Oestrogen fri, nu ren testosteron!

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
December 22nd 2007
Published: December 22nd 2007

Hello ladies and gents..

Ja saa tog vi afsked med damerne.. Det var en haard omgang. Alle der har fulgt bloggen og set billederne af de to smukke damer kan vel forstaa hvad der menes.. Desuden skal man lige vende sig til kun at vaere 2 personer, naar man i 2,5 maaned har vaeret 4..

Men det er starten paa en ny tid, ogsaa her paa bloggen.. Vi indroemmer at humoeret ikke var hoejt de efterfoelgende 24 timer, men det har saa smaat aendret sig.. Vi var igaar inde og se den nye blockbuster film 'I am Legend' med Will Smith.. En rigtig god film som kan skraemme de fleste.. At gaa i biografen var udover selvfoelgelig at se en god film ogsaa for at slippe fra den ulidelige julehede, der plager bangkok.. Temperaturen er i omegnen af 33 grader. Da vi kom ind i biograffen havde de selvfoelgelig aircon'en koerende paa maks. saa vi i vores t-shirts sad og skaelvede af kulde ved filmens afslutning..

Ellers har vi levet rimelig billigt ift da pigerne var her.. Tror vi paa trods af bio-besoeget brugte soelle 100 kr med alle maaltider, og bolig.. Ikke ringe.. Et dagsbudget vi begge oensker at kunne holde resten af turen (ca. halvdelen af hvad det tidligere har vaeret).

Apropos resten af turen, saa har de to sidste dage siden pigerne tog hjem, vaeret praeget af tvivl omkring hvad vi nu ville.. Det virkede uoverskueligt at tage til et nyt land i en hel maaned.. Vi har derfor fundet paa en ganske god plan mener vi selv.. Der er gaaet mange timer (og kilometer) i at finde ud af om vores plan kan foeres ud i livet.. Det kan den godt.. Planen gaar ud paa at vi den 25 dec., efter jysk rejsebureaus julearrangement den 24 dec., tager en bus oestpaa mod Hat lek. Hat lek er en graenseby lige ved siden af cambodias graense. Vi har derfor taenkt os at krydse graensen, faa et nyt visa til Thailand, tage tilbage til Hat lek og saa proeve at faa en baad til oen Koh Chang.. Paa Koh Chang slapper vi af, bader, snorkler osv. (Nej det er vi ikke blevet traette af.. Kan man egentlig det??) Den 30. tager vi tilbage til Bangkok og holder nytaar i denne fantastiske by. Omkring den 2. januar ville vi saa tage et fly til Hanoi (nordvietnam) og bruge de sidste 3 uger af vores tur paa at udforske det nordlige vietnam, for saa at tage tilbage til Bangkok, 1-2 dage foer vi flyver hjem til Danmark for lige at naa at koebe de sidste par ting med hjem..\
Saadan ser det ud lige nu.. Det kan selvfoelgelig naa at aendre sig..

Det var alt for nu.. Hilsen de to svende..

Tot: 0.067s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.0393s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb