The heat is on in Saigon

Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City » District 1
September 24th 2010
Published: September 24th 2010

We hebben het westen ingeruild voor het oosten en de enige vergelijking die je kunt trekken is de kentucky fried chicken, voor de rest is alles anders, op elk zintuiglijk niveau is er een verschil. De hitte is er intenser en vochtiger, chaos heerst in elke straat, een ontzagwekkende combinatie van geschreeuw van mensen en het constante geluid van scooters, brommers en bussen, het eten is er een he... Read Full Entry

Photos are below

SpinSpin
Spin

Deze spin (onder) was net aan het vervellen bij onze hut

24th September 2010

hallo
geweldig verhaal en mooie foto's, ik zou meteen naar vietnam willen. mijn eerste verre reis zal pas over een paar jaar zijn als martin z'n dochter wat ouder is.....hij wil wel mee gelukkig! vorige week is hih verhuisd, heeft een huis gekocht hier om de hoek, groter en mooier, zal er zelf waarschijnlijk ook ooit gaan wonen. ben vrij vandaag,vanavond hebben we feest bij hanneke, ze is geslaagd voor de leraren opleiding, iedereen moet een pruik op en heb gehoord dat haar zus ons ook nog gaat sminken! het verhaal en de foto's worden je toegestuurd. enne.....als jullie naar hawai'i gaan moet je aan de oostkant van the big island zijn, daar lopen niet alle amerikanen van het vaste land en is het nog betaalbaar. niet denken dat je daar het paradijs aantreft want dat zou wel eens tegen kunnen vallen. het heeft de naam, maar ik denk dart mening eiland in aziƫ mooier en leuker is. ik zou voor aitu taki gaan, echt ik meen het. groet, henny
27th September 2010

Hey, ziet er allemaal weer cool uit hoor, hebben ze daar ook loempia's?? wij zitten inmiddels vol in de herfst, dat betekend lots of rain, hebben jullie daar een tel nummer?? ik mail snel weer, groetjes janneman en o ja vollop blijven genieten he!!
8th October 2010

ha luitjes
de verhalen blijven geweldig. en de foto,s ook heel veel plezier in laos en we horen t wel. liefs t thuisfront

Tot: 0.048s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 20; dbt: 0.0267s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb