Page 2 of Kassinaator Travel Blog Posts

Oceania » Australia » Western Australia » Perth » Perth City October 3rd 2009

55-63 Stirling Street Perth, 6000 Western Australia Australia Ootan kirju, pakke ja teie aadresse ka :) ... read more

Oceania » Australia » Western Australia » Perth » Perth City September 26th 2009

Täna ärkasin üles ja ilm on lihtsalt ülimõnna. Päike paistab õues ja hullult soe on. Hakkab juba ilmet võtma. Ma pole siiani omale suutnud osta päevitusriideid, aga nüüd läheb sellega küll kiireks. Eile oli päris kiire tööpäev ja jube palju nõmedaid närviajavaid kliente. Kui umbes 50 inimest õhtu jooksul teeb sinuga nalja, et „hahahaaa, kuule mul pole tegelikult raha”, siis esimestele naeratad küll ja ütled, et ära ikka sellist lolli nalja nüüd küll tee, aga mida enam õhtu edeneb, seda tapvama pilguga sa selliseid jorsse vaatad. Kõik niisugused muideks ise arvavad, et see oli nüüd vaimukuse tipp. Töökohast Rises veel niipalju, et kirjutasin vahepeal, kuidas need hullud tantsivad. Eile siis üks töökaaslane Kirstie seletas, et selle tantsustiili nimi on Melbourne Shuffle ja ülla-ülla see on Melbourne’st pärit. Leidsin ühe illustreeriva videomaterjali ka siia juurde - http://www.youtube ... read more
Scarborough 2
K2isime Liinuga peol
K2isime j2lle peol

Oceania » Australia » Western Australia » Perth » Perth City September 25th 2009

Tervitused üle pika aja! Viimaks leidsin aega, et veidi kirjutada, kuid ega sedagi nüüd liiast järgi jäänud ole. Eesti keeles on nii imelik kirjutada, sest enamus mõttedki lähevalt vaikselt inglisekeelseks. Elust nii palju, et see on ilus. Kõik on nii hästi kui üldse võib unistada. Elame ikka backpackeris, sest siin on lihtsalt nii sõbralik ja kodune atmosfäär, et sellest on raske loobuda. Tunneme enamusi, kes siin elavad..mõned näod muidugi jäävad vaid paariks päevaks, aga püsivaid elukaid on ikka rohkem. Varsti hakkame Liinaga receptionis tööle, siis ei pea renti maksma. Kolisime üle girls only tuppa ja nüüd oleme suures toas kolmekesi - mina, Liina ja Mel. Mel on üks väga tore inglise naine (28 vist?! aga näeb kõvasti noorem välja, võiks vabalt pidada 21 aastaseks). Tööga on ka kõik väga hästi. Ja jällegi ma saan tõestada seda ... read more

Oceania » Australia » Western Australia » Perth » Perth City September 7th 2009

Uskuge v6i mitte, aga siin on kylmem kui teil seal. Vihma sajab pidevalt ja tuul niidab jalust maha. Imeline! Ja loogiline asjade kulg t2hendab muidugi seda, et ma olen haige nagu purikas. Nina on kinni, kurk megavalus ja h22lest v6in ainult unistada. Esmase kylma sain t66juures, sest t66tasin baaris, mis oli pooleldi avatud ja nii see l2ks. Nyyd joon k6vasti teed ja neelan kylmetusetablette. Elan praegu Madcat backpackers hostelis. Siin on v2ga lahe atmosf22r, jagan tuba yhe iiri mehe (Damian), prantsuse noormehe (James) ja jaapani tydrukuga (Yuka). Yldse uitab siin v2ga palju asiaate. Aga see on ainult hea, sest eile n2iteks sain kausit2ie Yuka tehtud japsisuppi, mis maitses ylihea. Hiljem vaaritasid korea poisid miskit liha sojakastmes ka. Eile 6htul oli BBQ 6htu, prantsuse poiss Cami praadis suure grilli peal beefi ja sibulat ning k6ik n2ljased tegid ... read more

Oceania » Australia » Western Australia » Perth » Scarborough September 2nd 2009

Liina: Perthis maandudes ootas mind külm ja vihmane ilm. Esimene öö hostelis oli raske ja üksik. Päevad aga möödusid ülikiiresti. Raske oli ja on siiani uskuda, et ma olen kuradi Austraalias, lõpuks. Inimesed hostelis ja üldse Austraalias on tohutult sõbralikud ja abivalmid, eriti backpackerid. Kohe laupäeval läksin tööd otsima ning mul läks väga hästi, käisin vaid seitsmes kohas, millest kahes ma nüüd töötan. Sel õhtul sain tuttavaks Jacobiga, musta Aafrikast pärit kutiga, kes tundus väga asjalik ja tore. Esimene mulje on aga väga petlik. Kuigi ma rõhutasin talle, et mind ei huvita mehed, sain siiski pühapäeval sõnumi, et me ikkagi võiksime ühe öö suhet harrastada. Ühesõnaga kutt osutus täielikuks saikoks. Temaga ma rohkem ei suhelnud. Pühapäeval tutvusin Clairega, kes muutis täielikult minu ohutut ja kindlat kolme linna plaani. Tema pani mulle pähe Country Pubi idee. Tegemist ... read more

Europe » United Kingdom » England » Greater London » London City August 21st 2009

Löön läpaka lahti Heathrow lennujaamas XXL kohvi kõrvale. Oodata tuleb veel vähemalt 5 tundi. Tüütuks teeb selle passimise fakt, et oma massiivsete kottide juurest lahkuda ma ei tohi. Istungi siis nüüd mingis räpases lennujaamakohvikus ja loen vastas istuva mehe risottosuutäisi, raisk, ma vist pean ka ostma seda. Tasuta internetist pole siin haisu ka, see-eest leidub kõikvõimalikke muid toredaid (enamasti siiski vähemtoredaid) haise. Kõigi teie söögiisule mõeldes ei hakka ma seda teemat rohkem lahkama. Sõit ise on päris kenasti läinud. Bussijaamas oli nii nunnu, ema loomulikult löristas nutta. Aga mis seal ikka pisardada, kevad tuleb ju varsti. Igatahes, aitäh kõigile teile, kes mind ära saatsid, ükskõik kas bussijaamas või lihtsalt mõttes :) , lähen teele kõikide heade soovituste ja soovidega. Bussis magamisest ei tulnud küll midagi välja, ega üle tunni sealt tulnud ja vahtisin üle... read more

Tot: 0.115s; Tpl: 0.004s; cc: 5; qc: 61; dbt: 0.0821s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb