Tuktuk


Advertisement
Asia
June 10th 2010
Published: June 10th 2010
Edit Blog Post

Zo... het is ineens een soortje van fris en koel ( ik gok nu zo'n 24 graden?) in Indonesie! Wat raar!!! We zijn nu bij het Toba meer..zojuist gearriveerd in het mooie plaatsje tuktuk waar heeeel raar geen enkele tuktuk rijdt, ook geen taxi's enz... nee hoor alleen scootertjes met vriendelijke mensen die je wel even voor wat geld naar een bestemming willen brengen.. Na een lange dag reizen is het wel lekker om wat minder hoge temperaturen te hebben! We zijn vanmorgen vanuit Bukit Lawang vertrokken ( vraag me niet hoeveel km we hebben afgelegd) maar om half 10 hadden we een taxi en rond 20:30 zaten wij hier aan tafel Gado Gado en Ayam Rendang te eten.. Dus het klokje rond...
Oh wat hebben wij een heerlijke tijd in Bukit Lawang gehad zeg... 2 dagen de jungle in met een groep incl overnachting in een hutje aan een rivier! Pff helemaal gaaf!!!! Het slapen ging alleen niet zo goed maar het was echt super en zwaar!! Van 's morgens vroeg tot aan etenstijd zijn wij op zoek gegaan naar orang oetangs en andere dieren in de jungle en we troffen het.. er waren er wel een stuk of 5 of 6? Ik weet het niet meer precies.. De groep was ook super gezellig, 2 nederlandse meisjes en 3 engelsen en dan nog twee gidsen.. Ik ga er later nog veel meer over schrijven of vertellen maar nu ga ik echt mijn bedje in, moe maar voldaan! Tjussss

Advertisement



Tot: 0.089s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0357s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb