DaveKole's Guestbook

10th February 2018

Thinking of you a lots.
Thanks you for the news Dave ik vroeg me de laatste tijd regelmatig af hoe het met je gaan wens je heel veel beterschap toe en vooral God's Zegen. Hartelijke groeten van Anita van Houten
10th February 2018

Ahhh thankyou so much!!
9th February 2018

Right on!
Knap van je dat je doorzet en de positieve dingen blijft zien! Blijf op de goeie dingen focussen, en weet dat we aan je denken! See ya later!
9th February 2018

Jaa thanks man! See ya later
10th November 2017

What a Joy Dave!!
5th November 2017

Great news
Dear Dave, This is great news ! Thanks for sharing it with us. So from now on not only the Lord will be with you but in response you also will be with Him and for ever ! André
6th November 2017

Hahahaha yes Amen!
17th October 2017

Groet uit BoZ
Ha Dave, leuk man, om dit zo eens te lezen! Het was natuurlijk een enorme lange reis, maar ongetwijfeld de moeite waard. Ik ben benieuwd naar je verhalen, de dingen die je gaat mee maken en de lessen die je gaat leren. Veel zegen daar, en geniet er ook van! Groet, Peter N
From Blog: DTS Week 1&2
6th November 2017

Jaa hartelijk bedankt! De lessen hier zijn buitengewoon! Thanks for reading! Blessings!!
From Blog: DTS Week 1&2
10th July 2017

DTS-Australie
Dan kijken we uit naar je plan en je bankrekening hoor. Het is fantastisch dat je dit avontuur gaat oppakken. groetjes André
10th July 2017

Hahah yess hartelijk bedankt! Ik heb nu net een nieuwe blog post online gegooid met daarin mijn bankrekeningnummer! Groetjes, Dave
7th July 2017

DTS-Australie
Hoi Dave, dat is een super plan. Heb je al een plannetje wat het gaat kosten en hoe je dat financieel gaat aanpakken ? groetjes, André Nieuwkerk
8th July 2017

Hoi André, Wat leuk dat u mijn blog hebt gelezen, Jaa ik heb zeker een plan. Ik heb verschillende dingen van mijn reis al betaald. Ik heb mijn les fase, vliegticket heen en visum al betaald. Wat ik nog bij elkaar moet zien te krijgen is de outreach fase, een vliegticket terug en een camera. Ik werk 2 baantjes en hier en daar nog ergens in de tuin. Ik werk ongeveer 7 dagen in de week. Ik kan aardig wat bij elkaar verdienen maar ik ga nog wel sponsors zoeken :). Groetjes Dave.

Tot: 0.108s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 33; dbt: 0.0571s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb