Check, one, two,...


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » West Flanders » Oostende
January 6th 2009
Published: January 9th 2009
Edit Blog Post

Jawel, de eerste entry op onze reisblog. De inhoud van m'n rugzak ligt over de tafel gespreid en de oudjes roepen op dit nachtelijke uur vanuit hun bed of het wat stiller kan. Buiten vriest het zo'n graad of -5, terwijl het in Bangkok 35 graden warm is. Nog één koude nacht slapen en we zitten op het vliegtuig.

De mails zijn verstuurd en afscheid is genomen. Kussen zijn uitgewisseld en tranen hebben gevloeid. Een mens zou voor minder lyrisch worden.
Morgen beginnen onze volle drie maanden indo-china. Wel, de volle drie maanden min één dag, om precies te zijn. Etihad's vliegtickets zijn namelijk een stuk duurder als je langer dan drie maanden wegblijft. Maar gezien ook ons fortuin zijn grenzen kent, is 3 maand al een mooi begin.

En dan ga ik nu met welig tierende reiskriebels m'n bed in. De volgend blog-entry zal ergens al zwetend vanuit een groezelig Thais internetcafeetje zijn. Man, ik kan niet wachten...

Cheerzo!


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement

De MastDe Mast
De Mast

Met dank aan Nils' fotografisch tallent


10th January 2009

go go simon en annaick
Na zo'n lyrische teksten, is het niet meer dan logisch dat iemand met hetzelfde literair talent als eerste een reactie post. We (Annelore en ik) zijn alvast benieuwd naar jullie avonturen en ik zal het hierbij laten, voor ik spellingsfouten typ. Stel het goed dikke zoen

Tot: 0.112s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0474s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb