Page 3 of Kleuver Travel Blog Posts

Vanmorgen waren we om 5 uur al wakker, dat is ook niet gek, we gingen immers de avond ervoor al om 19 uur slapen. Na uitgebreid te hebben ontbeten, hebben we een taxi gepakt om naar het verhuurbedrijf van de auto te gaan. Daar hebben we onze echte Amerikaanse, super sized auto (Dodge Charger) opgehaald. Na ruim een uur rijden met wat file kwamen we bij Universal Studios aan. Eerst de kaartjes maar even kopen, wat een geld zeg...., en dan hadden we nog maar een gewoon kaartje, zonder upgrade. We zijn eerst naar de Studio tour gegaan, dat is een tour in een treintje langs de verschillende opnamesets van vele bekende films. D... read more
VakantieAmerika2009 027
VakantieAmerika2009 029
VakantieAmerika2009 031

Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam July 12th 2009

Ons vertrek in Amsterdam. We zijn gebracht door Ton en Lyda en hebben we tegelijk de koffers weggebracht. Daarna zijn we even lekker wezen koffiedrinken in het restaurant. Bij het restaurant kan je het bekende panorama view balkon op van Schiphol. Daar hebben we gekeken naar ons vliegtuig wat vertrok van gate F7. We moesten vrij vroeg instappen 11:55 terwijl het vliegtuig 13:30 vertrok. Dit had te maken met de grote veiligheids procedure. Eenmaal in het vliegtuig konden we meteen concluderen dat de Boeing 747's van KLM hun beste tijd gehad hebben. De tafeltjes aan de stoelen werkte niet goed. Oude tv's en ook de stewardessen noemden het een oud beesje. De vliegtijd was kort ongeveer 10uur (wind mee). Wel vreemd als je om 15:30 aankomt (lokale tijd) terwijl je lichaam zegt 00:30 (NL tijd). De ... read more
Lief stel
VakantieAmerika2009 007
VakantieAmerika2009 011

Tot: 0.116s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 38; dbt: 0.0331s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb