Ocajanje da ... read more

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan August 27th 2010

Koh pangan... Nase mesto iz snova. Sta reci vise od toga da smo bili tri puta, da cemo ici jos i da cemo uvek sanjati o tom mestu. Plaza, pesak, miris kokosa, divlja vegetacija i raznorazne zivotinjice, gmizavci, insekti i slicne zastrasujuce sitnice iz dzungle. Od kada smo prvi put dosli na Tajland, mi ne idemo nigde drugde, i svaki put kada odlucimo da odemo drugde- Tajlandu se vracamo, ali samo Koh pangan. Ne znam vise da li je to dobro ili ne ali "sta valja ne treba menjati" je moto koji uspeva. ... read more

Tot: 0.066s; Tpl: 0.004s; cc: 5; qc: 42; dbt: 0.0387s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb