DanielleBune's Guestbook

17th November 2011

Lieve Daniëlle, Bedankt voor je reis/werkverslag. De foto's geven ook een aardig beeld bij je verhaal. Die foto met die kinderen op de antiekmarkt ziet er ook schattig uit.De tijd vliegt voorbij dus geniet maar volop en probeer veel herinneringen te bewaren in gedachten en foto's. Veel liefs en een knuffel van Anneke
16th November 2011

Lieve Danielle, Wat ontzettend gaaf om weer een verslag van je te lezen. Heerlijk dat Chantal en ook Michel al lekker bij je zijn geweest. Dan spreekt het voor hun ook veel meer als je erover verteld. Meisje wat een super leuke tijd heb je daar. Dit kan niemand je meer af nemen. Denk dat je ook veel en hard moet werken, maar daarnaast geniet je zo met volle teugen, dat straalt ook echt van je berichten en foto's af. Zo genieten wij er ook een heel klein beetje van mee. Ik vind het fantastisch om alles erover van je te lezen. Heel veel plezier en een dikke knuffel uit Holland Kus Ingrid
13th October 2011

hai Daniëlle, Erg leuk omje verhalen te lezen en vooral de foto\'s zijn voor ons zo herkenbaar. De show op het water hebben wij ook gezien en ongeveer dezelfde foto\'s gemaakt. En heb je nog mee gedanst in het park met de dansende mensen. Dat vonden wij ook erg bijzonder, zomaar midden in het park dansende vrolijke mensen. Met muziek uit een of andere beatbox op een karretje. Zo te lezen heb je een mooie en bijzondere tijd daar en doe je veel ervaring op. Wat fijn dat Michel ook is overgekomen. Daan geniet ervan en nog een mooie leerzame tijd daar. Liefs Feiko en Susan
26th September 2011

GEFELICITEERD!!
Hey Daan, Als eerst gefeliciteerd met Michel! Ook al een 30-tiger :) Samen zijn wij inmiddels ouder dan pa :) Nu Shanghai: Jaloers? Nee, nauwelijks natuurlijk... Hier is het namelijk gewoon lekker boodschappen op een te drukke zaterdag doen, lege flessen wegbrengen, wassen, papier/groen en grijze bak verzorgen, file rijden, in de regen de hond uitlaten, een opengebroken straat voor de deur, opruimen en stofzuigen, werken en dat dan dag in/dag uit! Dus waarom zou ik jaloers moeten zijn... :( Leuke verhalen en leuke indrukken krijgen wij zo mee in NL! Super cool wat je daar doet en meemaakt!! Geniet ervan! Nog even een weekje knallen en dan is Michel ook in Shanghai! Have fun en ik blijf de verhalen lekker volgen. Leuk! Ciao x Yves
21st September 2011

Hi Daniëlle,, Wat leuk om te zien hoe je reilt en zeilt. Mooi appartement. Zo te zien genoeg ruimte en zelfs een balkon ( of zie ik dat niet goed?) Ik zie de foto.s van je jaarclub staan.Ze hebben me verteld wat ze allemaal van plan zijn te doen dit komende half jaar. Dus houd je brievenbus maar in de gaten. Ik hoop dat het werk naar je zin zal zijn. Het is altijd wat hectisch op een nieuwe werkplek.. Even niet voor een deel op de automatische piloot. Maar uiteindelijk vind je toch weer je plek en voor dat je het weet is het al weer voorjaar (in NL) en moeten de koffers weer gepakt. Ik wens je heel veel uitdaging in je werk en veel plezier in het China. liefs Josien.
17th September 2011

succes en plezier
hai Daan, Leuk om zo over je verblijf in Shanghai te lezen. We zullen het zeker met veel interesse blijven volgen. Natuurlijk ook omdat wij er een aantal dagen heb rondgelopen. Dat van die dansende mensen in het park vonden wij b.v ook heel bijzonder, al gauw dans jezelf ook mee toch? Je appartement ziet er zo zeker goed uit, kun je daar al die tijd blijven? Succes met je werk en vooral ook heel veel plezier. Groet Susan en natuurlijk ook van Feiko.
13th September 2011

Even een reactie van ons tweetjes op jouw, uitgebreide, verslag
Hi lieve Danielle, Even een reactie vanuit De Bilt. We hebben genoten van het verslag en foto's op jouw travel blog. Appartement ziet er goed uit, schoon en strak! Heel fijn dat je een prettige plek hebt waar je lekker jezelf kunt zijn! Wij vinden het knap en ondernemend dat je dit allemaal doet, in je uppie. En dan dat verhaal van de wedding market. Ik heb begrepen dat de ouders niet alleen een rol spelen in de keuze van de partner maar ook is het de bedoeling dat, uiteindelijk, de ouders ook bij het jonge paar gaan inwonen. Daar ben je lekker mee! Ik ben druk met de aankleding van het toekomstige bruidspaar in onze familie. Sas is al geslaagd en nu zijn we druk bezig om iets moois voor Yves te vinden! Erg leuk om te doen! Nou lieve Daan, een dikke kus van mij en heel veel succes. Ik kijk uit naar het volgende verslag! Liefs Lidy

antwoord op mail / blog
Lieve Daan , een prachtig mooi appartement, je lijkt je al helemaal thuis te voelen in het verre China. Lidy heeft geprobeerd te antwoorden, via deze weg, is mislukt. Nu is ze bezig met een andere mail, hoop dat die wel lukt. Liefs Lidy en Henri .
13th September 2011

Hi lieve Daan, Als we dit zo lezen dan vermaak je je prima! Wij vinden het in ieder geval heel knap van je dat je dit allemaal doet. Je doet het toch maar zo in je uppie. Ondernemend hoor! Je appartement ziet er prachtig uit! En zo strak en schoon! Overigens erg belangrijk dat je een plek hebt waar je even lekker jezelf kunt zijn. Je bofte met het (extra) lange weekend. De foto\'s geven een goed beeld van wat je hebt gezien in Sjanghai. En dan die wedding market. Onbegrijpelijk. Ik wist het want nog niet zo lang geleden heb ik er een televisieprogramma over gezien. De ouders kiezen mede een geschikte partner en veelal is het de bedoeling dat de ouders ook bij het jonge stel komen wonen, begreep ik. Of er echt liefde en genegenheid aan te pas komt vraag ik me af! Ik weet niet of je het al mee hebt gekregen maar de bruidsjurk van Sas is gekozen en besteld. Prachtig is ie. Vorige week woensdag ben ik, samen met Martha en Yves, voor een pak voor Yves wezen kijken! Daar zijn we nog niet uit dus morgen gaan we weer wat winkels af! Leuk om te doen maar niet gemakkelijk! Natuurlijk heb je ook al gehoord dat Henri en Michel gevraagd zijn om als getuige aan te treden voor Yves. Martha en Thomas zijn dat voor Sas! Het is de bedoeling dat Paul dan een rol krijgt in de vorm van het weggeven van de bruid! Op dit moment regent het hier en af en toe een behoorlijke wind. De voorspelde Indian Summer zal uitblijven ben ik bang! Nou, lieve Daan, houd je goed en geniet van alles!
12th September 2011

Succes
Lieve Daniëlle, Wil je langs deze weg nog succes wensen de komende maanden. Ga weer volop genieten van je verhalen en foto's. Hoorde gisteren van je moeder dat je al weg was!! Heb nu de link gekregen zodat ik je kan volgen. Heel veel plezier. Maar doe wel voorzichtig. Je weet maar nooit in zo'n vreemd land. veel liefs, Ingrid
7th September 2011

Groetjes!!
Als eerste een berichtje schrijven is toch ook wel leuk! Vol verwachting wacht ik op jouw verdere ontwikkelingen.

Tot: 0.079s; Tpl: 0.004s; cc: 4; qc: 29; dbt: 0.0425s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb