Jaap en Karin's Guestbook

11th February 2016

Husky
Weer een prachtig verslag en mooie foto's. Ongetwijfeld zit er 1 bij voor op het terras in canvas! Jaap ziet er happy uit met zijn "maatje". Bij thuiskomst langs bij de fokker voor een nieuwe huisgenoot???? Groetjes aan het hele yeti-span.
12th February 2016

Husky
Allemaal natuurlijk verliefd op die honden, maar nee, we gaan er niet aan toegeven. Eerlijk is eerlijk het blijft leuk, maar het is niet voor even. Verder alles goed hier. Groetjes van ons allemaal.
9th February 2016

Drank
Hoi allemaal. Ziet er weer geweldig mooi en "fris" uit. Benieuwd naar de foto's van huskey trip. Heeft iemand zich al gelaafd aan de KOSKENKOIVA VIINA ???? Groetjes en veel plezier. Als het lukt geef ik traditiegetrouw morgenavond even een belletje.
19th August 2014

Hallo allemaal, Jullie zijn inmiddels alweer 2,5 week terug van vakantie en wij 1 dag. Vandaar de late reactie omdat wij op de campings geen Wifi hadden. Ik heb net enorm genoten van jullie blog! Karin en Ingrid wat hebben jullie er een werk van gemaakt en jullie hebben ook erg leuk geschreven. Geweldige foto's en te gek dat jullie met beide gezinnen deze mooie herinneringen hebben. Geniet hier nog heel lang over na. Bedankt voor het meereizen in gedachten. Groetjes van Jannie en tot ziens!!!
From Blog: Dag 21: Kaapstad
3rd August 2014

hoi hoi, wat gaat de tijd toch snel maar jullie hebben echt een supervakantie gehad met alle mooie foto's en verhalen. De rest van de 400000000000 foto's zien we hopelijk snel. Goede en veilige terugreis gewenst. Groetjes.
31st July 2014

Thuisreis
Beste luitjes. Nog 2 dagen te gaan en deze geweldige reis zit er weer op. Mocht het aan de verbinding/bereikbaarheid haperen dan wil ik jullie op voorhand een voorspoedige en veilige thuisreis wensen! Geef uiteraard dan wel een belletje. Groetjes Pa
28th July 2014

zee.. strand.. maar ik zie geen zon
Hallo lieve mensjes in het verre zuiden. Waauw.. als ik op zo'n plek kon ontbijten zou je voor het uitzicht alleen al langer willen blijven zitten. Het ziet er wel wat frisjes uit.. maar met zo'n heerlijk ontbijt krijg je het vanzelf warm :) Wat een apen zeg.. wie wist dat er uberhaupt zoveel verschillende apen bestonden. Maar wel hele mooie foto's. En wat zou je voor een vrouw zijn als er geen tasjes worden gekocht. Hoort erbij zullen we zeggen. Wat een heerlijke afsluiter op die foto.. geniet van jullie laatste weekje!! Groetjes!!
25th July 2014

Vrijdag 24 juli
Ook deze keer is het verslag weer erg LOVELY !! Ik heb ook even in zo'n mammoet bed gelegen via de site. Wel iets voor mij bij onze huidige Hollandse temperaturen. De angst dat je aan elkaar "plakt" is dan niet zo groot. Genoeg GB kaartjes voor al het foto werk? Geen kritiek, maar de 1e reeks foto's waren qua resolutie veel duidelijker/scherper. Op naar Tsitsikamma. Groetjes Pa
24th July 2014

slurfie
Hey daar ondekkingsreizigers van het zuidelijke Afrika!! Wat een mooie foto's van deze dag. Heel mooi om die olifanten te zien met z'n allen. De zonsondergang is toch wel een hele prachtige foto moet ik zeggen. Echt.. zoals het eruit ziet.. gewoon fantastisch. En bedankt voor de kleine vermelding in de blog :P Heel veel plezier verder!! Mvg van het feestcomité
23rd July 2014

ENNE !
ENNE ! Al een paar dagen jullie avonturen niet meer kunnen volgen. Is het treffen met de olifanten van Addo dan toch niet zo goed afgelopen misschien?? Hoop dat het jullie nog steeds hartstikke goed gaat. Hou vol ! (en blijf vooral af en toe schrijven). Komen er overigens nog foto's van de jongens op de struisvogels of hebben hun edele delen misschien tijdelijk teveel gelijkenis met die van de door jou beschreven apensoort.... Enfin, allemaal heel veel groeten (uit een inmiddels droog en zonnig Oberammergau). Monique en Jos
23rd July 2014

Dag 8 en 9
Goede morgen allemaal. Onbegrijpelijk dat mijn berichten niet in het gastenboek verschijnen. Gisterenavond (dinsdag) geprobeerd te bellen nav de voicemail van Jaap. Zal mijn pogingen niet staken. Krijg een prima indruk door het "journaal" van Karin en de foto's. Dit is nog eens een manier van je "uitleven". Groetjes Pa
22nd July 2014

wie bestudeert wie
Hallo ondekkingsreizigers!! Zo te horen hebben jullie niet allen veel te kijken, maar hebben jullie ook veel bekijk van de dieren en de plaatselijke bevolking. Dus als tip van de dag: niet teveel op apen toeteren en zeker niet de kinderen te vaak lastig vallen met "voorzichtig zijn" :P @Karin.. geweldige vertaling van jullie belevenissen. Samen met de verhalen die ik te horen krijg, kan ik volop mee genieten en vaak meelachen met jullie avontuur. Echt super gaaf voor jullie. Veel plezier verder en denk eraan: Hakunamatata Gr Bas

Hoezo koud?
Te gek!!!! Wat zien jullie veel en ook zo verschillend. Hier is het een tropische dag geweest van 33 graden. Dus hoezo koud bij jullie? Aan wild zien wij vandaag alleen een dode mus die van het dak is gevallen........ Hoezo jaloers. Geniet ze.
From Blog: Dag 7 Oudtshoorn

FF zoeken
Tja moest FF zoeken om de blog te vinden maar heb het nu eidelijk onder JaapvanBeusekom gevonden. Blijf jullie dagelijks volgen en de mooie verhalen lezen. Nog vele fijne en mooie dagen. Groetjes van de Wijntjes

struisvogel rijden
Tjonge jonge, het idee om struisvogels te berijden. Hoe is dat bevallen? Super om via dit blog een heel goed idee te krijgen hoe het jullie vergaat. Wat is de voertaal die jullie nu spreken? Aangezien er ook een belgische dame woont zal zij wel in het nederlands converseren. Rijden jullie nu in een grote bus of met 2 voertuigen? Je zou toch verwachten dat het daar nu veel warmer is dan bij ons in Nederland 30 - 35 C. Ben alweer benieuwd naar jullie volgende dag nieuws. Gr. Vincent
From Blog: Dag 7 Oudtshoorn

shark hunt...
Wat een belevenis. Hoe voelt het om zo'n haai van dicht bij te zien? Wel even wennen. En dan te denken dat jullie het daar "fris hebben "nou hier leven wij momenteel ronde en boven de 30 graden ;)

Ander leven
Dit is toch een heel ander leven dan dat wij gewend zijn. Super mooie foto's . Ondanks dat wij niet lijfelijk krijgen we een prima indruk het men daar leeft .
18th July 2014

ho hoi
Hallo allemaal, Net even jullie foto's bekeken zijn weer hele mooie mogen we wel zeggen en de foto's in die arme wijk zijn wel heel bizar maar wel heel erg leuk met die kids. Zoals wij het hebben bekeken hebben we he zo slecht nog niet. Nou heel veel plezier daar en we zien de foto's wel weer verschijnen. Ps die van Ingrid en Milou met die Cheeta is wel echt supergaaf. Groetjes uit een dampend Delft (32 graden)
16th July 2014

Veilig terug van de Haaien?????
Hallo allemaal, Wat hebben jullie al veel indrukken opgedaan! Veel gezien en met mooi weer. Het blijft voor ons spannend hoe het bij de haaien was. Misschien lezen we dat morgen. Maandag hebben we sleutelwisseling met John. Dan letten wij tot 27 juli met plezier op jullie huis/post/gras/kamerplanten. Ga lekker door met genieten. Groeten van Robert, Jannie, Anouk en Rianne de Vogel uit inmiddels droog en warm Nederland.
16th July 2014

Het werkt nu
15th July 2014

Dag 2-4
Hallo Beusjes en Braakjes. De start is al geweldig....Dat wordt een heel boekwerk. Blijf jullie volgen. Veel plezier. Groetjes
13th July 2014

ho hoi
goede vakantie gewenst en we houden jullie in de gaten. groetjes van ons
12th July 2014

goede reis en wees voorzichtig . Opa Beus en Jannie
From Blog: Zuid Afrika

Tot: 0.03s; Tpl: 0.005s; cc: 16; qc: 19; dbt: 0.017s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb