Edo Bulić

Edo Bulic

Volim putovanja i osjećaj slobode kada putujem. Želim zapamtiti što više detalja o mjestima koje posjetim pa sam se odlučio na pisanje bloga.

Želim da moji prijatelji i rodbina budu upoznati s mojim iskustvima koja doživim na putovanjima.

North America » United States » California » San Francisco October 8th 2012

U ponedjeljak 08.10. stigli smo u San Francisco. Avion je kasnio nekih dva sata. Ja sam dobio upalu grla u Forth Worth-u i otišao sam tamo u kliniku tako da sam iskusio američki zdravstveni sustav. Nakon opsežne papirologije dobio sam vrhunsku medicinsku skrb, injekciju u dupe i antibiotike. Ipak, let za San Francisco je bio bolan. Ne znam jeste li pokušali letjeti s upalom grla ali to ne bih preporučio nikome. Mislio sam da će mi mozak iscuriti na lijevo uho. Nakon sljetanja sam par sati bio polugluh ali to me je prošlo. Nakon što smo se smjestili u hotelu otišli smo večerati u restoran smješten u Chin town i malo đirati po gradu. U utorak 09.10. prošetali smo se po dijelu San Francisca koji se zove Castro koji je ostao zapamćen u LGBT povijesti zbog ... read more
Photo 13
Photo 36
Photo 61

North America » United States » Texas » Dallas October 3rd 2012

U srijedu 03.10. sletjeli smo u Dallas. Smješteni smo u hotelu u Fort Worthu, gradu koji je veoma blizu Dallasa. Odmah nakon što smo se smjestili otišli smo na neformalno druženje s članom ''gradskog vijeća'' (councilmember) g. Joel Burnskoji je prvi i jedini councilmember koji je otvoreno gej u Texasu. Nakon druženja otišli smo gledati debatu Obama vs. Romny. TO je prva debata predsjedničkih kandidata i vrhunac predsjedničke kampanje u U.S.-u. U četvrtak 04.10. otišli smo u Dallas na projekciju filma Raid of the Rainbow Lounge redatelja Roberta L. Camine koji je i osobno bio prisutan. Dokumentarac govori o policijskoj raciji u novom gej klubu u Fort Worthu Rainbow Lounge. Policija i službenici iz komisije za kontrolu alkohola u Texasu upali su u klub 28.06.2009. te su počeli odvoditi ljude pod otpužbom da su pijani. Policij ... read more
radionica
Joel Burns
Gradska vijećnica Forth Worth-a

North America » United States » Minnesota » Minneapolis September 29th 2012

U subotu 29.09. krenuli smo za Minneapolis. Iz Washingtona smo sletjeli u Detroit a potom u Minneapolis. Minneapolis je najveći grad savezne države Minnesota poznate i kao zemlje s 10 000 jezera. Minnesota graniči s Kanadom te imaju veoma hladne zime. Zbog jakih zima napravili su tunele koje povezuju sve važnije zgrade u gradu tako da se ljudi ne smrzavaju kad se kreću gradom i idu npr. na posao. Navečer smo izašli van u gay klub Saloon gdje su organizirali zabavu na temu cirkusa. Minneapolis ima mnogo različitosti a sve to se je moglo vidjeti u klubu. Zabava je bila dobra tako da smo ostali do kasno i oko 3 ujutro smo se vraćali u hotel. Na putu smo vidjeli jedno policijsko uhićenje s brdo policije i naouružanja a u hotelu je isto bila neka tučnjava ... read more
party bus
Saloon

Datum je 22.09. Dan je za letenje. Letio sam kompanijom Air France preko Pariza za Washington. Ovo mi je bilo prvi put da letim preko Atlantika. U Parizu smo se ukrcali na Airbus A380koji može primiti 516 putnika. Airbus je bio pun te je to uzrokovalo kašnjenje od nekih sat vremena jer se putnici nisu stigli na vrijeme ukrcati. Airbus A380 ima dvije palube a ja sam bio na gornjoj. Avion je impresivan. Poslije mi je prijatelj rekao da je to najveći putnički avion na svijetu. Let je trajao 8 sati. Puno je bilo novih iskustava u mom prvom preko-oceanskom letu. Oduševila me multimedija Air France-a koja jako dobro dođe za skraćivanje vremena. Pogledao sam fantastičan film Salmon Fishing in Yemen redatelja Lasse-a Hallstrom-a s Ewanom McGregorom u glavnoj ulozi. Film me je podsjetio na film ... read more
Photo 11
Photo 17
White House

Tot: 0.095s; Tpl: 0.005s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0513s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb