Merry christmas and a happy new year from beautiful Vietnam!

Vietnam's flag
Asia » Vietnam » South Central Coast » Quảng Nam » Hoi An
December 13th 2007
Published: December 13th 2007

Hallo allemaal,

Jullie zien wel,natuurlijk,dat wij het naar ons zin hebben!!
Maar we denken aan jullie,hoor!!Aan het koude en natte Nederland.
Het is wel vreemd om in een warm land kerst en oud en nieuw te vieren maar ja...je went er aan(hehe).
Kerstbomen zat in dit land(Vietnam)dus daar zal het niet aan liggen dat we geen kerstgevoel hebben!!

Groetjes en een mooi uiteinde toegewenst.

xxx (alvast voor 00.00uur 31 december).

Liza en Pierre

Merry christmas.Merry christmas.
Merry christmas.

Gelukkig hebben we de Kerstman kunnen vinden(hehe).
And a happy new year...And a happy new year...
And a happy new year...

Voor iedereen wensen wij een gelukkig en gezond 2008 toe en dat vanuit een heerlijk warm Vietnam!!

Elfstedentocht in Vietnam
Hey wereldreizigers! Jullie natuurlijk ook fijne kerstdagen gewenst. Hier in Nederland begint het vanaf nu flink koud te worden. Wie weet zit er hier nog een Elfstedentocht in! Kom daar maar eens om in Vietnam! ;) Blij weer van jullie te horen, ik volg al jullie avonturen nog steeds op de voet. Nieuws uit Nederland: PSV verliest van Inter, maar gaat wel door naar Uefa-cup - Arne Jansen heeft zelfmoord gepleegd (van dat liedje over meisjes met rode haren...) - Volgende zomer Hema-rookworst op NS-stations, ach kijk voor nieuws maar gewoon op nu.nl Met mij gaat het nu wat minder, ben sinds kort voorzichtig begonnen met zaalvoetbal (echt waar Pierre!), maar gisteravond mijn enkel verzwikt, en mag voorlopig ff niet voetballen..... :( Nou, de groeten maar weer. Veel plezier nog daar en alvast een gelukkig 2008 gr. Andre

globetrotters
hohoho, we wensen jullie ook een toppertje met de Kerst alvast, leuke fotos, het is hier berekoud, vorst,heerlijk voor jullie lekker zonnen en zwemmen,grrrrrrrr, hahahaha, veel plezier en lieve groetjes van dirk yvon an san boef en buuf riet
13th December 2007

Ook van ons fijne kerstdagen en een goed begin en wij blijven jullie volgen nog heel veel plezier groetjes Ans en Martien

hallo daar
hehe hier eindelijk een berichtje van mij. Bevalt het daar een beetje? (lijkt mij zo rot dat warme weer :) ) Hier gaat alles zijn gangetje, gaan een huis kopen of we hebben hem al gekocht als jullie dit lezen. Met de kleine gaat het ook ok , nog steeds zijn streken. En ik zit nog steeds bij de zelfde werkgever. :( Prettige reis verder en we horen nog van jullie. Hele prettige kerstdagen (ook zo rot met een zonnebril op) En een knallend 2008 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Garoeten Ramona,Igor en Owen

Haai en vissie
Hohoho.....geweldige video....hihi! Jullie genieten nog steeds zo te zien.....al is het incognito. Hier is het koud.....3 graden...brrrrrr! Zal een aparte kerst en nieuwjaar worden zo aan de andere kant van de wereld. Geniet ervan en tot mails maar weer. Heel veel liefs en een dikke knuffel, Jan en San -xxxxxxxxxxxxxxxx-
16th December 2007

Fijne dagen toegewenst.
Hoi Liza en Pierre, Een kaartje word een moeilijk dit jaar maar bij deze wens ik jullie hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond en vooral nog heel veel veilige kilometers toe in het nieuwe jaar en geniet er van! Groetjes Nicolaas.
23rd December 2007

OPORTUNIDADES NAVIDAD Alvast oefenen voor Zuid-Amerika!
24th December 2007

Happy X-mas!
Hoooi Baklap en Liza,het is lang geleden dat ik jullie geschreven heb. Ik lees dat het met jullie heel goed gaat tijdens de wereldreis en dat jullie heel veel genieten. LEUK! Hier in Holland het is ook 30 graden hoor [in huis] en wij zijn lekker bezig met kerst en nieuw jaar. Maar ik denk dat er deze kerst geen sneeuw gaat vallen, jammer. Ik wens jullie ook fijne Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Wees voorzichtig en geniet nog van alles! Groetjes, José en Aliy
30th December 2007

2008
Zo te zien hebben jullie leuke kerstdagen gehad, rest ons nog jullie een bereisd 2008 te wensen. Un saludo desde Benidorm! Laura, Fouad, Omar en Yassine

Tot: 0.052s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 29; dbt: 0.0349s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb