Lake district

Published: November 27th 2010

Bariloche - vylet na kole okolo jezera - 27 km, coz na prvni pohled vypada jako velice jednoducha zalezitost, az na to, ze ani 10 metru nebylo po rovine... Pouze nahoru a dolu... a nahoru to bylo peklo... Nebylo mi uplne dobre, trochu me bolelo bricho a druhy den to bylo stejne, tak jsem si udelala odpocinkovy den. No a tou "nemoci" jsem si take vysvetlila, ze mi to do tech kopcu moc neslo :-)
Po odpocinkovem dni to byl rekonvalescencni den - vylet na horu lanovkou...

BarilocheBariloche
Bariloche

Cesta ze San Pedro de Atacama - 7 lakes route - hodne vyhlidkova trasa!
Bariloche-1Bariloche-1
Bariloche-1

Cesta ze San Pedro de Atacama - 7 lakes route - hodne vyhlidkova trasa - tady to bylo jeste po asfaltu...
Bariloche-3Bariloche-3
Bariloche-3

Cesta ze San Pedro de Atacama - 7 lakes route - hodne vyhlidkova trasa - a tady uz asfalt nebyl, moc rychle jsme nejeli...
Bariloche-5Bariloche-5
Bariloche-5

Zastavka ve Villa La Angostura

Tot: 0.113s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 59; dbt: 0.0623s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb