Saigon.

Asia » Vietnam » South Central Coast » Khanh Hoa » Nha Trang
December 7th 2007
Published: December 7th 2007

dag allemaal, na 2 nachten New Delhi zijn we 1 december aangekomen in Ho Chi Minh City(Saigon),Vietnam. Bij aankomst zagen we het al...hier kun je je vermaken.Het is schoon,druk en de bevolking is zeer vriendelijk.Heel anders dan in New Delhi... Vanuit onze taxi richting ons hotel zag je verschrikkelijk veel scooters en brommers,bijna geen auto of fiets te zien(dat hadden we niet verwacht). Ons h... Read Full Entry

Photos are below

De buitenkeuken van een van onze eettentjes!De buitenkeuken van een van onze eettentjes!
De buitenkeuken van een van onze eettentjes!

Het eten is heeeeeeeerrrrrlijk in Vietnam.
Mekong delta.Mekong delta.
Mekong delta.

Mekong rivier kan 1 km breed zijn en 35 mtr diep.
Elephant ear fish.Elephant ear fish.
Elephant ear fish.

Dit hadden we als lunch.
Fish.Fish.
Fish.

Het wordt voor ons geserveerd.
treinreis.treinreis.
treinreis.

Van Saigon naar Nha Trang was ongeveer 7 uur en 450 km lang.

7th December 2007

Wow
Lieve allebei, Wat klinkt het weer super. Hele mooie foto's....zo genieten we op afstand lekker met jullie mee....ook qua temperatuur.....hihi! Hier gaat alles zijn gangetje....maar ik mail je vandaag even met alle nieuwtjes....dan moet je het wijntje er maar even bij denken! Genietse nog enne....tot sms/krabbels en mails maar weer. Heel veel liefs en een dikke knuffel, Jan en San. Miss you! -xxx-
7th December 2007

globetrotters
goeie moggel,nieuwe nederlandse kreet,geweldige plaatjes en een topverhaal, ik was er zo vreselijk benieuwd naar,en nu kon ik het door jullie ogen zien,we, alleen zou ik never in een tunnel passen,hahaha, leuk sinterklaas, zelfs daar,pffff, en ik had verwacht dat de spleetoogjes afstandelijk zouden zijn,en totaal wereldvreemd, grappig om een vooroordeel de mist in te zien gaan,en lekker eten,mmm, bedankt voor de mooie mail, groetjes en liefs, dirk yvon an san boef en buuf riet,xxxxxxxxxx
9th December 2007

het was even wachten!!!!
Prachtig Piërre en Liza Nu zitten jullie toch weer in een heerlijke tempratuur.Vergeleken met jullie vorige avondtuur. Heerlijk en dat eten niet te kort de kilotjes vliegen er zo wel aan toch.Maar ja beter zo dan mager terug komen. Hier is het storm,regen,onweer niet te kort dus je kan beter daar zitten. Goed dat Sinterklaas nog aan Liza gedacht heeft misschien denkt de Kerstman wel aan jou Piërre. Wist je dat de vrouw van Bob Lee laatst bevallen is Marco die had een geboorte kaartje gekregen. Je weet wel die Schilder(kunst)Bob Lee Hier hopen we op beter weer want dit is niets.Piërre en Liza wij wensen jullie veel plezier en fijne Kerstdagen en een goede Jaarwisseling en dat jullie nog heel veel mogen zien vanaf nu en in 2008 Goede Reis en de groetjes van Ad en Frieda Knuffels voor jullie

Tot: 0.067s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.0444s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb