Het laatste hoofdstuk van onze memorabele reis

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
July 25th 2013
Published: September 9th 2013

Terug in Bangkok, wat een beetje onze uitvalsbasis was geworden in Azië, merkten we al snel dat de vakantieperiode in Europa was aangebroken. Koh San Road was nog toeristischer en drukker dan een maand daarvoor en we merkten al snel dat dit niet echt onze plek was. Het was een kermis geworden! Na de vriendelijkheid en schoonheid van Birma voelden we ons niet thuis tussen de dronken en schreeuweri... Read Full Entry

Photos are below

Koh Phangan 21Koh Phangan 21
Koh Phangan 21

Fiet fiew!
Penang 1Penang 1
Penang 1

Penang is een schiereiland vol met culturele erfgoed, zowel van de Engelsen als van de Chinezen. De Kek Lok Si Temple is de bekendste. Hier woonde een volledige Chinese stam.
Penang 2Penang 2
Penang 2

De Maleisiërs laten zien dat je alles kan offeren om je Karma gunstig te beïnvloeden...
Penang 3Penang 3
Penang 3

Floor heeft een heuse kokosnoot-verslaving ontwikkeld. In 2 weken tijd heeft zij 31 kokosnoten verorberd.
Penang 4Penang 4
Penang 4

Streetview van Georgetown.
Langkawi 1Langkawi 1
Langkawi 1

Dit mega-eiland kent ook enkele mooie stranden.
Langkawi 2Langkawi 2
Langkawi 2

Spectaculaire zonsondergang waarbij de lucht helemaal rood kleurde. Prachtig!
Kuala Lumpur 1Kuala Lumpur 1
Kuala Lumpur 1

De Petronas Towers. Eens de hoogste gebouwen ter wereld. Nu vooral een toeristische trekpleister en icoon van KL.
Kuala Lumpur 2Kuala Lumpur 2
Kuala Lumpur 2

Het viel niet mee om echt lekker eten te vinden in Maleisië, ondanks de goede verhalen die we erover hadden gelezen. Na een uur zoeken hebben we het in Kuala Lumpur toch gevonden bij een goed biologisch restaurant.
Tioman 1Tioman 1
Tioman 1

Het uitzicht vanuit onze strandhut. Lekker wakker worden, toch?!
Tioman 2Tioman 2
Tioman 2

De laatste 3 dagen van onze onvergetelijke wereldreis. Hoe kan je het beter afsluiten dan op Tioman!

Tot: 0.049s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 20; dbt: 0.0319s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb