75.den - atauro island


Advertisement
Asia
April 13th 2018
Published: April 14th 2018
Edit Blog Post

Ranajky opat rovnake, coko tycinka a krekry.

Doobeda relax na plazi, na ktoru som sa musel dostat neakou zahradkou.

Tu vsak minimum tienu. Najskor som lezal v tieny, ktory vrhal strom vyrastajuci v mori ale ako prichadzal priliv a slnko sa posuvalo musel som sa posunut i ja.

Pod dalsim stromom sa uz lezat nedalo, tak som si posedel, zjedol susene banany od slovakov, pustil sa do digitalnej knihy o cinskom sne a neskor presun na ubytko.

V blizkom kiosku zistujem cenu vody, o 25centov lacnejsia. Kupujem aj konecne chladenu colu.

Maly chalan nevedel anglicky ale indoneszke cislovky poznal. Plechovka bola dost spinava, slamk nemal, zachranil to pohar na ubytku.

Bola sranda sledovat toho chalana pri predaji. Asi mi neveril, bo zvacsa mi vzdy daju tovar do ruky a az potom platim. Tu prebiehal cely obchod z rucky do rucky. Pustil som peniaze, chalan tovar.

Na ubytku mini relax a zbytocne drbanie sa do pristavu.

Tu kotvila rychlo lod dragon (odisla 14.30).

Pred cinskym vseobchodom sa skusam pytat omladiny (12-14rokov) kde kupim listok na zajtrajsi trajekt. Anglicky vsak nehovoria a som im uplne na posmech. Dost hodnu chvilu vykrikuju saturday a maju z toho velku srandu. Banda vyjebana opicacka. Indonezanov na vas nech vas daj do late.

Strasne vela domacich po celom state ma narodnu vlajku doplnenu o nazov fretilin (pocitam, ze v dalekej buducnosti to bude zakazana strana a ludia sa na to budu pozerat ako na nacistov, ok trochu pritiahnutie za vlasy ale nieco v podobnom zmysle )

Nuz pri barym si davam kelinkovu polivku, bo tu absolutne nic na jedenie neni.

Opat presun k cinanovy, hned oproti policajtom. Tam davam dalsiu chladenu colu. Mlady cinan je tu len 3 mesiace, doniesol ho sem brat. Moc sa mu tu nelubi, nici ho toto teplo a to chlapec este netusi co pride v lete.

Od neho a domacich zistujem, ze listok na trajekt sa logicky budu predavat zajtra. A ak by aj nesiel ide dragon za 13usd. Ono skurvenym podvodnickym rybarom 10usd uz nedam. Domaci za 5 a od turistu s usmevom vypytaju dvojnasobok a este sa tvaria, ze to je normalna cena.

Nuz nazad teda na plaz pred baryho. Citanie, driemanie, kupanie sa.

Klasicky ako predosle dni 16.30 smer 4km ubytko.

Na prste mam otlak tak dost nepohodlna chodza.

Asi v polke cesty sa pri mne pristavuje opicka s dietatom na motorke. Zrejme boli z ubytka, pre mna su vsetci rovnaky.

Na prizemi mam uz spolocnost, dvoch domacich.

Kyblova sprcha, na balkone pokracovanie v citani, na scene sa uz objavuje jedna znama postavicka. Inak fakt zatial zaujimave citanie, klobuk dole pred chalanom, som zvedavy ako sa to bude vyvijat.

Na veceru opat len dve ryby, jedna rovnaka ako vcera, jedna velka a fakt dost masita. Chybal vsak tanier so zeleninou.

Zajtra by som mal platit komplet 42usd, skusim vycapit 50ku co na to povedia. Ono niekde maju problem vydat aj z 5ky.

Nakonec mi asi zrejme ostane okolo 70usd ale zas je to tvrda mena, takze pohoda.

Po jedle mini prechadzka, na plaz som opat nesiel, pod mrakom.

Na ulici kopa stekajucich psov tak som zamieril na ubytko. Som aj dost unaveny.

Zajtra smer dili,,v sobotu asi budem len na ubytku, nedelu zrejme odlov dalekej kesky. Posledny zaznam je z roku 2017, tak necakam, ze tam bude ale ma ta byt vojensky bunker, potom fotbalek a mozno sledovanie zapadu slnka od sochy krista.

Naklady :

Voda 1.5l, cola 0.25l pri ubytku : 1.25usd (0.75+0.5)
Kelinkova polivka : 0.5usd
Cola 0.25l : 0.5usd
Voda 1.5l pri ubytku : 0.75usd


Advertisement



Tot: 0.696s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.4214s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb