Tilbage i Thailand

July 5th 2006
Published: July 5th 2006

OelivOelivOeliv

Uhmm liggestole!
Saa er det vist endnu engang paa tide at skrive lidt om hvad der er sket siden sidst.

Vi kan starte med at fortaelle at vi har valgt at udsaette vores hjemrejse med en maaned, hvilket betyder at vi faar een hel maaned i Indien (ganske vist i den varmeste og mest regnfulde maaend, men det maa vi tage som en udfordring) og faar forlaenget vores andet ophold i Thailand.

Efter Sapa havde vi et par dage i Hanoi, der mest var praeget af sygdom og traethed, inden vi tog tilbage til Thailand. Her moedtes vi med to af Annes folkeskoleveninder i Bangkok. Skoent at kunne tage en taxa fra lufthavnen kl 01 om natten og vide at man ikke skulle ud og lede efter et sted at bo, men i stedet kunne tage direkte Koh san road, hvor Sidsel og Sara havde to senge klar til os!
Efter et par dage paa Koh San Road, der vidste en hel ny og ganske spaendende side (naesten festivallignende stemning) af Bangkok (vi var ganske glade for vi havde oplevet Bangkok tidligere da det ville vaere synd at tro at det var det eneste Bangkok boed paa) tog vi til Koh
LIdt mere OelivLIdt mere OelivLIdt mere Oeliv

Det kan lige klares med en drink
Tao, hvor vi stadig befinder os. Her knoklede vi de tre foerste dage paa skolebaenken, hvilket var ganske haardt naar man lige havde vaennet sig til friheden, for at tage dykkercertifikat, men resultatet var det hele vaerd! Nu er vi aegte open water dykkere, selvom vi var ved at frygte at vi skulle dumpe testen, der ellers skulle kunne klares af 12 aarige -det vidste sig dog at vaere rigtigt at den var ganske nem.
De seneste par dage har vi ellers nydt oe livet, som vi til stor aergelse ikke rigtig kunne nyde de foerste dage, og laver ikke saa meget andet en at dase og dletage i det festlige natteliv. Dog har Marie i dag vaeret paa sit 5. og 6. dyk (Anne har hold i nakken og ondt i halsen) saa vi har ikke helt glemt hvad vi laerte paa skolebaenken.
Efter et par dage til paa Koh Tao gaar turen tilbage til Bangkok (og maaske Koh Samet igen, for hyggens skyld) og derefter til Indien.

Vi arbejder stadig paa billederne, men det tager en helvedes tid at laegge dem ind, saa vaeben jer med taalmodighed!

Tot: 0.052s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.0324s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb