Agne

Dzozikas

Kai kas dalykus mato tokius, kokie jie yra ir klausia: "kodėl?", o as svajoju apie dalykus, kurių niekada nebuvo, ir klausiu: "O kodėl gi ne?"

Asia » China » Beijing » Great Wall of China March 10th 2013

Didzioji Kinijos siena - vienas didziausiu statiniu zmonijos istorijoje, iki siol traukiantis turistus is viso pasaulio. Pries du tukstancius metu iskilusi Didzioji Kinijos siena buvo statoma kaip priemone apsaugoti derlingas zemes nuo izpuoliku hei sulaikyti is imperijos norincius isvyktis piliecius.Sienos statyba is akmenu, medzio, zoles ir zemes buvo pradeta VII a.p.m.e. pradzioje, kai gynybiniais sumetimais kuresi ankstyviausios sio regiono karalystes. Is tikruju siena yra keliu, skirtingais laikotarpiais statytu, sienu junginys.Tai nuostabios strukturos fotogwniskas simbolis su ispudingais sargybos bokstais, kylantis aukstyn i kalnus ir nuo ju besileidziantis i slenius, kertantis lygumas ir dykumas. Sienos statybose dalyvavo daugiau nei milijonas zmoniu - valstieciu, kaliniu ir kareiviu. Tukstanciai ju statybos metu mire..Skirtingus gynybinius bokstus isilgai sienos kariuomene naudo... read more

Africa » Madagascar February 7th 2013

Tesiasi mano keliones. Afrika - tai antrasis zemynas pasaulyje pagal plota ir gyventoju skaiciu po Azijos. Pries du metus lankyta Afrika ne daug kuo pasikeite. Pietu Afrika kaip ir buvo, taip ir isliko pati civilizuociausia is visu kitu Afrikos valstybiu. Madagaskaro sala irgi buvo kazkada lankyta, bet kiekviena karta leisdamasi i ta pacia vieta bandau atrasti kazka nematyto. Madagaskaras, tai ne tik sala, bet ir visa valstybe, kuri turi savo kalba, savo valiuta. Madagaskaras yra vienintelė vieta Žemėje, kur laisvėje gyvena lemūrai – medžiuose gyvenančios pusbeždžionės. Ir pati juos maciau. Nukeliavom iki vienos salos Madagaskare specialiai paziureti laisveje gyvenanciu lemuru. Gidas laike banana rankoje ir taip viliojo juos. Greitai ir pasirode keli bezdzioniukai, tykiai tupejo medziuose ir stebejo mus. is pirmo zvilgsnio atrodo, kaip iskamsos, bet pastebi, kad vis nejuciomis sujuda.Cia... read more

North America » Greenland » South Greenland » Qaqortoq November 21st 2012

Grenlandija - didziausia pasaulio sala, priklausanti Danijai. Vietiniu vadinama Kalaallit Nunaat. Isvertus is inuitu kalbos - "Zmoniu zeme".Kelioniu agenturose keliones i Grenlandija nenusipirksi, atostogauti saltuose krastuose ryztasi vienetai. Pirmiausia reikia nusigauti i Kopenhaga, o is ten i Danijai priklausancia Grenlandijos sala. Na bet as cia ne apie tai, man niekur skristi nereikejo, mane ten nunese laivas, kurie poilsiautojus retai kada nunesa, tai buvo eksperimentinis reisas, kuris pasiseke visai neblogai. Tankiausiai gyvenama Grenlandijos Pietvakarine dalis, nes cia silciausia. Vietiniai isikure nedideliuose mediniuose namukuose. Mediena atplukdoma is Danijos, nes Grenlandijoje medziai paprasciausiai neauga. Pragyvenimas Grenlandijoje labai brangus. Konservuoti ir dziovinti produktai kainuoja tiek pat, kiek ir Danijoje, o sviezi vaisiai ir da... read more

Asia May 19th 2012

Kelione aplink pasauli tesiasi. Honkongas per metus nepasikeite, Tailande silta,grazu ir gera vieta praleisti atostogas, bet vertetu rinktis ne Bankoka, o mazesni miesteli. Hosiminas vis dar triuksmingas ir gatves pilnos motoroleriu. Indija ir antra karta man ispudzio nepaliko, kad ir kaip stengiausi, cia ne tik, kad miestai smirda, bet ir mango, kuri labai megstu.Atradau keleta nauju vietu: Jordanija, Izraelis, Palestina ir Raudonoji jura.Labai payiko ekskursija Jordanijoje, keliavom iki Petros.Petra (arab. راء = Butrā) – archeologinė vietovė Jordanijoje, garsėjanti akmens statulomis, išskaptuotomis uolose apie 200 m. pr. m. e. Tai pamirštas nabatėjų miestas, dar vadinamas raudonąja dykumu rože. Uolose iškalti nuostabūs rūmai ir labai daug laiptuotų takų, vedančių į aukštus statinius.Rausvas lyg rožė ir senas kaip pusė pasaulio amžiaus Petros miestas buvo Nabatėjos karalystės ir Romos i... read more

South America » Brazil » Rio de Janeiro » Rio de Janeiro December 19th 2011

Taip laukiau tos dienos, kada atvyksim i Rio. Nepakartojami papludimiai, brazilu futbolas ir Rio vyksiantis futbolo cempionatas, didziule Kristaus skulptura, labai norejau aplankyti Rio ir pasiziureti is arti. Truputi teko nusivilti, ne toks jau ten ir rojus. Na taip copacabana ir didziulis papludimys atrodo pribloskiantis, bet aplinkui stovincios lusneles, vietiniu vadinama namais ypac salia stovincios Kristaus skulpturos atrodo ne kaip. Isejus i gatve nosi uzgniauzia ne koks kvapas, purvina, saligatviai atrodo baisiau nei, kad pas mus Ukmergeje. Man Rio primine Hosimina, tik eismas cia geresnis. Tai tik pirmas ispudis apie Rio. Dar viena didele problema siame mieste, labai retas cia kalba angliskai, su taksi vairuotoju susisneketi beveik neimanoma, bet suradus pusiau angliskai, pusiau portugaliskai kalbanti taksi vairuotoja, nepraleidom progos aplankyti keleta zymiu Rio vietu. Pi... read more

Europe » Italy November 21st 2011

Ar norėtumėte gyventi ant vandens ir kas rytą, geriant itališką kavą, grožėtis pasakiškais vaizdais? Tai Venecija, miestas, kuris nieko nepaliks abejingo. Miestas oficialiai įkurtas 421 metais, kovo 25 d. ir yra tikrai pastatytas ant vandens. Žmonės iš Veneto regiono statė miestą ant druskos pelkynų, Adrijos jūros žiočių.  Venecijoje yra apie 150 kanalu. Plačiausias kanalas Venecijoje vadinamas „Grand Canal“, kuris miestą dalija į dvi dalis. Jo ilgis siekia daugiau negu 2 km. Nedidele baznytele ant vandens, rytas visi ruosiasi i pamaldas, prie baznycios prisiparkuoja autobuso formos laivas. Kazkas neiprasto.  Venecijoje gyvena apie 63 000 gyventoju, o va si miesta kiekvienais metais aplanko apie 15 mln turistu. „Calle“ yra kvadrato formos gatvė, kuri vienintelė yra tokia „didelė“, kad būtų vadinama aikšte – tai San Marco Piazza (Švento Marko aikštė). Si aikste istisus metus yra sausaki... read more
PB110016
Nuostabiosios gondolos

Europe September 28th 2011

Taigi ir vel pakeliau bures. Skrydis Vilnius-Londonas, per Viena. Keistokas skrydis, ar ne? Vienoj dar teko palaukti.. Nuejau i kavinuke susirasti interneto rysi ir praleisti laika. Tik skrisdama perskaiciau lietuvos ryte rasyta straipsni, kaip lietuve is arabo negali atgauti savo dukters, o kaip zinia, oro uoste gali sutikti paciu ivairiausiu tautybiu. Kai dar is pradziu salia gretimo staliuko prisedo tamsaus gymio vyriskiai nelabai kreipiau demesi, kas labiausiai nepatiko, kad nuo ju sklido ne pats geriausias kvapas, o vyrai ale verslininkai, kostiumuoti. Bet kai vienas issitrauke zaliais virseliais knygute ir po nosimi eme kazka murmeti, supratau, kad vyriskis nusprende atlikti pareiga ir kelinta karta pasimelsti. Niekada nebuvau pries nieka nusiteikusi, nesu rasiste, bet knygos apie arabu krastus padare savo. Niekada nesuprasiu is kur tautoje gali buti tiek daug ziaurumo ir is kur pa... read more
Dviraciai Amsterdame
Kylio kanalas

Asia April 13th 2011

Dzoziko keliones slenka i pabaiga.... Aplankyti 67 miestai ir 44 salys. Europa, Afrika, Azija.. Atlanto, Indijos vandenynai ir Ramusis. Suzinojau ir pajutau, kas yra juros liga, išgirdau apie Somalio piratus is pirmu lupu, igulos nariu, kurie buvo užpulti. Paskutine mano stotele balandžio 21 d. Dubajus, ankstyva ryta jau sedesiu lektuve, kuris trauks link Lietuvos. Kelione prasidejo Europoje, grazi Ispanija, dar grazesne Graikija, nesupratau, ko lietuviai verziasi i Turkija, nesvaru, amzinas gariunu turgus. Afrika, Afrika, Afrika... Vargingas krastas ir dar vargingesnes gyvenimo sąlygos. Vaiku dideles akys, kai pamato tusinuka ar saldaini. Teisa Pietu Afrika visai kita Afrika, cia jau egzistuoja tikra civilizacija, nakti aplankytas skotiskas bariukas, jaunimas linksminasi. Graziausios Indijos vandenyno salos: Madagaskaras, Maldyvai, Seiseliai, žydras žydras vandenyno vanduo. Pirmoji žie... read more
Vitenamas Ha Long Bay 3
Vitenamas Ha Long Bay
Walvis Bay

Asia February 22nd 2011

Manila, Hosiminas, Kambodza, Bankokas.. Nebuvau as pribloksta as sitomis vietovemis ir nuotrauku nedaug is cia. Manilos galima sakyti beveik ir nemaciau, ziaurus kamsciai ir nebuvo galimybes is laivo istrukti. Hosiminas tai kaip visada pavojingas savo motociklais ir ju viaruotojais, suprantu, kodel pas juos nebuna kamsciu – ten visi vaziuoja, niekas nestoja, nesvarbu kokia sviesoforo spalva dega, visi vaziuoja, o ir gatves placios, tai reikia skubeti pereiti gatve, nes nezinia, kas kesinsis i tavo gyvybe su motociklu ir kauke. Kas man patiko Hosimine, tai cia isbandziau koju masaza – nerealu, vietnamiete tikrai ismano savo darba. Kitas dalykas, kuris cia patiko – sukneles labai grazios, “Sesut, viena nupirkau ir tau” (tikiuosi, patiks). Ir dvi naktys Bankoke. Garsejantis baisiais kamsciais, ping pong sou, kuri Lietuvoje isgarsino Linas Karalius. O as Bankoke isbandziau tailandietiska mas... read more
Kaohsiung, Taiwan
Ho Chi Min, Vietnam

Asia February 4th 2011

Singapuras – kramtomosgumos kramtyti lauke negalima, pauksciuku serti lauke negalima, rukyti draudziama, net ir iejus i viesa istaiga prie iejimo kampe sudeti plastikiniai maiseliai slapiam skeciui suvynioti. Gal ir todel sis miestas vienas is svariausiu pasaulyje. Kramtomos gumos kramtyti negalima, nes ja paskui noresis isspjauti, taip pat ir su cigaretem. Apziurejau Singapura is virsaus, miestas dziunglese, labai zalias. Po Singapuro lauke dar vienas didelis uostas – Bankokas. Tailandietiskas masazas, L. Karaliaus Lietuvoje isgrasintas sou su merginomis ir pauksciukais pasirodanciais is paciu netikeciausiu vietu. Buvo pas mus tokiu entuziastu ta sou pamatyti, bet del ivairiausiu priezasciu – nepavyko. Bet i Bankoka dar grisim. Kainos cia irgi labai nedideles, lyginant su miestais Europoje ar net ir toje pacioje Azijoje. Viena naktis Bankoke. Kaip gi neisejus pasizvalgyti nakti. Paprase... read more

Tot: 0.32s; Tpl: 0.007s; cc: 11; qc: 85; dbt: 0.0895s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb