We zijn er! In Kaohsiung heel en gezond

Taiwan's flag
Asia » Taiwan
June 11th 2010
Published: June 11th 2010

Schiphol, donderdag: Even over 11 uur was het drakenteam compleet. Met Cathay Pacific en Dragon Air (hoe toepasselijk) naar Kaohsiung.

Terwijl jullie heerlijk sliepen donderdagnacht, probeerden wij op weg naar Hongkong een uiltje te knappen. Vanuit Hongkong kwamen we moe en bleek aan in Kaohsiung waar het stortregende en plakkerig warm was. Van de stromende warme regen knapten we aanmerkelijk op.

De ontvangst was allerhartelijkst en onze eigen gastvrouw haalde ons op met een roze kermisbus. Van Nicoline kregen we ruim een uur de tijd om bij te komen en daarna begon de middagtraining op de Loveriver. Om jullie gerust te stellen, het hotel Grand Hi-Lai is voorzien van alle gemakken, verspreid over 45 verdiepingen. Op etage 43 ontbijten we, op 11 zwemmen we, op 19 slapen we en op min 3 zitten minstens 10 kleine restaurantjes.

We zijn nu ruim 24 uur op en vanavond volgt nog een avondtraining. We kijken er allemaal erg naar uit.

Hartelijke groet van de Amstelveense Stadsdraken.

Tot: 0.091s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0404s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb