Traukiam i Rytus

Asia » Myanmar
January 15th 2011
Published: January 17th 2011

Pagrindine sventoji vieta - PagodaPagrindine sventoji vieta - PagodaPagrindine sventoji vieta - Pagoda

Ileidziami tik basi zmones
Nauji metai – Maldyvuose. Galiu pasakyti, kad nieko ypatingo. Grazus krastas, kol plaukem iki uosto, tai praplaukem tiek daug mazesniu ir didesniu saleliu, vaizdas pro langa buvo pritrenkiantis. Pats miestelis, kur mes buvom – Male – labai apkrautas, gana nesvarus. Ir cia dar viena vieta, kur jauciausi svetimsale, nes visi labai spoksojo. Kita stotele – Sri Lanka. Indijos kvapas, moteru pritrenkiantys spalvoti, ryskiaspalviai drabuziai. Tris dienos juroje ir pasiekeme – Mianmara. Sudalyvavau ekskursijoje sitame nedideliame kraste. Krastas garbinantis Buda, kuris man labiau panasus i moteri nei vyra. Ekskursija po ju sventyklas vadinamomis pagodomis. Visi basi per balas kaip mazi vaikai lakstem po sventykla (reikalavimas – nusiauti batus). Paskutineje stoteleje, dar vienoje sventykloje ant vandens visi patraukem link kavinukiu pavangyti, niekieno nedomino dar viena tokia pati kaip ir kitos – ryskiaspalve geltona sventykla.Vargingas krastas Mianmaras, bet bizni tai is nieko daro. Prie vienos sventylos pristojo kelios moteriskes su narveliais pilnais pauksciuku panasiu i zvirblius, moki viena doleri ir gauni viena pauksciuka paleisti i laisve. Mianmaras – besisypsanciu veideliu krastas (smily faces), nors as to nelabai ir pastebejau, kai kurie zmones net gana pikti atrode . Mingalaba (Linkejimai) is Mianmaro.

Visi basi per balas tik sokineja.

Kadangi visi taip daro, tai ir dar vieni turistai nusprende, kad Buda reikia apiprausti

Kas sito moteriske? - klausimas gidei. Cia Buda, ne moteriske - pataise gide.

Tuo metu visus labiau domino greitas maistas, nei kad dar viena Pagoda.

Tot: 0.291s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.0564s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb