Koh Lanta!

February 8th 2012
Published: February 8th 2012

Solnedgång LantaSolnedgång LantaSolnedgång Lanta

Bye bye sun. See you soon
Nu har vi kommit fram till kära Koh Lanta! Och Anders och Emelie tog emot oss varmt! Resan var väl inte helt smärtfri, kommunikationen mellan Malaysia och Thailand är inte helt fungerande och vi var nära att bli strandade på Lankawi. Jag som älskar att åka båt gjorde det korkade misstaget att sitta på däck i strålande sol i över 6 timmar! Lite Aloe Vera kommer att gå åt ikväll med andra ord..

Vi bor på hotellet precis brevid där vi bodde förra året, får se hur länge vi stannar. Just nu vill vi nog bara sova och sätta ACn på Max.

Efter en bananasplit känns det helt rätt att ta kväller, Emelie är och får massage, men jag avvaktar till imorgon.

Eric är lite värre bränd än vad jag är, så vi får väl se hur mycket sova det blir för honom. Han dricker lite öl med Anders nu så det blir nog bra.

Kram

Anders softarAnders softar
Anders softar

Efter middagen är det bara att luta sig tillbaka ...

Tot: 0.05s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0286s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb