Bangkok 10/01 - 13/01

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
January 18th 2009
Published: January 19th 2009

Hoi hoi, het heeft even geduurd maar Bangkok, Venetië van het Oosten, hoofdstad van Thailand en meteen onze eerste bestemming, was even te indrukwekkend om veel typwerk te verrichten. Ondertussen zitten we al in Siem Riep (Cambodia) stoffig te wezen en hebben we wat tijd gevonden om aan de laptop te plakken. Morgen willen we vroeg ons bed uit om de zon te zien opkomen boven Ankor Wat, dus deze ee... Read Full Entry

Photos are below

Ons hotelOns hotel
Ons hotel

Welcome to paradise!
Lumphini ParkLumphini Park
Lumphini Park

De place to be als het op joggen aankomt!
De skytrain De skytrain
De skytrain

Van een stad in laagjes gesproken.
De skytrainDe skytrain
De skytrain

Binnenkijken bij de buren.
Ons hotelOns hotel
Ons hotel

Welcome to paradise!

19th January 2009

Look's nice! Aiiiiiiiiiii
Hey Saimon en Annaik, we hebben zonet jullie eerste reisverslag gelezen. Zalig, leest heel vlot. 't Is inderdaad duidelijk dat jullie opeens in andere wereld terecht zijn gekomen. Een overdosis van nieuwe prikkels, zo veel is duidelijk! Veel groeten en we blijven jullie volgen, BOEJAKASHA!!! Oejèèèèèèèèèèèè! Simon en Rien
21st January 2009

een bezoeker
ik land 14u 30 op ho chi min 4 februari des avonds ist men verjaardagsfeestje! Deal?
26th January 2009

foto's int kwadraat
Simon, Als je de volgende keer foto's uploadt, is 1 keer voldoende. het zal je veel miserie en stress besparen denk ik, want sommige staan er 2 a 3 keer op. Dit terzijde, word je ook gemist in Oostende door mijentwege... Doe het zacht, doe het goed!
12th February 2009

damn, als ik nog niet jaloers was ben ik het nu zeker! Behalve dan van die spinnen op mijn armen... Ja ik ben een mietje! Heb trouwens uw kaartje vandaag ontvangen! Nog drie te gaan (vanuit elk land ééntje was de afspraak é). Dikke kus en geniet nog van de natuur en elkaar!

Tot: 0.088s; Tpl: 0.013s; cc: 9; qc: 43; dbt: 0.0344s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb