Fang Kai Ray's Guestbook

6th November 2014

Lichtaart
Héél leuk jouw reisbelevenissen mee te mogen delen. Het is toch een fantastisch gevoel om aan de andere kant van de wereld te zitten en toch zo dicht bij huis zijn, niet! Eergisteren hebben we nog een bezoek gebracht bij je ouders. Dit was weer lang geleden. Wij hebben samen met de jongens bij jullie geluncht en gebabbeld. Groot nieuws is dat tante Lutje en nonkel Karel GESTOPT zijn met roken. Wij stimuleren hen om het vol te houden. Voor het overige loopt hier alles vrij normaal. Elke dag wordt het een stukje donkerder en kouder zodat de winter elke dag zijn entrée kan maken. Maar we hebben dan nog kunnen genieten van een mooi nazomertje. Wij kijken uit naar jouw blog en geniet van de kleine en grote ontdekkingen. Tot binnenkort
2nd November 2014

Leuk dat je jezelf begint thuis te voelen! Wat ben ik blij dat ze op mijn labo het begrip 'weekend' nog kennen ;)! Krullend bruin haar zullen ze daar inderdaad niet gewend zijn! Had dat proces wel graag op video gezien :p. Gelukkig met mijn longen zit ik daar niet in de smog. Groetjes uit België, Jana x
5th October 2014

Succes!
Ik ben al aan het wachten op de volgende blog! Je moet schrijfster worden. Echt goed geschreven :)
22nd September 2014

Klinkt heel spannend allemaal, maak er daar het beste van!!
24th September 2014

He danku Jana! Zal ik zeker doen. Jij ook véél succes en plezier in je labo he! En zorg goed voor onze metekindjes. ;) Groetjes!!!

Tot: 0.058s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 28; dbt: 0.0437s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb