Triste farveller


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City
December 6th 2002
Published: December 6th 2002
Edit Blog Post

Naa har jeg kommet frem til Ho Chi Minh City (HCMC). Det er saa varmt her, og kaotisk trafikk, men det er jo ikke noe nytt da... Bussturen fra Nha Trang tok 13 timer, og under over alle under, bussen var ikke full!!! Alle hadde to seter hver, saa det var virkelig en luksustur.

I kveld skal jeg treffe en kompis her, som bor i HCMC (studerte paa QUT). Det kommer sikkert til aa bli bra. Dalle rundt etter han, siden han er lokal, og kjenner sin vei rundt omkring i byen.

Det er alltids trist aa reise videre etter at man har blitt kjent med mennesker naar man er ute aa reiser. I gaar var veldig trist, naar jeg tok farvel med Renee og Simon, men siden jeg skal moete de senere denne uka, enten i HCMC eller i Phnom Penh saa hjelper det paa da. Inga kommer ogsaa inn til HCMC i morgen, og jeg skal hente henne paa bussholdeplassen.


Advertisement



Tot: 0.11s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 46; dbt: 0.0467s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb