David...


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam
December 5th 2002
Published: December 5th 2002
Edit Blog Post

Naa har jeg tilbragt to dager i Nha Trang, og beveger meg videre til Ho Chi Minh City i kveld. Moette paa en gjeng med gutter som jeg har festet med de siste to dagene (og jada, Katinka har kommet tassende tilbake til hotellet sitt rundt 08:00 om morgenen - skal det festes, saa skal det festes). I gaar var vi paa et utested, naar en raalekker vietnamesisk jente kommer bort til oss, og er veldig interessert i David. David tenker jo som saa at naa smiler gudene til han, og labber rundt med et taapelig smil og jenta paa slep. Naar jeg proevde aa fortelle han at han ikke var saa heldig, og at eventuelle aktiviteter som vil skje senere vil koste han penger, saa bare saa han paa meg med forakt, og fortalte meg at neida, hun var ikke prostituert (naar skal gutter slutte aa vaere saa naive). Saa, utover kvelden tasser de avgaarde. Men, en halvtime senere er de plutselig tilbake, og skadefro som jeg er, saa kan jeg ikke dy meg for aa spoerre om hvorfor i all verden de har kommet tilbake. Saa, noe skuffet forteller han meg at joda jeg hadde rett, og at saa fort de hadde kommet tilbake til hotellrommet til David saa hadde spoersmaalet om penger kommet opp. Gutter er saa naive noenganger naar det kommer til sex. Jaja... jeg mobbet han resten av kvelden, og jeg tror ikke at han kommer til aa proeve aa plukke opp flere vietnamesiske jenter med det foerste.

Advertisement



Tot: 0.096s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 42; dbt: 0.0429s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb