Czesc wszystkim!


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Western Thailand » Sangkhlaburi
March 25th 2009
Published: March 25th 2009
Edit Blog Post

Witajcie Kochani!

Dziekuje za wiadomosci i komentarze! Jeszcze raz pozwole sobie wspomniec, ze jest baaardzo milo jak odczytuje wasze komentarze bo milo jest wiedziec, ze ktos o mnie pamieta;-))))) dziekuje!

Przemas nic sie nie martw-wszystko dochodzi a komentarz z malym przeklenstwem wykasowalam zeby nikt nie widzial;-))) Pani Aniu, milo ze tez pani sledzi moje przygody, caluski!Hrumeczko - kolosy powiadasz?Nie jestem dobra w te klocki szczerze mowiac-chodzi o publiczne wystapienia, ale propozycja brzmi kuszaco;-)) Po przeczytaniu Waszych wpisach mam teraz wiecej motywacji do umieszczania nowych relacji wiedzac, ze Was to interesuje! Niestety nie mam czasu na umieszczanie wpisow w dwoch wersjach jezykowych wiec wpisy po angielsku roznia sie od tych po polsku.

Jutro (jutro jak niektorzy z Was wiedza przyjezdza moj 'gosc' - jestem podekscytowana! Zaplanowalam juz, ze bedziemy razem budowac grila i pomoze mi On rownierz zbudowac ogrodzenia (poprosilam dzis rano pracownikow wiec juz szykuja dla mnie drewno!jupi) - wszystko bedzie sfotografowane wiec lada dzien umieszcze serie nowych fotek!!

N apoczatku nowego tygodnia wyruszamy razem na ok 2 tygodnie - podroz po Tajlandii (Phuket,wyspy na poludniu, Chang Mai i moze Chang Rai) i moze do Malezji i Laos a moze Kambodza - zobaczymy w trakcie bo wiecie jak to jest w zyciu - otwierasz jedne drzwi a tam masz t kolejne do wyboru - wiec wszystko sie okaze pozniej. Pierwotny plan byl Bangkok-Kuala Lumpur-Singapur, ale postanowilam zmienic trase na rzecz bardziej unikalnych atrakcji niz drapacze chmur!

Caluskiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

p.s ucho juz zdrowe;-)))))))))))))))

Advertisement



Tot: 0.295s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 65; dbt: 0.076s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb