alt vel i thailand

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan
July 12th 2006
Published: July 12th 2006

Naesten ligesaa slem som edderkopperneNaesten ligesaa slem som edderkopperneNaesten ligesaa slem som edderkopperne

Chokeret over edderkopperne fik vi ikke taget et billede af krabaterne. Min vi havde ogsaa venner i vores bungalow paa Koh Tao -heldigvis kun paa toilettet!
Her sidder vi saa, paa endnu en herlig oe,det er svaert at faa nok af det laekre oeliv.
Vi blev et par dage mere end beregnet paa koh Tao og det resulterede i at vores planlagte rejsedato tilfaeldigvis ramlede sammen med den kaempe fuldmaane fest paa nabo oeen Koh Pha ngan. Det kunne vi da ikke gaa glip af, saa nu er vi her, og i aften er den store aften, hvor vi skal ud og svinge benene. Saa vores beretning bliver ret kort.
Vi er ellers ikke saa friske, da vi var ude at smage paa byens natteliv igaar. Vi kom hjem forholdsvist tidligt, ved en 3 tiden, men vores seng var blevet indtaget af to gigantiske edderkopper som laa og gloede olmt paa os og faegtede med deres lange behaarede ben. Vi foelte os ret platte og hysteriske, da vi efter lange overvejelser lod edderkopperne hygge sig alene i sengen og tog plads paa verendaen. jeg sov udemaerket, men Anne vaagnede mange gange, hun havde det ikke saa godt, og overvandt tilsidst sin frygt og smuttede ind til edderkopperne. Modigt! De havde heldigvis valgt at snige sig et andet sted hen i nattens mulm og moerke.

Vi har hoert at der skulle vaere uroligheder i indien og er lidt bekymrede over at skulle rejse. Men vi undersoeger sagen naermere.

Tot: 0.042s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 25; dbt: 0.0253s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb