10/10/10 - 1/1/11

Punta Arenas-3
Punta Arenas-4

South America » Chile » Magallanes » Puerto Natales December 18th 2010

Puvodni vylet do Torres del Paine jsem bohuzel kvuli rymicce musela zrusit, tak alespon par fotek z mesta... Dalsi vetrna hurka... ... read more
Puerto Natales-1
Puerto Natales-2
Puerto Natales-3

South America » Argentina » Santa Cruz » El Chaltén November 25th 2010

Dalo by se to nazvat Prcice na Snezku a zpatky - tura 25 km k hore Fitz Roy. Ale ty vyhledy jsou mnohem lepsi!... read more
Fitz Roy-1
Fitz Roy-2
Fitz Roy-3

South America » Argentina » Santa Cruz » El Chaltén November 24th 2010

mala horska vesnicka vybudovana nedavno jako zakladna pro vylety do nedalekych hor. Klidne bych to prekrtila na Vetrnou hurku. ... read more
El Chalten-1
El Chalten-2
El Chalten-3

South America » Argentina » Santa Cruz » El Calafate November 24th 2010

El Calafate - moje zakladna pro navstevu ledovce Perito Moreno (na ktery jsem si pro vytrvaly dest rada jeden den pockala) a nasledne take prenocovaci zastavka pri ceste z El Chalten do Puerto Natales.... read more
el calafate-1
el calafate-2
el calafate-3

South America » Argentina » Santa Cruz » El Calafate November 23rd 2010

Jednodenni vylet k ledovci, prochazka po terasach naproti a vylet lodi blizko k nemu.... read more
glacier-1
glacier-2
glacier-3

South America » Argentina » Chubut » Punta Tombo November 19th 2010

Druhy den celodenni vylet za tucnakama, dinosaurama a velsskym cajem... Vyjizdime z Puerto Madryn na jih, ceka nas asi 170 km jenom tam, ale nastesti tentokrat je to vetsinou po asfaltove silnici. Vyuzivame maximalni rychlost 120, ale stejne nam to trva zhruba 2 hodiny se tam dostat. Zrovna je obdobi lihnuti, tak mame docela stesti a krome vajicek vidime i cerstve vylihnuta mladatka. Cestou zpet se stavujeme v Trelew v muzeu dinosauru a pak uz jedeme do vesnicky Gaiman, kde se usidlili velsti pristehovalci a jsou tam vyhlasene cajovny (pravy anglicky caj se sendvicema a dortikama) - trochu jsme se toho peciva prejedli, a to nam jeste spoustu zbylo - zabalili nam to a meli jsme druhy den na snidani. Musela jsem si pak dat pecivovy detox v podobe ovocneho salatu a jogurtu po zbytek dne... ... read more
Tucnaci-1
Tucnaci-2
Tucnaci-3

South America » Argentina » Chubut » Puerto Piramides November 18th 2010

Celodenni hodne narocny vylet...... read more
Velryby, lvouni, tucnaci-1
Velryby, lvouni, tucnaci-2
Velryby, lvouni, tucnaci-3

South America November 17th 2010

trocha teorie pred vyletem za velrybama a tucnakama... read more
Puerto Madryn-1
Puerto Madryn-2
Puerto Madryn-3

Bariloche - vylet na kole okolo jezera - 27 km, coz na prvni pohled vypada jako velice jednoducha zalezitost, az na to, ze ani 10 metru nebylo po rovine... Pouze nahoru a dolu... a nahoru to bylo peklo... Nebylo mi uplne dobre, trochu me bolelo bricho a druhy den to bylo stejne, tak jsem si udelala odpocinkovy den. No a tou "nemoci" jsem si take vysvetlila, ze mi to do tech kopcu moc neslo :-) Po odpocinkovem dni to byl rekonvalescencni den - vylet na horu lanovkou...... read more
Bariloche-1
Bariloche-2
Bariloche-3

Tot: 0.14s; Tpl: 0.006s; cc: 15; qc: 93; dbt: 0.0919s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb