DOP!?

Asia
January 24th 2010
Published: January 24th 2010

Vihdoinkin olemme tehneet jotain kertomisen arvoista, joten tassa paivitys muutaman viime viikon tapahtumista:
Hyva karma oli jalleen mukana kun goalta loytyi rauhallinen paratiisi eika allotyspyllytys bilehelvettia taynna brittilaisia glitterivaatteisia clubbareita tai muutaman smetanapurkit liikaa nauttineita venalaisia. Kaytiin tutustumassa naapurirantoihin ja totesimme olevamme oikeassa paikassa. Ei saatu mitaan sen kummempaa aikaseksi koska paikka oli niin taydellinen pelkkaan olemiseen. Elli jaksoi muutamana aamuna nousta joogaamaan ja kavella rannalle 20m matkan. Noora jaksoi viikon etsia kadonnutta kenkaansa, onnistui jopa loytamaan sen! Seurasimme myos innolla naapurimme koirankentujen ensiaskelmia. Paivittainen Suuri Tapahtuma oli se kun pyha lehma kulki rannalla saaden kaikki kulmakunnan koirat kimppuunsa. Laheinen kaupunki chaudi oli intian sulkava ilman kuuluisia soutuja ja palolem beach oli spugempi kun gran canaria (infonurkkaus: varsinaisesti emme ole koskaan henkilokohtaisesti kokeneet kanarian saaria todelliseksi paratiisi lomakohteeksi). Mutta kylla goa oli upea paikka ja kavimme mm turtle beachilla joka oli kaunis luonnonsuojelukohde.

Asuimme maailman ihastuttavimman perheen luona, taino oikeastaan koko suku asui ja tyoskenteli samassa paikassa. Nooran vinkki kaikille: jos sinulla on krapula pysyttele kaukana intialaisista, koska jos he tuovat tempellista riisia on se syotava, ja se on aivan kamalan makuista. Vietimme mm pikku aaischan 2v synttareita ja pelailimme baarin tyontekijoiden kanssa intialaista kaarmelautapelia. Meilla oli myos omat lappamme ja jostain kumman syysta intialaiset ymmarsivat suomalaista huumorintajua niin hyvin etta jokainen paiva heidan seurassaan oli aina yhta viihdyttava.

Ensimmaiset kolme yota 4 nelion hutti riitti kolmelle hengelle kun suomalainen hanna nukkui lattiallamme. Oli mukava omistaa lemmikki muutaman paivan ajan ja toivottavasti han on jo loytanyt uudet omistajat. Saimme myos muita uusia ystavia joista ensimmainen oli marco, italialainen, mutta erittain huono sellainen kun ei enaa edes asunut aitinsa luona, vaikka oli vasta 36vuotias. Elli olisi halunnut menna naimisiin marcon kanssa hanen upean sukunimensa takia (elli tonelli), mutta valitettavasti marcolla oli kotonaan lontoossa tyttoystava pullat uunissa. Marcon kautta tutustuimme skottilaiseen keithiin, aka kekeen, joka viihdytti meita tarinoillaan tyopaikaltaan hullujehuoneelta. Keken ansiosta loytyi myos parhaat paikalliset ravintolat. Naapurissamme asui familjen lundgren ruotsista, toisin sanoen elina ja hanen vauvakoiransa kraken. Lellu oli ihana tytto, mutta kraken sen sijaan aikamoinen keppostelija. Jos lellu oli paita niin irlantilainen ciaram oli perse. He olivat loistava parivaljakko joiden kanssa vietimme paljon aikaa ja he tulivat myos kanssamme tanne hampiin. Lisaksi saimme paljon myos muita uusia ystavia, ja taman takia hyvastelimme goan erittain itkuisin silmin. Saimme kuitenkin myos hupia lahdostamme kun A.J. ja liz ottivat meidan rikshan autollaan kiinni.

Bussimatka hampiin oli kuin olisimme olleet 11h vuoristoradassa. Bussi hyppi ja pomppi joten ylasankymme ei ollut kovinkaan mukava, etenkin kun siina ei ollut minkaanlaisia reunoja. Lisaksi, luonnollisesti, bussi oli taas iaisyyden myohassa. Onneksi lellu ja ciaram olivat varanneet meille ihanan huoneen jokinakymalla.
Hampi on kaupunki taynna temppeleita ja kivikasoja. Eilen kiipesimme monkey temppelille goalta mukaan lahteneen lukun ja jonkun svenin kanssa. Maisemat olivat upeat mutta apinat sikoja varastellen banaaneja ja tekemalla muita kepposia. Seuraavaksi suuntaamme keralaan, paikasta ei viela niinkaan tietoa, mutta lennolle on ehdittava. Vaikkakin mieluusti jaisimme tanne jo pelkastaan ruuan takia.
Edelleenkin olemme terveita, mita ei varmasti kukaan siella usko, koska meita niin paljo taudeista varoiteltiin.
Nipsu lahde intiaan! Joka paiva mietimme mika taivas tama olisi sinulle koska kaikki ruoka on kasvismattoa ja kaikki vaatteet kun luotu sinulle! Plus tietenkin nakisit paljon lehmia...
Ei kai tassa sen kummempaa, itle! Paljon pusuja sinne,
No Blah!
Blah!!
Blaa!!!
Only love & hugs!
-NooranEllin

24th January 2010

Goa on hieno paikka
Heippa tytöt, teidän juttujen innottamina me varattiin myös matka Goalle:) Lähdetään sinne 25.3, Nooran äiti ja isi

äiti ei uskonu ku sanoin ettei teil oo viel tautei...
28th January 2010

-20 astetta pakkasta hejj !
kyl revettii ja kunnol tolle "marco on huono italialainen, koska on vasta 36-vuotias eikä asu enää äitinsä luona" =DDDDDDD Ps. Söin tänää chilikastiketta!!! (okei, makeeta sellasta XD) ainii t.viivi Mennää huome kattoo Kaijaa Bohemiaaaaaaa, lauletaa teille "mentävä on" jos se tulee XD

Tot: 0.107s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 44; dbt: 0.0488s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb