146.den - kaosiung


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Kaohsiung
June 23rd 2018
Published: June 26th 2018
Edit Blog Post

Mozem vyhlasit, ze tento hostel je zatial najhorsi. Nie, ze by bol zly ale ked to porovnam s ostatnymi na taiwane tak je slabucky. V cene zadne ranajky, majitel moc napomocny neni, osadenstvo tez slabota, mala postel (zrejme 175cm).

Nuz prva ranna misia najst nieco pod zub. V lobby nikto kto by mi nieco odporucil tak obehnutie bloku.

Na rohu Liuhe 1 a linsen 1 nachadzam pojazdny stanok s dumplings.

Tie zjedenie na ubytku.

Pred ubytkom na cs. Meska 10.min.

Prichadza na skutri a smer mesto.

Prvu hodinu som furt napochybach ci to je zena alebo chlap.

Prva zastavka na dzus v 芭樂彩虹果汁

Objednal som si z troch ovoci, takze pohar mal tri farebne poschodia.

Na obed parkujeme v 永和小籠包

Tu su mi objednane dumplings, tie zapijam dzusom z ineho podniku.

V pohode sa tu da v restike pit napoj z ineho podniku.

Posilneny zacina moja prehliadka tohto mesta.

Parkujeme v casti pier2.

Byvale zeleznicne haly su prerobene na hipsterske obchodiky.

Okolo nich rozne street umenie, mala zeleznica.

Ta je dost srandovna, vlacik je ozaj mini. Okolo neho pochoduje obsluha a zastavuje ludi aby nevbehli do kolajiska.

Vonku neskutocne peklo, navstevujeme rozne obchodiky ale ozaj totalne blbosti. Ale velmi pekne naaranzovane.

Tuto cast by bolo idealne navstivit podvecer ked uz nie je take teplo. Mozna sem volaktory den este behnem. Je tu aj velka travnata plocha stvorena na pikniky.

Skutrom sa presuvame na dezert. Zmrzlina so sladkymi zemiakmi resp s mangom.

Podnik ma nazov 西子灣福泉雪花冰

Riadne napraskany opat skuter a smer trajekt na ostrov cijin.

Pipam moju easy kartu aj za skuter a jedneho cloveka. To, ze sme dvaja nevadi.

Na trajekte dole skutre, hore ludia. Vacsina vodicov vsak ostala dole. Plavba trva velmi kratko.

Z vrchu fotim okolie.

Uk ambasada je pekne situovana v kopci s vyhladom na more. Budova ako inak velmi pekna, taka britska.

Nasadam na skuter a uz sa valime prave sa rozkladajucim trhom.

Vozidlo odstavene a prechadzaka po nabrezi po cyklo chodniku.

Premavaju sa tu lenivu sikmaci na kabinkovych bicykloch resp elektro bicykloch, sak nebudu predsa slapat.

Prichadzame na plaz (nic moc). Santenie vo vlnach (len po kolena), neskor presun na blizke skaly. Pokec a schladovanie sa vlnamy, ktore narazali na skali a hned nas kropili.

Neskor vlny vacsie co malo za nasledok, ze kratase premocene.

Ako furt nevim ci je to baba ale asi je.

Po odpocinku opat trajekt a vyhodenie ma pred ubytkom.

Na veceru som chcel vybehnut na jeden blizky nocny trh (neturisticky) ale nenasiel som ho.

Tak koncim v 咕嚕叫土司 je to hned pri exite 9 metra formosa.

Davaju mi ang menu. Prijemna obsluha. Davam si nudlovu chicken polivku, na jednom stole som videl zaujimavy doplnok, davam i to.

Uf mega velka polivka a doplnok bola bbq omeleta. Ta uplne genialna.

Napraskany este kupujem v supermarkete pivo a neake chipsy.

Bol som v tom, ze sa bude kukat v lobby futbal. Kukalo sa taiwanske gramy.

V lobby pokec s mojim spolunoclaznikom. Ostatny ang nevedeli.

Dnes som si dal aj oprat, resp mi to vsetko nastavil domaci.

Vyvesit som si to vsak musel uz sam, na 6 poschodie.

Naklady :

Dumplings : 30td
Jedlo : 120td
Trajekt na ostrov cijin motorka : 40td (kredit) ???
Trajekt na ostrov cijin clovek : 25td (kredit) ???
Pranie : 30td (cca 2kg)
Bbq omeleta, chicken noodles : 105td (40+65)
Nakup : 99td (voda, pivo, snack)


Advertisement



Tot: 0.527s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.3178s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb