213.den - jeonju


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea
August 29th 2018
Published: August 30th 2018
Edit Blog Post

Nezvycajna kombinacia na ranajky, hrianky potrete nutelou na tom platkovy syr a to vsetko zapite mliekom.

Vonku konecne slnecno a teplo.

Motanie sa len v starom meste.

Najskor prechadzka cez nakupnu pasaz, ta este vyludnena.

Ulickami sa dostavam k velkemu katolickemu kostolu.

Oproti je za hradbami plateny areal, to ignorujem a skladam sa v altanku pod kopcekom omokdae.

Tu driemanie a sledovanie okolo chodiacich.

Dost ludi si tu poziciava dobove saty. Potom v nich chodia po ulici a na kazdom peknom mieste sa fotia.

Niektore korejky fakt extra trieda.

Po odpocinku vyskriabanie sa na kopcek. Odtial je fajn vyhlad na cele stare mesto.

Starodavne nizke domceky s klasickymi korejskymi strechami. No mozno japonskymi ono sa mi to dost podoba.

Na kopceku dalsi altanok a zas oddych.

Tieto altanky su v tychto horucavach super vec.

Vzdy sa ale treba pred vstupom vyzut. Dost ludi to vyuziva ako odpocinkovy bod.

Po pauze opat fajn ulickami lemovanymi peknymi domcekmi.

Vacsina su obchodiky, hoteliky alebo restiky.

Je to tu proste turisticka zona s kopou korejcov co sa vsade fotia.

Mne to pripada vsetko na jedno kopyto i ked musim uznat, ze toto mesto je velmi dobre. Ludia su tu viac priatelskejsi.

Prekracujem most, no neprekracujem ostavam na nom, v altanku.

Tam grupa miestnych dochodcov. Si tam normalne objednali jedlo, pri tom im z radia hrala miestna muzika.

Na jedlo zapadam za mostom. Objednal som si zas blbost. Studenu nudlovu polivku s roznou zeleninou.

Este som rozmyslal ist kuknut art village ale isto by tam bolo to iste co vsade.

Tak nazad do prijemneho stareho mestecka a prechadzka v fajn turistickych ulickach.

Dali sa tu pozicat aj golfove auticka resp take elektroskutre s hrubymi kolesami. Opat dost ludi to vyuzivalo.

Par bab malo na sebe aj skolske uniformy, nie neboli to skolacky. Proste miesto tradicnych siat si pozicali toto. Vyzeralo to ako mlade namornicky.

Mini relax na izbe, kde dosli aj holandanky s bibliou v ruke. Tam kopa farebnych papierikov co navstivit.

Ha, zas prichadza dazd, takze zajtrajsia tura neprichadza v uvahu a presunem sa na dve noci do mesta daejeon.

Tam by malo zajtra tez prsat ale len doobeda, potom skusim dat turu gyeryosang np resp pozajtra to ma byt slnecno. No a v sobotu presun na posledne dve noci do soulu a pak kl.

Tam budem mat filipinsku cs, co som kukal profil ma za sebu dost exoticke krajiny, uzbekistan, tajikistan, kirgistan, bhutan, papua nova guinea, len byva mimo centra v casti bandar utama ale na letisko je to rovnako ako z mesta.

Air asia mi nedovolila spravit check in cez apku, mam ist k pultiku, ah zbytocna strata casu.

Z ubytka asi pol hodinovy pesi presun k jazeru ajung.

Cestou ma opat vytacali nezmyselne cervene.

Co ma prekvapilo, tak auta odbacajuce doprava vpohode chodili na cervenu.

K jazeru sa dostavam pomedzi velmi lokalne vyzerajucu stvrt s vysokymi cinziakmi.

Jazero fajn, vybudovany na nom pekny chodnicek, ktory sa po zotmeni krasne rozsvietil.

Na chodniku rychlochodci a zamilovane pary.

Chcel som si tu vegetit ale zabudol som na smrtelnu kombinaciu, vecer, voda, komari.

Na spiatocnej ceste zastavka v nakupnom stredisku home.

Nakup proviantu na turu ak by nahodou predpoved nevysla.

Musel som si kupit za 100w papierovu tasku.

Nakup hodeny na ubytku a smer vcerajsie bbq

Opat obloha, ryza, tenke maso a jeden velky kus masa. Oproti vcerajsku ale mensi no i tak som mal co robit aby som to zjedol.

Opiekol som si aj cibulku, mnam.

Najedeny prechadzka po nakupnej zone. Prave tu koncil mini koncert, skoda.

V uliciach dost ludi.

Na ubytku nahranie dalsich fotiek na flickr (dado baca) ,sprcha a spanok.


Naklady :

Dobitie tmoney karty : 5k w
Studena nudlova polievka s masom a zeleninou : 5.41€ (7.5k w karta)
Nakup : 5.72€ (7410 w karta)
Bbq : 8.4€ (10.9k w karta)


Advertisement



Tot: 0.638s; Tpl: 0.016s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.3794s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb