Page 2 of Dzozikas Travel Blog Posts

Oceans and Seas January 25th 2011

„Rytoj laukia nerami jura, bukit pasiruose.” – pranesa kapitonas. „Ai”, pagalvojau as, ne pirmas kartas kai gasdina, jog laukia nerami jura, bet nieko nebuna, galvojau, kad ir si karta bus taip pat. Bet si karta kapitonas nuo tiltelio neklydo, sulaukem dar vienos neramios dienos. Tik pabudus ryte galvojau, kad tai praeis, buna, pasupa truputi ir nustoja, bet si karta viskas buvo kitaip. Ryte nespejau papusryciauti, tai pykinti nelabai pykino, bet tai buvo tik pradzia. Mano akyse laivo igulos nariai krito kaip lapai ir pati jauciausi vis blogiau, bet stengiausi laikytis. “Seasick? (juros liga)” – klausia vienas keleivis. “Taip, bet dar vis stengiuosi laikytis”. Tokiu metu apyrankes nuo juros ligos yra ne tik mados reikalas, bet ir butinybe. Bet vakar man ji nepadejo. O gal is tiesu reikia tokiomis priemonemis tiketi, jei netiki, tai ir neveikia. Kaip ... read more

Asia » Thailand January 15th 2011

Sausio 12 d. pasiekeme Tailanda. Pirmasis uostas – Phuket. Pasirodo cia yra daiktu ne tik Made in Thailand, bet ir Made in France. Kol kas krepsyje marskineliai pagaminti tik Tailande. Po pietu nulekem pasimaudyti. O cia tikrai grazu, nors Seiseliu papludimys man patiko labiau. Cia irgi buvo zydras vanduo, smeliukas, atokus privatus papludimys, bet besipliuskendama koja nusimusiau i akmenis, ir dar tokius didziulius, plauki, atrodo viskas gerai ir staiga “Bum” i koki akmeni. Cia dar sugrisim, kai keliausim atgal link Europos, tai suplanavom, kad galbut sudalyvausim ekskursijoje aplink esancias salas.. Vienas dalykas, kuris nervina ir vargina, laikrodzius sukinejam kaip reikalas. Kelias dienas per savaite jau sukom laikrodzius i prieki, o tai reiskia – kad vis maziau miego. Dabar esam Tailande, 5 valandu skirtumas tarp musu ir Lietuvos. Bet kelione atgal bus puiki, laikrodzius suksim atga... read more

Asia » Myanmar January 15th 2011

Nauji metai – Maldyvuose. Galiu pasakyti, kad nieko ypatingo. Grazus krastas, kol plaukem iki uosto, tai praplaukem tiek daug mazesniu ir didesniu saleliu, vaizdas pro langa buvo pritrenkiantis. Pats miestelis, kur mes buvom – Male – labai apkrautas, gana nesvarus. Ir cia dar viena vieta, kur jauciausi svetimsale, nes visi labai spoksojo. Kita stotele – Sri Lanka. Indijos kvapas, moteru pritrenkiantys spalvoti, ryskiaspalviai drabuziai. Tris dienos juroje ir pasiekeme – Mianmara. Sudalyvavau ekskursijoje sitame nedideliame kraste. Krastas garbinantis Buda, kuris man labiau panasus i moteri nei vyra. Ekskursija po ju sventyklas vadinamomis pagodomis. Visi basi per balas kaip mazi vaikai lakstem po sventykla (reikalavimas – nusiauti batus). Paskutineje stoteleje, dar vienoje sventykloje ant vandens visi patraukem link kavinukiu pavangyti, niekieno nedomino dar viena tokia pati kaip ir kito... read more

Oceans and Seas » Indian December 29th 2010

Afrika baigesi, prasidejo salynai. Pirma stotele – Madagaskaras. Galimybes islipti i kranta neturejau, nes nebuvo laiko, labai trumpai uoste pabuvom ir isplaukem toliau. Bet pirmas ispudis tai buvo – wau. Kai uzlipau ant atviro denio apsidairyti aplinkui tai nustebau. Kadangi i pati uosta iplaukti negalejome, tai inkara ismetem salia uosto, o norint islipti i kranta, vis kartas nuo karto plukdydavo nedidelis musu laivelis. Vos tik mes sustojom, pradejo rinktis vietiniai, vienas po kito su tokiom idomiom valtim pilnom bananu, ranku darbo suvenyru, prie musu slinko juodukai. Kai pazvelgiau zemyn nuo atviro denio, visi kaip isproteje eme saukti „money money money” (pinigai, pinigai, pinigai). O musu laivelis, kuris kele i kranta, buvo apsuptas tu isprotejusiu vietiniu, visi bruko savo suvenyrus ir prase pinigu. Kita stotele arciau civilizacijos – Mauricijaus sala. Cia viskas normaliau. Civ... read more
Pirates

Africa December 18th 2010

Viskas, baigesi Afrika, dabar laukia salynai – Seiseliai, Madagaskaras ir t.t, judam link Indijos. Afrika man patiko, ji visokia. Afrikos vidurys – Gana, Gambija tikrai labai skurdzios, o va Pietu Afrika tai dvelkia civilizacija, cia ir pedkelniu nusipirkti radau, cia ir uz rankos niekas negriebia, nestebi taves kaip egzotikos. Keiptaunas tikrai labai grazus, cia dar noreciau sugrizti, viskas vienoje vietojePietu Afrikoje, Ricards Bay buvom Safari ekskursijoje su igula. Tiesa, oras pasitaike labai prastas, nuo ryto lijo, o as ir ekskursija nelabai buvau suzaveta, man didesni ispudi paliko ekskursija su keleiviais, kai matem delfinus, ruonius, pelikanu kolonijas ir pan. Ruoniai labai drasus, lipo i laiva vienas po kito, leidosi glostomi, gaila, bet fotoaparatas nusedo, tai negalejau iamzinti delfinu ir tokios didziules zuvies "Sun fish", bet tai, ka maciau, isliks amziams. O Safaris: raga... read more

Africa November 19th 2010

Nuo Stambulo prasidejo naujas kruizas. Pradzioje Tunisas. Nepykit, bet man jis nepatiko ir ten tikrai nenoreciau grizti. Gal cia didele itaka padare kelios perskaitytos knygos apie arabus. Visi gatveje i mane spoksojo. Bendradarbis sake, kad tai del mano sviesiu plauku, bet vis tiek jauciausi kaip keistenybe ten. Ejom gatve, kai vienas taksistas griebe uz rankos ir kazka arabu kalba pradejo aiskinti, nieko nesupratau, kol vienas angliskai pasake, kad gatve nesamas karstas ir reikia sustoti. Pro mus i kalno virsu praejo nedidele grupele zmoniu, t.y. vien vyrai. Ta atmosfera, kuri tvyrojo gatveje buvo labai slogi. Praejus procesijai emiau klausti, kodel ejo vieni vyrai, kur moterys, man buvo paaiskinta, kad tai del religijos, kad uz mirusiji negali melstis moterys. Ir siaip, kol vaiksciojom, paskui sedejom vienoj kavinukej, visur man moterys pasirode labai uzguitos, visos nuleidusios galva... read more
Malta - Valeta

Europe November 12th 2010

Mano kelione aplink pasauli prasidejo. Pirmas uostas Venecija, deja, jos nelabai teko pamatyti. Antrasis uostas Slovenija. Labai grazus krastas. Truputi su oru nepasiseke lijo. Pirmas ispudis mires kaimelis, jokios parduotuves ar restoraneliai nedirbo, nusprendem, kad sezono pabaigoj tai normalu. Taip pat jau ir nebesilta, gal kokiu +20 :)) Kroatijoj irgi lijo. Graikijoj jau buvo silciau, nors aplink matyti siltai apsirengusius zmones: su megstiniais ir siltais batais, kai lauke +25. Viena diena pasisedejom graikiskam restoranelyje, isbandem ne tik graikiskas salotas, bet ir caciki :))) (cia toks kremas su agurkais) ir kitus patiekalus: mesa panasia i saslykus ir pan. Pastebejau, kad graikai labai atsipute, nuejau i banka issikeisti pinigu, gal pusvalandi teko stebeti dirbancius zmones, niekur neskuba, niekas nestresuoja, kad laukia begales zmoniu, jokio kondicionieriaus ir visi pate... read more

North America » United States » New York » New York October 17th 2010

Vykdama namo uzsukau į Niujorką, "Pasaulio sostinę" (pavadino buvęs meras R. Giulliani). Prieš įvaziuojant į Manheteną vaizdas su visomis gamyklomis, perdirbimo fabrikais iš tikrųjų baisus, bet pasiekus centrą, vaizdas kaip mat pasikeičia. Pirmą kartą ten atsidūrus, triukšmas, eismas ir greitis išjudina kiekvieną - norisi lėkti, eiti, daryti.. Tačiau yra kita medalio pusė. Po kurio laiko pajunti, kad tai labai sekina. Paturistaut gerai, bet nuolatinis gyvenimas ten sveikatos nepridėtų. Aišku, galima išmokti nestresuoti, į viską ziūrėti ramiau ir netgi prie to miesto priprasti, bet neskubėti tokiuose miestuose neįmanoma, nes liksi paskutinis Metro ten iš vis atskira respublika. Vaziuodamas gali prisiziūrėti visko: kas šoka kur, kas šalia sėdėdamas dainuoja, kas skaito laikraštį, o kas šiaip stebi aplinką. Tai miestas, kuris niekada nemiega, pilnas zmonių. Ten gyvenant reikia išmokti... read more
Laisves statula
Macys
Time Square

Tot: 0.27s; Tpl: 0.006s; cc: 9; qc: 73; dbt: 0.0636s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb