Esimene postitus ! :)


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Greater London » London City
August 21st 2009
Published: August 21st 2009
Edit Blog Post

Löön läpaka lahti Heathrow lennujaamas XXL kohvi kõrvale. Oodata tuleb veel vähemalt 5 tundi. Tüütuks teeb selle passimise fakt, et oma massiivsete kottide juurest lahkuda ma ei tohi. Istungi siis nüüd mingis räpases lennujaamakohvikus ja loen vastas istuva mehe risottosuutäisi, raisk, ma vist pean ka ostma seda. Tasuta internetist pole siin haisu ka, see-eest leidub kõikvõimalikke muid toredaid (enamasti siiski vähemtoredaid) haise. Kõigi teie söögiisule mõeldes ei hakka ma seda teemat rohkem lahkama.
Sõit ise on päris kenasti läinud. Bussijaamas oli nii nunnu, ema loomulikult löristas nutta. Aga mis seal ikka pisardada, kevad tuleb ju varsti. Igatahes, aitäh kõigile teile, kes mind ära saatsid, ükskõik kas bussijaamas või lihtsalt mõttes 😊 , lähen teele kõikide heade soovituste ja soovidega.

Bussis magamisest ei tulnud küll midagi välja, ega üle tunni sealt tulnud ja vahtisin üleval nagu korralik valvekoer oma parematel päevadel. Riiga jõudes asusin hävitama kaasapandud reisimoona. Kõigepealt hävitasin sõstrad, siis vanaema koogi, peale tikrid. Kusagil seal vahel olid viimsed kohukesed ka. Oi milline rõõm oli neid laiakslitsutud Jänkse imeda, aasta pärast jälle! Riia lennujaamas tegin veidike tutvust ka itaallastekarjaga. Neid oli umbes 8 ja vähemalt poolte nimi oli Paco. Üks Paco oskas piisavalt inglise keelt, et pidada maha sisukas vestlus: „Riga is noot naiss, veeri booring, vere ar ju from? OO ESTOONIA, OO ESTOONIA VEERI VEERI BJUUTIFUL KANTRI, no no never biin teer, bat i nou kerli, veeri naiss singer, i laav veeri matš”. Peale seda nimetasid nad mitmeid itaalia lauljaid lootuses, et ma äkki mõnda tean, aga nii hästi ei läinud. Sellega nende sõnavara lõppes ja panin üksinda tühja edasi. Lõpuks lennukis tuli unerünnak, istusin maha ja kui silmad lahti tegin hakkasime juba maanduma. Õhkutõus jäi kuidagi kahesilmavahele. Stanstedis leidsin üles isegi oma bussi, mis mind Heathrowsse viis ja need kaks tundi sõitu läksid ka nagu sõrmenips, ei saanud arugi kui juba kohal olin. Siis pidin veel metrooga oma terminali sõitma ja nüüd tuleb mõned mõnusad tunnid siin vahtida.
Üksi reisimine pole nii hull midagi, aga kahjuks ei saa ma nüüd siin lennujaamas ringi kolada, vetsu minna või poodi kolama. Risotomees küll häkib oma läpaka taga (mis muideks on vist puidusti?!), aga ta tundub hiinlane. Üksi sõites peab veel ekstra tähelepanelik ka olema, mida mina loomulikult ei ole. Esiteks jätsin ma oma päevitusriided koju! No kuidas?! See on sama, et lähen suusatama, aga unustan suusad koju või lähen põhjamaale iglusse ilma sooja jopeta. Lisaks sellele kaotasin veel oma passi ära Riia lennujaama, õigemini küll jätsin selle check-in deski. Ja siis kuulutati selle valjuhääldiga minu nime ja ma ehmatasin ennast pingist kahe meetri kõrgusele. Ma panin selle kõik väsimuse ja ärevuse arvele ja arvan, et edaspidi ma sihukesi nalju ei tee.
Aga nüüd ütlen hiina onule, et ta mu kohvrikesi valvaks ja lähen uurin ilma.

Praeguseks olen ilusti Perthi kohale jõudnud ja varsti kirjutame täpsemalt, mis põnevad asjad meil siin kõik toimuvad.

Tervitused, musid ja kallid minult ja Liinakeselt kaaaaa 😊


Advertisement



21st August 2009

sa ikka oskad passi kaotada... ma tuletan meelde, et bussijaamas palus liis sul selle endale kaela ripurada
21st August 2009

Jjjouuu
Te peate kindlalt pikemalt ka rääkima, et mis-kuidas toimub ja toimib. Kuigi okei, ma usun, et teil on paremat ka teha, aga me oleme Eestis ja teie Austraaaalias, nii et jagage muljeid. Edu teile töö leidmisel! Mush.
7th September 2009

Kuna aussid mingit suvalist Eesti ID kaarti ei aktsepteeri, siis k2ingi pm ringi pass kaelas (kotis siiski). Passi l2heb siin vaja igasse klubisse, pubisse, baari sisse astumiseks. Viimane nali oli see, et l2ksime restorani s66ma ja isegi pasta tellimiseks pidime passi n2itama. Vajalikud seadused!
25th September 2009

nonoh
Vapsee vennad, käivad RESTORANIS. Meie imeme Tartus kodus kuiva makaroni ja pastast pole haisugi!

Tot: 0.055s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 46; dbt: 0.0353s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb