147.den - kaosiung


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Kaohsiung
June 24th 2018
Published: June 26th 2018
Edit Blog Post

Dnes dalsie cs stretko.

Sretavame sa na stanici metra 10.30

Boli sme dohodnuty na spolocnych ranajkach ale cs uz jedla.

Berie ma do vzdialeneho sugar muzea.

Cesta hadam aj 20min.

Cs ide studovat do nemecka na 2roky (aachen), jej priatel studuje v usa.

Po opusteny cs furt kuka do mobilu a podla instrukcii z webu ideme najskor na zmrzlinu s fazulou, potom na parenu buchtu plnenu zltkom, hribom a masom.

To boli moje ranajky.

V bezplatnom areali byvaleho cukrovaru par ludi avsak v obchode a pri zmrzline haldy sikmacov.

Zrejme ich cielom bola len zmrzka a nakup suvenirov, srat na ostatne.

Areal dost velky, japonske domy , vyrobna hala, par vlakov, transformeri urobeny z nepotrebnych dielov.

Inak nic moc, isto to za navstevu nestoji. Drbat sa na konec mesta v teple a vlhku.

Z cs tecu kvapky potu, mejkup jej ale drzi.

Furt hlava v mobile, konzultuje s priatelom kam ma zobere.

Ideme do nakupneho strediska pri kaohsiung arene.

Na ulici a hlavne dnu kopa ludi.

Vonku aj zebraci a podium kde reklamuju daku popularnu bojovu japonsku hru.

V nakupnom stredisku len tak bezcielne chodime, hlavne, ze je klima.

Opat hram vytahovaci automat a opat chytam plysaka avsak opat pada dole

Uplne k.o. nachadzame neake to sedenicko.

Cs ma napad, ideme hrat bowling. No napad to bol jej frajera. Ona mi pripada ako nesvojpravna, kazdy nas krok najskor konzultuje s google a podla referencii ideme.

Bowling extra lacny, jedna hra 45td.

Draha aj vsetko okolo uz ma svoje roky ale zabava je to dobra. Prvu hru prehravam, druhu vyhravam.

Raz sa mi podarilo zhodit vsetky kolky na supu ale velakrat som nezhodil vobec nic.

Prakticky hned cez cestu je Rueifong Night Market. Zacina az od 18.00

Mame este hodinu a pol. Tak sedime v kolkarni. Biliard hrat nechce ist 3td/min. Tak sledujem ludi ako hraju bowling resp je tu jeden stroj. Ucelom je hadzat lopty do basket.kosu.

Hor sa na market. Tu este vacsina veci zavretych.

Davam vysmazane kura. Vraj delikatesa ale normalny kuraci rezen.

Na pijatiku kostujem napoj z trstiny.

Cs si kupuje vysmazanych shrimov.

Ideme skusit jednu putovu atrakciu.

Sklenne gulicky sa pravitkom odpaluju do sikminy, tam klince, ktore udavaju smer gulicky. Vyhral som maly cukrik.

Cs mi furt nuti jedlo ale ja som full.

Davam uplne obrovsku tocenu zmrzku. Nestiham ju jest, chut ohovne, cista voda.

Cs ma vyprevadza na moju stanicu, pritom jej stanica bola o dve zastavky skor.

Tak toto cs stretko bolo nic moc, akurat bowling bol ok. Inak slabota.

Na ubytku kontaktujem dalsiu cs. Ta suhlasi so stretkom, zraz o 45.min.

Sprcha a lobby.

Tu zistujem kolko by ma stali dalsie dve noci, 700td, cez agodu 600td.

Recepcna (frajerka majitela) ang nevi a ani jej pomocnicka moc ne.

Kukaju do pc, vraj mam zaplatit za ubytko. Hohou ja som platil cez agodu, ukazujem im to. Ok. Potom mi vravia, ze sa zajtra mam presunut o dve poschodia vyssie.

Inak fakt sklamanie z tohto ubytka. Obsluha nacele s majitelom onicom, jak keby som im tu zavadzal.

Nuz cakam teda cs na zastavke Sanduo Shopping District Station.

Meska 15.min. Hned je jasne, ze s touto bude sranda.

Zabudla pre mna zobrat helmu na skuter, tak mam este chvilu pockat.

Helmy tu nosia vsetci, mimo ostrova cijin, tam su udajne neni policajti.

Cs sa vracia s fungel novou prilbou. Bola kupit.

Ideme nocnym mesto na veceru.

http://www.jhotofu.com.tw/store.html

Hot pot a moje prve stinku tofu.

To bolo uplne super, ani tolko nesmrdelo. Hot pot ok, najlepsie boli hriby.

Inak hot pot moc nemusim. Clovek si to musim varit sam. No dava ingredience do rozpaleneho hrnca s vodou a omackou.

Po jedle zbesila jazda mestom.

Kupa caju s mliekom a smer Zhongshan University College of Liberal Arts. Tu zacina trial na vrchol 少女峰.

Podla cs sa tazko hlada start tak mi ho ukazala. Tu zavreta brana ale cez den to ma byt otvorene.

Varuje ma pred touto turistikou, vraj je to tazke a clovek sa moze lahko stratit bo je tam vela cesticiek. Neodporuca mi ist samemu.

Hrrr do kopca na vyhliadku Shoushan LOVE Lookout.

Vonku pekne prijemne, tma, romanticka hudba, ludia posedavajuci na schodoch, kochanie sa vyhladom.

Najskor z plosiny, porobenie par fotiek a neskor sedenie na schodoch a pokec.

Cs sa tento rok chysta na dva tyzdne niekam do azie, je dost mozne ze sa stretneme v kambodzi.

Jej priatelia nevedia pochopit ako si moze dovolit zobrat 2tyzdne dovolenky. Tu je to nezvyk, ludia si potom o cloveku myslia,ze je chory resp lenivy. Je zvedava co na tuto poziadavku povie jej sef.

Budci rok chce dat vychodnu europu. Dvere ma u mna otvorene.

Aj ona mala taku dost blbu skusenost s cs. V parizi ju hostil jeden chalan, kukali film a po filme ju vyzval k tancu. Sladak, tak telo na telo. To sa moc cs nelubilo tak to stopla a potom to uz islo z kopca.

Po velmi prijemnom pokeci ma vyhadzuje jednu zastavku metra od mojho ubytka.

Idem pesi okolo central parku. Mesto uz prakticky spi (23.30 nedela). Avsak najde sa aj sem tam plna cajovna.

Bary som tu nevidel, vraj domaci tomuto moc neholduju.

Na ubytku v tv kukali volaky film tak zas futbal nebude.

Na hlavnej ceste menili robotnici asfalt. Cez den by v takomto teple nemali sancu.

Ozvyvala sa mi aj hkg baba, mi posilala srdicka, bozkavajucich smajlikov a same love love. V auguste ide robit na rok na taiwan tak ma ocakava. Keby je mladsia nevaham a prehodnotim cele cestovanie. Vyzerala slusne, sranda s nu bola az az.

Ked som uz pri tych babach, tak mensi cs suhrn (len tie co ma zaujali)

Taipei
- ariel pekna baba
- yu strasne inteligentna baba
- pin do pohody baba

Taichung
- rabbit pekna a velmi zabavna baba

Tainan
- anji prenadherna baba

Kaohsiung
- anna velmi fajn baba

Naklady :

Metro : 43td (kredit)
Zmrzlina s fazulu : 35td
Metro : 39td (kredit)
Jedlo : 55td
Hra na automate : 10td
Metro : 17td (kredit)
Jedlo : 80td
Hra : 10td
2xbowling, topanky : 110td (90+20)
Jedlo : 40td
Jedlo : 65td
Velka tocena zmrzlina : 30td
Metro : 17td (kredit)
Metro : 17td (kredit)
Jedlo : 100td
2xcaj s mliekom : 90td


Advertisement



Tot: 0.1s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0788s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb