Page 2 of AndreaK Travel Blog Posts

Zastavka cestou do Bariloche. Cesta z Puconu do Bariloche vede pres San Martin de los Andes a musi se tam prestupovat. A pri prestupu se tam na druhy autobus musi par hodin cekat. Tak jsme se rekli, ze kdyz uz tam budeme, tak bychom tam mohli taky jednu noc zustat a zprijemnit si tak cestu. Horkse mestecko, opet trochu pripominajici Evropu na brehu jezera. Dopoledne dojdeme na vyhlidku na jezero a odpoledne se po jezere projedeme na plaz na druhem brehu. A navecer uz zase autobus a frr do Bariloche!... read more
San Martin-1
San Martin-2
San Martin-3

South America » Chile » Araucanía » Pucón November 10th 2010

Brzy rano budicek, a je mi jasne, ze to nebude tak jednoduche. Fouka docela silny vitr, takze lanovka zcela jiste nepojede... V 7 sraz v cestovce, vyfasujeme vybaveni (velky batoh, nepromokave kalhoty, boty - moje trekove by to asi nezvladly - hlavne by se na ne nedaly pridelat macky - macky, pak takovou plinu na sjezd dolu a cepin) a muzeme vyrazit. Moje boty bohuzel od pocatku trochu mokre, takze zimicka... Ale neni to tak hrozne, da se to vydrzet... Minibus nas odvazi do narodniho parku k upati vulkanu a my se vydavame na cestu. Cesta se postupne meni z kamenite na snehovou.... Asi po pul hodine dorazime k lanovce, ktera opravdu pro silny vitr nejezdi. Takze nas ceka vystup po lanovkou. Porad se prekvapive citim dobre. Cestou k vrcholu lanovky mame prvni odpadliky - Charlotta ... read more
Volcano
Volcano-1
Volcano-2

South America » Chile » Araucanía » Pucón November 9th 2010

Pucon je horske mestecko na brehu jezera a upati sopky Villarica. Trochu me prekavpuje, jak to tu vypada evropsky, i kdyz spis bych mela rict rakousko svycarsky. Po noci v autobusu a velmi milem privitani v hostelu, kde mi vysvetli co vsechno se zde da delat se vydavam do mesta na snidani, kde potkavam Naomi a Charlottu, ktere jsem potkala jiz driv ve Valparaisu. Domlouvame se, ze vulkan rozhodne zvladneme a pujdeme dalsi den. V hostelu ma jedna zamestnankyne narozeniny, tak pro ni pripravi barbecue. Odpoledne se projdeme po cerne plazi a mestecku a vecer dame barbecue. Jdeme spat brzy, protoze na vulkan se vyrazi v 7 z mistni cestovky.... read more
Pucon-1
Pucon-2
Pucon-3

South America » Chile » Santiago Region » Santiago November 8th 2010

Po (az temer prilis) horkem dni ve Valparaisu jsem se dnes chtela svlazit na plazi v blizkem mestecku Vina del Mar. No ale pocasi minilo jinak... Rano bylo zatazeno tak, ze more nebylo skoro videt a poprchavalo. Line dopoledne v hostelu a potom tedy hura do Santiaga, stravim tady pul dne, to bude tak akorat a v noci busem do Puconu... Ale autobusove spolecnosti mini jinak. Autobusy do Puconu jsou vsechny vyprodane, takze odjezd se odklada o dalsi den a ja mam den a pul v destivem Santiagu. V prvnim hostelu jeste ke vsemu nemeli misto, ale chlapec byl tak mily, ze mi doporucil jeden v blizkem okoli. Prestoze to nebylo daleko, dorazila jsem pomerne promocena... To jsem zvedava co tu ten den a pul budu delat. A taky co budu jist - ted jsem se ... read more
Santiago-1
Santiago-2
Santiago-3

South America » Chile » Valparaíso Region » Valparaíso November 7th 2010

Valparaiso + Vina del Mar Valparaiso - prijemne mestecko na brehu oceanu, je rozdelene na dve casti - pobrezi (zhruba 2 siroke ulice) a kopce - hooodne prudke kopce. Hlavni atrakci jsou lanovky, ktere spojuji spodek mesta s kopci. Drive jich tu bylo asi 50, nyni by v provozu melo byt asi 10. Bohuzel nefungovala ani jedna... takze nejenom, ze jsem se v nich nesvezla, ale ani jednu jsem nevidela, protoze jsou zavrene... :-( Dalsi atrakci je dum Pabla Nerudy. To jsem si samozrejme nemohla nechat ujit, doufala jsem, ze se konecne po mesici putovani po jizni americe setkam s necim ceskym (zatim jsem zadneho Cecha nepotkala, nejbliz byli Nemci...). Dum je to moc pekny, krasny vyhled na mesto a more, chapu Nerudu, ze si ho vybral a ze byl pro nej inspirativni. ALE ani zminka ... read more
Valparaiso-2
Valparaiso-3
Valparaiso-4

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza November 3rd 2010

Kdyz jsem prijizdela do Mendozy, tak mi nebylo uplne nejlip. Zrychlene traveni a teplota, to nevypada dobre. Nastesti organismus velmi rychle pochopil, ze takhle v Mendoze tedy ne a pres noc se dal do poradku...... read more
Mendoza-1
Mendoza-2
Mendoza-3

South America » Argentina » Salta » Cafayate October 29th 2010

Hodne prijemne mestecko, kde prvni den udelame kratkou projizdku na kole po vinicich (hodne kratkou, protoze kola jsou zoufala) a druhy den vyjizdim na kole sama ve snaze najit blizke vodopady na rece Rio Colorado, ale bohuzel neuspesne. Je strasne vedro, tak si aspon svlazim nohy v jine rece - kanalu. A pak uz frr do Mendozy!... read more
Cafayate-1
Cafayate-2
Cafayate-3

South America » Argentina » Salta » Salta October 28th 2010

Prijemny den, lanovkou nad mesto, prochazka mestem a vecer mistni "folklorni" predstaveni Pena.... read more
Salta-2
Salta-3
Salta

Po 4 dnech dzipoveho vyletu kotvim na par dni v San Pedro de Atacama. Male mestecko, jednopodlazni baracky, hodne prasne - no neni divu, prsi tu max 2 dny v roce... Druhy den se vydavam na vychod slunce do Mesicniho udoli a odpoledne si hovim v hammacku. Treti den davame vylet na kole, coz se zpocatku zda jako jednoducha zalezitost - asi 12 km, akorat... Z mista, kde se lide normalne otoci a vraci se, jsme se rozhodli pokracovat dal do hor cestou necestou, vetsinou spis necestou, casto jsme museli kolo nest, a kdyz uz to konecne nebylo do kopce, tak to bylo zase v pisku... no byla jsem hodne rada, kdyz uz jsme konecne dojeli zpet do mesta... Puvodne planovany sandboarding jsem ale nakonec vzdala...... read more
San Pedro de Atacama-1
San Pedro de Atacama-2
San Pedro de Atacama-3

Vulkan, solne plane a laguny s plamenaky Super vylet! 4 dny dzipem. I kdyz jsem se zpocatku bala, ze budeme porad jenom v dzipu a obcas vybehneme neco vyfotit, bylo to opravdu super. Bylo nas 6 zen, 2 francouzske kanadanky, 2 danky, 1 svycarka a ja. Plus jeden mistni ridic a kuchar v jedne osobe. Prvni den jsme si nejdriv prohlidli staricke masinky na vlakovem hrbitove v Uyuni (tak tomu opravdu rikaji...) a pak uz jsme zamirili na solne plane! Neuveritelna plocha! Obed si davame v solnem hotelu - postavenem ze solnych cihel! A pak uz pres plan smerem k vulkanu s mensi zastavkou na fotecky... Vecer jeste vyrazime pozorovat zapad slunce a pocitujeme vyrazne teplotni rozdily mezi dnem a noci. Zacina foukat a je teda dost kosa... Snad to v noci preziju, varovani ze bude ... read more
Salar de Uyuni-1
Salar de Uyuni-2
Salar de Uyuni-3

Tot: 0.132s; Tpl: 0.007s; cc: 16; qc: 88; dbt: 0.0811s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb